Szintén boldogan feküdtem le, mert tudtam, hogy holnap nem párbajozunk és már csak egy medáljáték van vissza.
xxxA mai nap a fiúk keltek fel előbb, így ők keltettek minket. Szandit Zozo, Brigit és Fatimát Misi, engem pedig Dávid.
- Jó reggelt Csipkerózsika! Ma nincsen sokáig alvás - ébresztgetett a fiú.
- Haha de vicces valaki Tóth Dávid. - mondtam majd kikecmeregtem az ágyamból elmentem ruháért s a takarómat magam elé terítve felöltöztem. Reggel maradt még egy kis időnk igy ismét csapatösszekovácsoló programot tartottunk.
- Srácok lányok mi lenne, ha elmondanánk egymásban 3 jó és 3 rossz tulajdonságot? - vetette fel az ötletet Brigi.
- Ez tetszik! - helyeselt Fatima.
- Nem rossz nem rossz - mondta Misi.
- Okés, kezdem - pörgetett Brigi. Az üveg Dávid fele mutatott.
- Hmm Dávid jó benned, hogy magas van van humorod és helyes vagy, rossznak annyit tudok mondani, hogy néha kicsit szótlan. - közölte a lány.
Dávid csak bólintott egyet, majd pörgetett. Az üveg Zozo felé állt meg.
- Zozo bírom benned, hogy vicces vagy jó társaság és sok pontot hozol, viszont néha sok vagy és gyerekes. - nézett a fiúra Dávid.
- Haha ebben van valami - válaszolt Zozo, akin egyátalán nem látszott, hogy megsértette volna az idősebb véleménye.
Pörgettünk. Az üveg most felém állt meg. Ajjaj mit fogok én kapni.. idegesitő, sírós?
- Nos Gabi, bírom benned, hogy nagyon ügyes és tehetséges , szép és aranyos vagy, s rosszat nem tudok mondani. - mosolygott.
Megkönnyebbülten én is rámosolyogtam és szerintem úgy nézhettem ki mint egy paradicsom.
xxxA medáljáték tökéletesen sikerült, megszereztem én is és Dávid is az első medálját.
- Hát ma nem lesz medálleves hölgyek urak! - kiabált Adu. (Huhu Dave itt még nem volt bent ezért átadom eme nemes szerepet Adunak-zozixlover)
Zozo és Dávid nevetésben törtek ki
- Olyat szól nem lesz medálleves - kacagott az idősebbik, s itt az egész piros csapatnak jókedve lett. Visszaindultunk a szállásra. Én beültem Zozo mellé, hogy legyen egy kis társaságom.
- Zavarok? - kérdeztem.
- Te sosem - mosolyodott el.
- Közel voltál a 2. medálodhoz - dobtam fel a témát.
- Igen, de Dávid is megérdemelte, nagyon jó volt ma. - felelt.
Erre csak bólintottam, s mivel most egy messzebbi pályára mentünk igy a visszaúton elfáradtam. Fejemet Zozo vállára hajtottam mire ő megsimogatta az arcomat.Visszaértünk
a szállásra, s mivel már elég későre járt csak az ágyunkban feküdve beszélgettünk a többiekkel.xxx
Elérkezett a várva várt hétvége. Nincs kamera, nincs verseny, 2 nap pihenő mindenkire ráfér már. Ma szintén korán keltem, de a többieket nem akartam felébreszteni a csörgéssel ezért kimentem a faház teraszára felültem a gerendára és elmerültem a gondolataimban. Ma is olyan napom van, hogy jobb egy kicsit egyedül, de persze nem fogok elszaladni a többiek elől. Nem tudom mennyi idő telhetett el, de valaki megpöckölte a vállamat, én hátrafordultam és szembe találtam magam Brigivel.
- Gabi nem jössz be? Most reggelizünk - kérdezte a lány.
- De, de megyek persze, csak korán keltem mindenki aludt még és nem akartam senkit sem zavarni - válaszoltam.
Bementünk s megreggeliztünk. Úgy látszik Zozo ma nem kereste szemével a társaságom mint eddig mindig.. ez szokatlan. Reggeli után beszélni akartam kicsit a lányokkal, de Szandit nem találtuk ezért hármasban beszéltünk.
- Csajook nektek bejön valamelyik fiú? - érdeklődtem egy kacér mosoly kíséretében.
- Háát.. Dávid kedves de kicsit szótlan - mondta Brigi zavartan.
- Uuuu - mondtuk egyszerre Fatimával mire Brigi csak fejéhez csapta a kezét.
- Naa akkor most hallgatunk téged Fatima - nézett rá Brigi az előbb említett lányra.
- Nekem minden fiú szimpatikus, de egyikre sem tekintek másként, egyik sem az esetem - vonta meg a vállát.
- Na és te Gabi? - emelte tekintetét most rám Brigi.
- Hmm hát Zozo kedves.. meg olyan mintha ő lenne itt a támaszom - válaszoltam s közben elmosolyodtam.
- Na nee Gabi azt ne mondd, hogy bejön! - nézett tágra nyílt szemekkel Fatima.
Vállat vontam.
- Szerintem keressük meg Szandit - javasoltam.
- Benne vagyok! Őt is meg kell kérdeznünk! - nevetett Brigi mire mi csak megfogtuk a fejünket.
Kimentünk a faházból, a teraszon és az előtéren nem volt.. továbmentünk a faház mögé és akkor olyat láttam amit szerintem soha sem akartam volna..Sziasztok! Remélem tetszeni fog a rész.. szerintetek mit láthatott Gabi?🤔
Hamarosan hozom a folytatást és kiderül, addig is kommentben jöhetnek a tippek.
zozixlover💘
ESTÁS LEYENDO
Az én csillagom /Exatlon FF/
Fanfic- Látod azt a csillagot?- Mutatott Zozo az égre. - Amelyik olyan fényesen ragyog?- kérdeztem. - Igen.. az vagyok én, a te csillagod, és mindig ott fogok ragyogni az égen, vigyázok rád. Erre csak elmosolyodtam és fejemet a vállába fúrtam.. Noos ez...