Vorige deel:
'K heb dat niet gemaakt en Isabel ook niet!'
Alessio:'t zal allemaal wel'
Alessio liep weg en ik ging achter m aan en pakte m hard bij zijn arm.
Tot het moment dat ik ineens een jongen mijn schouder vast pakte en zei
??:'EYY, blijf s van m af vieze slet.'POV J/N
'PARDON!!! WAT GA JIJ MIJ NOEMEN.'
??:"Zo zo, jij durft wel hè ofnie'
'Ik weet niet wie jij bent en waarom jij mij aanraakt, maar een slet ben ik zeker niet! Dus je houd nu maar gwn je beck.'
Ali:'ik ben Ali een vriend van Alessio, dus jij blijft gwn lekker van m af.'
Melle kwam aanlopen
Melle:'Jezus zeg, k kon je nergens vinden.'
'Ik heb wel andere dingen aan m'n hoofd nu en aless wrm zeg jij ineens niks meer. T zal allemaal wel!'
Ik liep boos weg naar de volgende les en stak mn middelvinger op en riep 'FUCK YOU'POV ALESSIO
Ali:'Wie was die gare chick.'
'Een nieuw meisje hier, die ik erg leuk vind, maar toen verpestte ik t en nu is ze boos, maar ik eigenlijk ook.'
Ali:'t komt wel goed, maar ze moet jou niet meer zo vast pakken, kom we gaan naar de les.'
We zitten nu in de les en was natuurlijk vergeten dat ik in de klas zat bij J/n, ik kijk dr ook de hele tijd aan. Ik weet niet wat er mis met mij is, we hebben ruzie, maar ik vind dr leuk ofz. Ik snap het gewoon echt niet meer...
Ik voel me ook niet zo lekker, echt heel heel duizelig en buikpijn man.
Docent:'ALESSIO! OPLETTEN!'
'Ja... ja'
Ik lette niet echt op, omdat ik me echt duizelig voelde dus toen werd die heel boos
Docent:'OKÉ NU BEN IK HET ZAT! KOM MAAR LEKKER HIER IN DE KLAS VERTELLEN WAAROM JIJ ZOU AFWEZIG BENT!'
Ik stond op, maar ik voelde me zo duizelig. Het was een gevoel dat ik nog nooit gevoeld heb, zo raar. Ik moest het gaan uitleggen, duss...
'Ik.. be.. dui.........'
Voordat ik m'n zin kon afmaken zag ik ineens zwart.POV J/N
Volgensmij gaat het niet helemaal goed met aless, ja ik keek naar hem. Ik kan hem gewoon niet negeren met zijn schattige krulletjes.
Wacht huh? Waarom moet die nou voor de klas? Oh nee, het gaat echt niet goed met hem.
Hij was half aan het praten, maar voordat hii de zin afmaakte viel die flauw.
Ik rende zo snel mogelijk naar hem toe.
IEMAND GA FF EEN DOEKJE MET WATER PAKKEN OFZ! EN GA ALLEMAAL WEG HET IS TE DRUK HIER. OH EN MATHIJS KAN JIJ ALSJEBLIEFT DE RAMEN OPEN DOEN.
Melle:'Blijf kalm, t komt goed. Je doet het goed echt waar.'
'K ben bang.'
En ik barstte in tranen uit.
'Geen tijd om te janken nu, k moet eerst aless helpen.'
Langzamer aan kwam hij weer bij bewust zijn. Ik veegde mijn tranen snel weg.
Alessio:'Hey..yy.'
'Hi, doe maar rustig aan. Alles is oké.'
*paar minuten later*
'Oké sta maar voorzichtig en rustig op, ik heb je.'
Alessio:'dankje, dat je me helpt na alles wat er al gebeurd is.'
'Geen dankje zeggen, ik was ook een bitch. Gaat t al ietsjes beter??'
Alessio:'Ja t is oké, maar denk nie dat ik naar huis kan fietsen.'
We kunnen wel met de trein gaan, dan laat ik mijn fiets maar even hier.
Alessio:'wil je echt mee?'
'Tuurlijk! We moeten wel een klein beetje opschieten😅'
*skip de treinrit*
Alessio:'echt nog super bedankt, wil je chillen bij mij thuis.'
'Ja sg, film kijken of serietje kan ook ;)'
Alessio:'Gezellig doen we, als jij alvast iets uitzoekt op netflix of videoland ofz dan ga ik eten en drinken pakken.'
'Yoo'
Hij s zooooo cute, je wilt echt niet weten gwn
Die krulletjes en dan die lach en gwn alles.
Maar goed ga maar snel iets zoeken.
Alessio:'ben dr heb je al iets gevonden.'
Hij ging zitten, maar was denk ik vergeten dat hij drinken in zijn hand had... dussss alles viel over mij heen.
Alessio:'K*tttt, sorry echt sorry. Uhmmm wacht ik pak wel ff een handdoek.'
'Uhmm aless, ik plak helemaal. T is cola remember.'
Alessio:'oh ja fk! Je kan wel ff een douche nemen als je wilt, of als je dat niet fijn vind dan kan je ook naar huis gaan hoor.'
'Nee t is oke, als je maar niet kijkt.'
*na t douchen*
'Uhmm aless volgende probleem, wat moet ik aan!'
Alessio:'hier trek deze joggingsbroek maar aan die is van sienna dus pas je vast wel. Oh en pak deze trui van me maar.'
Ik deed alles aan en ik weet het cliché als de hell, want k heb zijn hoodie/sweater aan. De trui ruikt wel helemaal naar hem, echt lekker. Oke ik ben echt raar.
We hadden uiteindelijk een horror film uitgekozen en hier komt de volgende cliché, jul je snapt m al. Ik was bang dus hij pakte me vast en het klinkt raar, maar ik voelde me ineens super veilig ookal was het maar een film.
*na de film*
'Okeee, dat was echt eng.'
Alessio:'ahhahah mietje.'
We moeten lachgen en kijken elkaar recht in de ogen aan, ik verdrink in die schattige diepe bruine ogen van hem. Ik kijk naar zijn lippen en weet niet waarom, maar toen ineens voelde ik alessio's zachte lippen op de mijne.POV ALESSIO
J/n:'okeee, dat was echt eng.'
'Ahhahah mietje.'
We lachten allebei en toen zag ik die mooie oceaan blauwe ogen van dr en kon niet stoppen met kijken. Ik zag dat ze naar mijn lippen keek, dus ik ging er gewoon voor, ik ging dr kussen en voordat ik t wist raakte mijn lippen die van j/n. Ze waren glad en zacht. Echt een mooi en speciaal meisje die hier naast me zit.
J/n:'dat was akward en leuk😅🥰. Oh k*t sorry, k moet naar huis ik zou gaan koken vandaag. Echt sorry.'
'Nee t is oke, vanaaf facetimen of laat je me achter deze avond.'
J/n:'nee k zal jou nooit achterlaten. Doeggg.'HOIII, SORRY VOOR TWEE DAGEN GEEN POST. NOGSTEEDS DRUK MET SCHOOL, MAAR PROBEER ECHT ELKE DAG IETS TE POSTEN. HOOP DAT JULLIE HET LEUK VINDEN XX
JE LEEST
Only us
Fiksi PenggemarJe bent een meisje van 16 jaar, alleen gaat alles niet zo goed de laatste tijd. Je ouders zijn gescheiden, dus je bent verhuisd. Je zit dus ook op een nieuwe school en je probeert er maar het beste van te maken en dat lukt zeker.