Part 11 ~ Ő így is szeret

712 36 11
                                    

Mostmár magamnak is bevallom.. szeretem Zozot, de egy kicsit jobban meg kell még ismernem őt.
xxx

Nos eltelt egy hónap, Zozoval továbbra is baráti viszony van köztünk. Csomó játékost veszítetünk, de újak is jöttek. A mostani csapattagjaink: Dorka, Dávid, Zozo, Brigi, Zsolti na meg én. Így vagyunk hatocskán, sokat erősödött a kezdetek óta a csapatunk. A mai nap hétfő, szóval remélem maradunk itt a villában.
- Na gyerünk ide vissza - mondta Brigi.
- Minek is pakolunk úgyis ide jövünk - tette hozzá Zozo.
- Milyen biztos valaki a dolgában - mosolygott Dorka a fiúra.
- Ha nem mondom ezt, már fejben feladtam szóval megnyerjük a mai napot is és kész - közölte.
                                   xxx

Indultunk a pályára, megvolt a napi jókedv is , a fiúk egész úton hülyéskedtek meg szórakoztak. A meccsek nagyon szorosak voltak, 8-8nál Dorka ment, jól ment neki, így behúzta a kilencedik pontot ezért meccslabdánk volt. Dávid futama jött, sajnos nagyon lemaradt a pályán, ezért nem tudta elhozni a tizedik pontot.
- Ne haragudjatok srácok, de Dorka te ügyes voltál - veregette meg a lány vállát.
- Ki menjen hirtelen halálba? - kérdeztem a többiektől.
- Gabi, neked ma nagyon jól megy az ügyességi - mondta Brigi.
- Tudom, de lassú vagyok a pályán, szerintem menjen inkább Dorka. - mosolyogtam a lányra.
Végül Dorka és Zozo mentek a futamra.
~Zozo szsz~

Kiálltunk Dorkával a rajthoz. Megveregettem kicsit a lány vállat, ezzel bíztatva, hogy nem kell izgulni.
- Meglesz Dorka, semmi para - mosolyogtam rá.
- Jó.. rendben - nézett vissza a lány a szép szemeivel.
Elindult a futam. Dorka nagyon gyors volt de Bogi is, így csak egy másodperccel tudott előbb indítani. Kifutottam a szívem lelkem, így egy kicsi előnyt tudtam szerezni Dave ellen a pályán. Dorka kezdhette a dobást. Az első totemet egyből le is dobta, aztán szenvedett vele kicsit, de végül csak egy maradt neki, míg Boginak 2.
- Hajrá Dorka meg tudod csinálni! - bíztattam a lányt, majd abban a pillanatban le is dobta a még fent álló totemet.
Örömében odaszaladt hozzám és a nyakamba ugrott,s lábait összekulcsolta a derakamon, erre én csak átöleltem.
-Ügyes voltál - mosolyogtam Dorkára.
- Köszönöm de a gyorsaságod kellett, anélkül nem ment volna - mosolyodott el.
Hirtelen a pálya szélén álló többiekre pillantottam, mindenki ünnepelt, ujjongott Gabi pedig mintha menten meg akarná ölni Dorkát a szemeivel.
~Zozo szsz. vége~
Amikor Dorka Zozo ölébe ugrott és ahogy a fiú átölelte, egyből elkapott a féltékenység. Hogy tud ez a fiú mindenkihez ennyire közel kerülni? Nos nem számít, az a lényeg, hogy megvan a villa, mehetünk vissza fürödni palacsintázni stb. Most a folyón utaztunk vissza a villába csónakkal. Az úton Brigivel beszélgettem pár gondolatot.
- Nagyon ügyes voltál Gabi! - ujjongott.
- Köszönöm - tűrtem el egy tincset ami a szemembe ment. Te is fantasztikus voltál! - tettem hozzá. Ő csak elmosolyodott.
                                    xxx

A villába megérkezve Dávid  Zozo és Zsolti dobott egy szaltót a medencébe, én csak leültem a szélére.
- Valaki még nem lett vizes - nézett rám egy sunyi mosoly kíséretében Zozo.
- És nem is lesz - vágtam vissza.
- Oh ha rajtam múlik dehogynem! - nevetett, majd felkapott az ölébe és beledobott a medencébe.
- Idióta - mondtam neki nevetve.
- Mit is mondtál? Ezért most megcsikizlek! - közeledett felém.
- Ajjaj csak azt ne! - menekültem ki a medencéből, de Zozo futott utánam.
Hirtelen megcsúsztam a villakertben és egy hatalmasat estem a hátamra amit jól be is ütöttem és eléggé fájt is. A fiú eléggé a nyomomban volt, így nem tudott megállni mikor én elestem, de nem akart rámesni ezért megtámasztotta magát felettem. Ismét csak pár centi volt közöttünk. A szívem szaporábban kezdett el verni, s pillangókat éreztem a gyomromban. Zozo elkezdett felém közeledni és adott egy puszit az arcomra.
- Nagyot estél - aggódott.
- Mondjuk úgy hogy minden oké - mosolyodtam el.
- Gyere segítek - azzal felhúzott, de én elveszítettem az egyensúlyom, így mellkasának dőltem.
- Ne haragudj, ügyetlen vagyok.. - mondtam szégyenkezve.
- Ne viccelj, így szeretlek te lány! - felelt, majd magához ölelt. De mostmár menjünk be, mert el kell téged látnom - tette hozzá.
Elválltam mellkasától majd elindultunk befelé.

Sziasztook! Íme az új resz, remelem tetszeni fog :) Annyi kérdés megint, hogy legyen ma még egy rész, vagy csak holnap hozzak?
zozixlover 💘

Az én csillagom /Exatlon FF/Where stories live. Discover now