Eindelijk officieel??!||15

443 13 9
                                    

vorige deel:
J/n:'Kom we gaan, oh en Gabriella je bent nog lang niet van me af als je dat dacht. Jij pakt iets van mij af, ik pak iets van jou af wacht maar. Doeiiii.'
Hamza:'lekker bezig dame, jij mag blijven k mag jou wel, lekkere pit. Goeie keus ales!'
J/n:'Heel lief van je, maar k ben geen keus ik ben een mens, een vrouw.'
Ali:'on fire!.'
Ze liep weg en ik en de boys gingen ff chillen totdat ik j/n ging ophalen, k heb dr zin in en ik hoop zij ook.
*tijdskip*
Ik ging j/n ophalen, maar wat dr gebeurte wil je niet weten...

POV ALESSIO
J/n:'HELP, HELPP HABHAVGCAAFA DE SLEUTEL LICHT IN EEN OOD IN DDAT PLANTENBAKJE.'
Wtf is dit nou, help help uhhh oke. Is ze in gevaar ofz ik weet t nie snel die deur open. Gvd kut deur ga gewoon open! Ohhwhwhwdekhkdjd fk kut deur echt jonguhhh, eindelijk is ie open a 3uur ofz.
'GAST wat was er, dr is helemaal niks man.'
J/n:'uhmmmmm, kijk is naar boven..'
'Wajowwww hhhahahahsnjsbfa hoe krijg je da nou voor mekaar, jij bent echt een sukkeltje hé. Ik dacht dat er echt iets ernsigs was.'
J/n:"UHHH HALLO IS DI NIET ERNSTIG GENOEG DAN, MN OUDERS VERMOORDEN ME ALS ZE DIT ZIEN, MAAR K KAN DR NIE BIJ.'
'Ik help wel, maar wel bietje snel anders komen we nog te laat en ik weet dat je gaat vragen waarvoor duss ik zeg t alvast. Ik heb ergens gereserveerd, maar waar zie je vanzelf wel.'
J/n:'Kut de smoothie zit ook op mn kleding! Gelukkig niet de kleding die ik aanging trekken, wacht.. hoelang heb ik nog!??'
'Maak je geen zorgen je hebt nog 2uur, k dacht k kom wat eerder.'
J/n:'Ohh oke hihi.. nouuu opschieten dan, want ik moet dr wel leuk uitzien natuurlijk.'
*skip opruimen*
'K ga ff mn handenwassen, jij kan alvast gaan omkleden of wat je allemaal wil doen. Trouwens! Wacht! K wil nog iets zeggen.'
'Hoi.' En k sprietste wat water van mn handen op dr gezicht.
J/n:'Thnx pik, dit wilde ik heeel graag.'
'Weet ik toch, daarom deed ik t ook. Speciaaaal voor jou jahahha.'

POV J/N
'Thnx pik, dit wilde ik heeel graag.'
Alessio:'Weet ik toch, daarom deed ik t ook. Speciaaaal voor jou jahahha.'
K ren snel naar boven voordat k dalijk te laat ben. Ik moet nog douchen, kleding aantrekken, mn hoofd bietje fatsoenlijk eruit laten zien en mn fk haar! K moet alles nog doen,, kutzooi, precies nu moest ik ook een fk smoothie maken godverdomme!
Ik hoor ineens alessio roepen.
'Wat zeg je?'
Alessio:'Lukt t daaro, want k hoor je allemaal
Schelle hahaha.'
'Ja.. k moet nog zoveel doen en dalijk ben ik veeelste laat.'
Alessio:'K geef je één tip: ga nu de douche in inplaatsvan treuzelen t lukt je wel.'
'Ja das misschien wel handig.., ik ga snel
Ff douchen dan!'
*in de douche*
Waar gaan we heen? K wil t echt weten, ben veelste nieuwschierig. Misschien de bios.. nehh hij weet dat ik dat nie zo leuk vind voor een date. Restaurantje?...?? Kan best, maar t kan ook gwn een activiteit zijn.. moeilijk dit. Ik moet t echt weten gewoon, ik word helemaal gek. Want kwa activiteit kunnen we ook gwn gaan bowlen of zwemmen ofz,.. nee niet zwemmen anders had ie wel gezegt dat ik badkleding klaar moest leggen. IK WEET T NIET HOOR! Wacht! Misschiennn gaan we gwn op t strand zitten en chillen met wat eten.. laat ook maar.
*na t douchen*
Okee.. en nu wat moet k aan. Een jurk? Rokje met shirt? Zal k voordezekerheid een bikini eronder aan doen? Gwn een broek? Of een playsuit misschien? Uhhh.. k doe wel een jurkje. Denk ik. Hihi.

Deze zit wel mooi

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Deze zit wel mooi.. denk ik.
Alessio:'Ben je bijna klaar!??'
'Uhhh, alleen nog mn make-up.'
Alessio:'Lieveschat jij hebt geen make-up nodig, dus kom nou maar anders zijn we dalijk te laat.'
'Alleen mn brow gel hhihihihih.'
K doe snel mn brow gel op mijn wenkbrauwen (natuurlijk) en gelukkig hoef ik mijn wimpers niet te doen, want ik heb wimperextensions.
Ik loop naar beneden trek mn gympen aan, want ja.. ik ben gewoon een sneakerhead en ik houd niet van hakken.
Maarr welke zou ik aantrekken? Sws mn jordans, maar welke. Ik heb geel aan en volgensmij past paars wel bij geel, dus conclusie ik doe mijn jordan air 1's court purple aan.
Alessio:'Je ziet er prachtig uit. Zullen we maar gaan?'
'Dankje..... jij ziet er ook leuk uit, mag je wel vaker doen hoor.'
Alessio:'ahahah je hoeft niet zo te blozen hoor, heb je nog nooit een compliment gekregen ofz.'
'UHHhhh, eigk niet... niet van een jongen, k heb eigenlijk ook nog nooit een date gehad of een serieuze relatie.'
Alessio:'Dat maakt toch niet uit, we gaan gewoon en we gaan het leuk hebben.'
'Zekersss.'
*tijdskip naar de plek*
Alessio:'oke... voorzichtig naar voren lopen, ja klein stapje naar links. Oh hier uitkijken er is hier een kleine trap, ja goedzo nog één trede. Lekker bezigg!! Oke doe je ogen maar open.'
'Oke ik had echt alles al verzonnen in mn hoofd, inderdaad een restaurant/café dacht ik aan of het strand, maar een restaurant/café BIJ het STRAND! Je bent gewoon geweldig, k zweer t je.'
Alessio:'Nie opscheppen hahhaha, maar geen probleem. Ik dacht je houd van het strand enn je vind eten wel leuk niet da je dik bent ofz trouwens dat bedoel ik helemaal niet meer van je houd niet van de bios als date uhh ja sorry dat ik dat zei, maar toen dacht ik dus aan een restaurantbij strand. En we hebben een mooi tafeltje voor twee helemaal vooraan, zodat we mooi uitzicht hebben. Laten we maar gaan zitten denk.'
'Letterlijk kan t nog beter, je bent echt te lief en met dat eten hoef je je niet druk om te maken, van jou kan k t hebben en ik houd stiekem ook wel van eten hihi. Ik ben benieuwd hoe de tafel eruit ziet n wat ze allemaal op t menu hebben.'
We liepen naar de tafel en het was helemaal versierd met lichtjes en bloemen op de tafel. Het was zo mooi echt niet normaal.
We gingen kijken op de menu kaart en ik koos een varkenshaasje en ik kreeg er ook nog beetje frietjes bij en Alessio had een biefstuk inplaatsvan het varkenshaasje. En we hadden voor erbij nog een salade. T was echt fk lekker gewoon je wilt niet weten.
Alessio:'Heb je nog plek voor een toetje? K wel hoor haahah, misschien ontplof ik daarna wel, maar dat zien we dan wel.'
'Hahaha, ik zit wel vol, maar ik heb echt zin in een lava cake hihihi. K neem gewoon nog een toetje en als. Het echt niet opkrijg dan niet.'
Alessio:'hahahh, hierna nog ff op t strand chillen? T is nog best lekker weer namelijk.'
'Iijkt me heeel gezellig, maar eerst mijn toetje hahhhahah.'
We kregen onze toetjes en ik heb m bijna opgekregen echt bijna, k zit nu wel bomvol, maar t was e lekker om te weerstaan.
We hadden betaald, gesplit. Eigenlijk wilde ales het betalen, maarr dat kon k niet vragen van m. Hij is echt lief en irritant tegelijkertijd ofz hahaha gewoon perfect k bedoel ik ben zegmaar zo'n meisje dat als ik zeg dat ik ga slapen en hij zegt oke isg slaaplekker x, dan vind k dat niet leuk ik wil juist dat hij zegt wtf jij gaat helemaal nie slapen, je gaat gwn met mij praten loser en dan in de ochtend wel die goedermorgen schoonheid. Precies die ben ik zegm, ja oke ik weet t beetje raar misschien maarja dat vind ik gewoon leuk, want te lief is letterlijk niks aan is het net je slaaf bah bah dat meot je toch niet willen.
Maargoed we liepen lekker over het strand heen en ondertussen dat we op een plekje zaten te kletsen hadden we niet door hoe snel te tijd was, want ineens was het 1uur 's nachts en niemand was er ook nog.
Alessio:'Zal k je maar naar huis brengen dan?'
'Nehhhh ik heb een veel leuker idee, zwemmen! Netzoals de vorige keer.'
K keek m aan met en uitdagende blik begon me uit te kleden, rende naar het water en sprong erin.
Hij ging me wel achterna, want k zag zijn blouse en broek vliegen haahhaahah.
Alessio:'Jij spoort echt niet hè, dat heb je wel door toch?'
'Ahhahahahah boeit niet, dit is gezellig toch of ni dan. K vind het heel leuk.'
We hebben echt nog 1-2uur gezwommen samen, was echt heeeel leuk. Maarja als t bijna 3uur 's nachts is moet je toch misschien even naar huis ahahahahah.'
We wachten tot we wat droger waren en deden onze kleren aan, maar ineens zag ik dat ik heel veel gemiste oproepen op mijn telefoon had van mijn moeder.
'Ales wacht ik moet even mn moeder bellen.
*belgesprek met moeder*
J/m:'Jezus j/n! Ik was doodsbang dat er iets ergs aan de hand was! Waar hang je uit!'
'Met Alessio we zijn op het strand en wilden net terug komen.'
J/m:'Kijk ik vind het echt heel leuk dat je het zo leuk hebt met hem dat je zelfs de tijd vergeet, maar ze de volgende keer ff dat ik je laat kan verwachten alsjeblieft.'
'Ja echt sorry mam, ik had er niet aangedacht.'
J/m:'Maakt voor deze keer niet uit, oh trouwens Alessio mag heir blijven slapen als hij dat ff aan zijn ouders meld als je dat überhaupt we wilt.'
'K ga het vragen, tot zo mam love you.'
J/m:'Love u too schat.'
*einde belgesprek*
'Je mag blijven slapen als je dat wilt.'
Alessio:'gezellig, maar voordat we gaan wil ik nog even wat zeggen. We hebben het best leuk met elkaar enz en ik vroeg me af of we het misschien officieel gaan/kunnen maken, als jij je er ook goed bij voelt.'
'Uhh.. even nadenken..

HAHAHHA WEER EEN KUT CLIFFHANGER SPECIAAL VOOR JULLIE, OMDAT IK JULLIE ZO DANKBAAR BEN. NEE OKE, MAAR FF ZONDER GRAPPEN IK BEN JULLIE ECHT OPRECHT SUPER DANKBAAR, WANT WE HEBBEN GEWOON BIJNA DE 1K LEZERS OP DIT VERHAAL ECHT ZO SUPER BEDANKT DAT JULLIE DIT ALLEMAAL LEZEN EN DENK IK DUS OOK LEUK VINDEN. IK DOE MIJN BEST OM ZO SNEL MOGELIJK EEN NIEUW DEEL TE PLAATSEN XX

Only usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu