Beste idee ooit!||16

448 8 13
                                    

vorige deel:
J/m:'Maakt voor deze keer niet uit, oh trouwens Alessio mag heir blijven slapen als hij dat ff aan zijn ouders meld als je dat überhaupt we wilt.'
'K ga het vragen, tot zo mam love you.'
J/m:'Love u too schat.'
*einde belgesprek*
'Je mag blijven slapen als je dat wilt.'
Alessio:'gezellig, maar voordat we gaan wil ik nog even wat zeggen. We hebben het best leuk met elkaar enz en ik vroeg me af of we het misschien officieel gaan/kunnen maken, als jij je er ook goed bij voelt.'
'Uhh.. even nadenken..

POV ALESSIO
We gingen weer naar huis, maar ik zat er al aan te denken om haar mijn vriendin te maken. Ze is zo lief en mooi en ook. Ze hier voor me staat.. met haar mooie oceaan blauwe ogen waar je letterlijk in verdrinkt zo helder zijn ze en dan heeft ze ook nog van dat glanzende kastanje bruin haar en als ik nu ook nog moet uitleggen hoe ze ruikt.. serieus gewoon zo lekker je wilt niet weten. Als ze langsloopt dan ruik je zo'n vlaag van frisse vruchten en bloemen tegelijkertijd.
Oke.. hoe ga ik dit verwoorden, ik wil niet meteen zo van "wil je mijn vriendin zijn?" Nee dit gaat sowieso niet werken, weet je wat.. ik ga het gewoon vanuit mijn hart doen en als het fout gaat dan is dat maar jammer ofz.
J/n:'Je mag blijven slapen als je dat wilt.'
Okee... heir komt t, ik kan dit.
'Gezellig, maar voordat we gaan wil ik nog even wat zeggen. We hebben het best leuk met elkaar enz en ik vroeg me af of we het misschien officieel gaan/kunnen maken, als jij je er ook goed bij voelt.'
J/n:'uhh.. even nadenken..'
KUT SHIT FUCK ALLES GEWOON! Ze bloost, maar waarom moet ze dan nadenken? Maakt ze een grapje? Was dit allemaal nep voor haar? Wil ze mij niet, maar dacht ze gewoon proberen ofz? K snap het niet kan iemand mij uitleggen waarom ze moet nadenken..
Ik wil al bijna zeggen dat ik wel thuis slaap, maar j/n onderbreekt me.
J/n:'Tuurlijk wil ik dat gekkie! Je bent leuk, heel leuk. Dusss k zeg ook zeker geen nee. Laten we maar snel naar huis gaan, ik vond en vind het (nogsteeds) een hele leuke dag.'
Ik gaf haar een zoen en we liepen naar de parkeerplaats van het restaurantje waar we net gezaten hadden, want ik had mijn ouders nog even gebeld en tijdens dat ik dat deed belde j/n haar moeder of ze ons misschien op kon halen.
*Tijdskip*
We zijn bij dr huis en liggen al in bed, we zijn beide helemaal kapot.
J/n:'k ben fk moe, slapen of nog een film aanzetten?'
'Als je echt moe bent dan gaan we slapen, maar we kunnen ook een film aanzetten en da zien we wel of we in slaap vallen.'
J/n:'is goed doe dat laatste maar.'
We kozen een film uit op Netflix en halverwege de film viel ze rustig inslaap op mijn borst, zo schattig als ze in slaap valt. Ik zet de film uit, klap de laptop dicht en leg m op haar bureau.
Ik geef j/n een kus op haar voorhoofd, kijk dr aan en herinner wat voor een geluksvogel ik ben. Ik lig in het bed van het mooiste meisje van Nederland, met dat meisje slapend op mijn borst en ze is ook nog is mijn vriendin.
Ik ga ook maar eens slapen..

De volgende ochtend 11:37

POV  J/N
Ik word wakker en Alessio is weg! Like wtf waar is hij? Wacht volgensmij hoor ik water..
'Ales waar ben je?!!!'
Alessio:'In de douche hahaah je hoeft nie zo hard te roepen hoor.'
'Okee hihihi dacht ik al, want ik hoorde water, k ga alvast ontbijt maken.'
Ik had zijn favoriete ontbijt gemaakt nog als bedankje voor gister en ik was zo blij dat hij precies toen naar beneden kwam, want je weet toch wel als je zo'n honger hebt dat je buik allemaal gaat rammelen en dat je zelfs buikpijn krijgt.. nou dat heb ik dus op dit moment en als ie nie nu was gekomen, was ik of verhongerd of gewoon alvast begonnen. Ik wist dat hij eraan kwam door de geur die hij meenam vanuit de douche, zo lekker net alsof hij zelf een parfum flesje is en dan nog die natte haren idk why maa k vind dat zoooooooooooo fk aantrekkelijk. En hij had de laatste tijd weer getrained (denk ik dan) want hij heeft weer een sixpack echt goeie al zegt ik t zelf. Ik was blijkbaar ietsjes (ietsjes maar hoor) te overduidelijk aan t staren naar ales, want....
Alessio;'Goodmoring beautiful! Hallo! Halloooooooooooooooo?!! Ey pikkie leef je nog wel..?'
'Uhh wat wat... sorry wat zei je?'
Alessio:'HAHAHHAAHAHHAAHAHAHAAHAHAHAHAHHA K KAN NIE MEER! Hoe was t uitzicht? Mooi sixpackieee ofni dan?!'
'Hhaha alesss zo flauw weer dit, aghh ja van jou kan k alles wel hebben zolang je me maar neit weer chica gaat noemen netzoals eerst, want dan ben k weg hoor dan ga k echt loesoe en dan gaat het gewoon zo "mij nie belluhhh' aahajajaj stukkkkk'
Alessio:'jij bent ook echt nie goed he ahaahha. K had en heb nogsteeds echt een goed idee, hier komt t: Jij, ik, samen, zomervakantie, roadtrip. BAM! (Dit is 3kb) wa dacht je daarvan he.
'GASt! Das echt een fk goed idee, bietje touren en lol maken en herinneringen maken, klinkt helemaal geweldig! Wel ff vraagje gaan we dan met het vliegtuig? Aangezien we geen rijbewijs hebben en je zegt alleen wij samen dusssss..?
Alessio:'Ja dat denk k wel, auto zou wel leuker zijn, maa ja we kunnen niet echt ff ons rijbewijs halen, want we wonen niet in Amerika.'
'Heb er echt nu al zin in! Bro dit wordt zoooooo leukkkkk en fk gaaf en gewoon alles behalve k*t.'
Alessio:'Zullen we gewoon niksen en beetje chillen, want ik heb eigenlijk helemaaaalll geen zin om iets nuttigs te doen vandaag.
'Weer zo/n top idee, gaan we zeker doen ben veel te lui/moe om shit te doen, ik doe het huiswerk morgen wel.

ALOHA BABESSSS, I'M BACKKK. IK HEB BESLOTEN DAT IK (VOOR DE 2 DAGEN DAT IK NO VKANTIE HEB) GA PROBEREN OM VEEL DELEN ALVAST TE MAKEN, ZODAT JULLIE TOCH ELKE 1/2 WEKEN IETS TE LEZEN HEBBEN EN DAT IK NEIT HELEMAAL DOOD BEN NETZOALS NU. DE REDE IS EIGENLIJK BEST SIMPEL, NAMELIJK SCHOOL! IK HEB HET ECHT SUUUUUPER DRUK MET SCHOOL EN BINNENKORT OOK EEN TOETSWEEK DUSS IK DOE ME BEST, WEET DAT EN ER KOMEN ECHT LEUKE DINGEN AAN, WANT HEB VEEL IDEEËN. IK KAN JULLIE WEL ÉÉN DING BELOVEN. DEEL 2 WORDT ECHT SUPERRR! XX

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 23, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Only usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu