BANG||8

416 7 2
                                    

vorige deel:
J/n:'WAARHEEN DAN! MELLE NU BEN IK BANFG WAT MOET IK DOENNNN.'
'Blijf rustig ik kom eraan!'
Ze zei nog iets volgensmij, maar toen hoorde ik iets vallen. Ik denk dat het haar telefoon is, dus ik ben zo snel mogelijk naar de bios daar gegaan en wat ik zag...

POV MELLE
'BLIJF S VAN DR AF!'
Ik pak j/n stevig bij dr arm en trek haar snel weg. Ze barst in tranen uit en het was gewoon verschrikkelijk om te zien.
J/n:'K.... beeeennnnnn..,,... ba.n.....g.'
'K ben hier er gebeurd niks oké, ga maar akbast in de auto zitten.'
'Jij bent wel veranderd zeg! Viespeuk! Je moet met je tengels van dr afblijven, begrepen!'
Tommy:'Rustig maar ik deed niks, ze wilde t zelf anders komt ze toch nie ofwel dan!'
'Nou k weet nie of jij een bril nodig hebt, maar ze wilde het duidelijk niet en ik weet ook niet wat jij tegen haar gezegd hebt zodat ze kwam, maar je blijft nu uit haar buurt!.'
Tommy:'Ja, ja t zal wel.'
*bij melle thuis*
J/n:'Bedankt melle, maar mag k misschien bij jou blijven vanaaf. Ik ben nogsteeds best bang, wat als hij ineens naar mijn huis komt.'
'Tuurlijk mag je blijven, je hebt denk k wel wat spullen nodig ofni? Trouwens je ziet er wel leuk uit, heb je dat voor tommy gedaan?'
J/n:'Nee niet voor die klootzak, oke tegen niemand zeggen hè, maar k vind Alessio leuk en ik heb ook heeel misschien al met m gezoend, maar nu gebeurd er niks meer en ik weet niet zeker of hij mij wel leuk vind. En toen vrieg tommy of ik naar de bios met de andere boys wou, dus ik zei ja en toen dacht ik dat ales ook zou komen en drm zie ik er zo uit.'
'OeOeOeOehhHhhHhhhhhH. Dus toen bij het spazekantoor was er wel iets? En ik kan je trouwens beloven dat ales niet naar een ander meisje gaat.'

POV J/N
Melle:'OeOeOeOehhHhhHhhhhhH. Dus toen bij het spazekantoor was er wel iets? En ik kan je trouwens beloven dat ales niet naar een ander meisje gaat.'
Wat zou hij daarmee bedoelen? Vind ales mij ook leuk!? Of wil hij nog niemand? Wat was die zoen ook, ik snap het niet meer. We hebben het er nooit meer over.
Melle:'Nou moet je wa hebben, een trui en een broekje ofz?'
'Ja doe maar. Trouwens mel, waarom gaat ales nie met een ander meisje?'
Melle:'Niks, daar moet je maar vanzelf achter komen.'

POV MELLE
'Hier heb je een trui, broekje kon k nie vinden.'
J/n:'Maakt niet uit. Uhhhh mel, kan je zegm ff omdraaien ofz.'
'Tuurlijk!
Ze was klaar en ik kwam niet meer bij, want als je een jongen bent van 1,91 met een meisje van 1,65 en dan jou trui aan haar geeft is ze ineens verdwenen in de trui.
'WAHAHAHHA Beetje te groot ofnie.'
J/n:'HAhah heel grappig!'
We gingen slapen en ze is zooo schattig als ze slaapt, vooral in mijn kleding. Ik wou dr een kus geven, maar dat zou ik mezelf nooit vergeven, omdat Alessio dr leuk vind dussss ik hield het bij dr voorhoofd.

De volgende ochtend

POV J/N
Ik werd wakker en was ineens in een andere kamer dan die van mij.. en mijn kleding was ook zeker niet van mij. Ik raakte in paniek tot Melle ineens kwam.
Melle:'Alles oke?, je bent bij mij weet je nog dat van gister met tommy.'
'Ohhh ja klopt.'
Het bleef echt best lang stil tot ik mijn telefoon aanzetten en ineens heeeel veel gemiste berichtjes had.
*appgesprek met alessio*
Alessio:'Hey ik kreeg net een appje
van melle, ben je oke?'
Alessio:'J/n!'
Alessio:'J/N!'
Alessio:'J/N IS ALLES OKE?!!'
Alessio:'WAAROM BEN JE NIET THUIS.'
Alessio:'J/N ALSJEBLIEFT REAGEER, IK
MAAK ME SUPER ERGE ZORGEN.
IK GEEF OM JE.'
Alessio:'J/N IK WORD ECHT BANG NU!'
Alessio:'WAAROM KRIJG JE OOK NIKS
BINNEN!!!!!????'

'ALESSIO! Ik ben oke.'

Alessio:'JEZUS, dat duurde ff.
Ik maakte me super zorgen, heb
de hele nacht nie kunnen slapen.'

'Sorry ales.. ik wil wel langskomen om
het goed te maken😉😊

Alessio:'daar heb ik geen bezwaar
op😂 bij jou om 20:30?'

'Prima tijd, tot dan...❤️'

Alessio:'tot dan, Ciao bella❤️'
*einde appgesprek*
*appgesprek mama*
J/m:'J/N! Waar blijf je nou,
ik maak me erge zorgen.'
J/m:'J/n waar hang je uit niemand
kan je bereiken!'
J/m:'Gelukkig ben je veilig bij een
vriend van je, app me meteen als je
wakker word!'

'Heyy mama,
Sorry dat ik niet reageerde, ik was veilig
alleen super moe. Ik was in slaap gevallen
ik kom zo naar huis oke dan leg ik alles uit.
Love you xx'

*einde appgesprek*
Ik had nog wat appjes van andere en die heb ik even snel gelezen.
'Mel, ik moet nu wel echt naar huis anders wordt mijn moeder gek denk ik😅.
Super bedankt dat je me zo geholpen hebt!'
Melle:'Geen probleem, k zal je altijd helpen. Wel thuis!'
Ik liep rustig aan naar huis, want ik en melle wonen heel dicht bij elkaar in de buurt en ookal waren het maar een paar meters ik wist niet waar die tommy was, bij elk mogelijke persoon die achter of voor me liep dacht ik dat het tommy was. Ik ben nooit echt bang voor iemand, maar nu was ik zo angstig dat ik die paar meter rennend gehaald had.
J/v:'J/N! Alles oke?'
J/m:'Eindelijk ben je thuis.'
Ik knuffelde mijn ouders en legde alles wat er gebeurd was uit.
J/m:'We waren eigk van plan om binnen nu en een paar minuten naar vrienden te gaan en daar eigenlijk tot morgen blijven, maar dat zeggen we wel af. Ik laat jou niet alleen hier. J/b komt namelijk ook niet meer thuis.'
'Nee ga maar mam, echt waar het komt goed, ik had toch al afgesproken met iemand.'
J/v:'En wie is die "iemand" dan wel niet.'
'Hij heet alessio nu goed.'
J/v:'Prima, geen gekke dingen! Niet in mijn huis!'
'Nee pap, nee.'
J/m:'nou veel plezier hè lieverd wij gaan er vandoor dan.'
'Ja doegg!'
20:28
Ik hoor ineens de bel, dat zou alessio wel zijn. Ik had mijn outfit samen met sadie of facetime gekozen, want ik wist het echt niet.
Ik wilde eerst een jurkje aandoen, maar we bleven toch alleen maar thuis dus had een casual comfy outje uitgekozen:

Ik wilde eerst een jurkje aandoen, maar we bleven toch alleen maar thuis dus had een casual comfy outje uitgekozen:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed de deur open en ja hoor alessio was daar in een spijkerbroek en polo.
'Ben ik verkeerd gekleed?'
Alessio:'Nee helemaal niet, je ziet er prachtig uit.'
We waren aan her praten over alles en nog wat: zijn familie, mijn familie, wat hij leuk vind, wat ik leuk vind etc, gewoon elkaar leren kennen.
Toen we besloten dat we film gingen kijken, hadden we allebei wat comfortabelere outfits aangetrokken, gwn een joggingsbroek met shirt.
Ergens in het midden van de film zei hij ineens..
Alessio:'het klinkt heel raar, maar ik ben blij dat jou school een lekkage had, want anders had ik jou nooit leren kennen.
'Das lief, ik ben ook blij dat ik jou heb leren kennen.'
We blozen/glimlachen allebei en toen kwam het moment wat de dag maakte totdat..

SORRY WEER CLIFFHANGER ACHTIG IETS😂 KUNNEN JULLIE MISSCHIEN FF ZEGGEN OF JULLIE DAT LEUK VINDEN OF NIET XX

Only usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu