Reggel izgatottan keltem ki az ágyamból. Szilveszter szervezett a csapatnak a mai napra egy kirándulást és bográcsozást. Gyorsan bepakoltam ruhákat és a cuccaimat majd felkaptam a táskám majd kimentem a ház elé. Megbeszéltük, hogy Dorkát Brigit és engem Szilas visz, rajtunk kívül Dávid és Enikő szállítja a többieket. Nem is kellett sokat várakoznom, körülbelül megpillantottam az autót s benne Szilvesztert és a többieket. Beszálltam majd mindenkit megöleltem. Az úton csináltunk pár instastoryt a többiekkel, viccelődtünk zenéztünk, egyszóval jó hangulatban telt.
xxxAz autó lassan begurult a helyszínre, majd kiszálltunk belőle és mindenkit üdvözöltünk. Másodiknak értünk oda, Enikőék már vártak. Nemsokára dudálást hallottunk, megérkeztek Dávidék is ami azt jelenti, hogy Zozo is itt van. 2 hete találkoztunk utoljára de még így is a torkomban dobogott a szívem. Dávid kiszállt az autóból majd a többieknek is ajtót nyitott, és akkor megpillantottam Zozot.
- Sz-szia - köszöntem félénken.
- Sziaa - ölelt meg, s már készült volna elengedni de visszahúztam.
- Még egy kicsiiit
- Hiányoztam Gabi? - kuncogott.
- Te mindig hiányzol - mosolyodtam el.
- Khm khm ne haragudjon a gerlepár, hogy megzavarom őket, de készül az étel és riporterek is vannak - köszörülte meg a torkát Oli.
- Oh máris - engedtük el egymást egyszerre.
Segítettünk Szilasnak a pörkölt főzésében, bár Zozo inkább csak percenként kóstolgatta, s közben a helyi riporterek ránkszálltak, hogy meséljünk a kiruccanásunkról a csapattal.
- Hamarosan kész a pörkölt! Mennyi idő míg megfő? - kérdezte az egyik.
- Körülbelül 10-15 perc és megvan - kóstolta meg az ételt Szilveszter.
- Zozo erre tartanak - böktem oldalba.
- Mi lesz ha a kapcsolatunkról kérdeznek? - súgta oda halkan.
- Mi az, tán nem akarsz felvállalni Mr. Tökéletes? - forgattam meg a szemeim.
- Ahhj, tudod hogy nem így értettem, csak hogy neked nem gond - e ha elmondanánk - játszadozott a hajammal.
- Szerintem itt az ideje - mondtam, mire bólintott.
- Gabival és Zozoval beszélek a helyszínen! Meséljetek, hogy telik eddig a napozik itt? - kérdezte ugyanaz a mosolygós riporterlány.
- Minden okés, várjuk a kaját - nevetett Zozo.
- Mintha nem ettél volna eddig eleget belőle - böktem oldalba viccesen. Amúgy tetszik, szép helyen vagyunk a hotel is fantasztikus és Szilveszter pörköltje sem utolsó! - nyilatkoztam.
- Kempf Zoltánt és Dr. Busa Gabriellát hallottuk, köszönjük nekik! Egy utolsó kérdésem lenne hozzátok, amire szerintem minden exatlon néző kíváncsi volt. Mi volt az elcsattant csók Gabi győzelme után, illetve van -e valami köztetek.
- Igen van - feleltük egyszerre majd összekulcsolt kezünket mutattuk a kamerának, mire mindenki hangos ujjongásba kezdett.xxx
- Ez pompás volt! - törölte meg a száját Dávid.
- Ebben egyetértek - mondta Norbi.
- Gyertek táncolni, van zene! - mutatott Dorka a tánctérre.
Mindenki bólintott, majd táncolni kezdtünk. Borzasztó jól szórakoztunk, s végre kikapcsolódtunk kicsit és ki tudtunk szakadni a hétköznapokból. Beosztottuk a szobánkat majd elmentünk lepakolni. Zozoval kerültünk egy szobába aminek nagyon örültem. Gyorsan lefürödtem, majd felkaptam a pizsomám.
- Jóéjt - mondtam a fiúnak.
- Neked is - ölelt át.Hellobello! Meg is érkeztem az elso résszel. Remelem ezt is értékelni fogjatok mert neharagudjatok de ez egy nagy nulla lett xd na nem számít, ha tetszett jelezz egy kommenttel es egy voteval
@zozixlover 💞
YOU ARE READING
Az én csillagom /Exatlon FF/
Fanfiction- Látod azt a csillagot?- Mutatott Zozo az égre. - Amelyik olyan fényesen ragyog?- kérdeztem. - Igen.. az vagyok én, a te csillagod, és mindig ott fogok ragyogni az égen, vigyázok rád. Erre csak elmosolyodtam és fejemet a vállába fúrtam.. Noos ez...