Part 7 ~ Az igazi csapat

768 28 9
                                    

A mai nap szerda, az előnyért megyünk és mivel tegnap jót beszélgettünk és kicsit összekovácsoltuk a csapatot, szerintem menni fog.
Álmosan nyitottam ki szemeim majd a már fent lévő Zozora pillantottam és egy integetést dobtam felé amit ő is viszonzott. Megreggeliztünk s csodák csodájára nem is volt olyan borzalmas mint amilyennek a kihívók beharangozták.
- Nos mi a mai terv? - érdeklődött Zozo.
- Hmm mondjuk az első körben szerzünk hét pontot, a másodikban hármat aztán elhozzuk az előnyt. Így megfelel? - kérdezte Dávid.
- Tökéletes - felelt mindenki egyszerre, majd összetettük a kezünket, nyomtunk egy bajnokokat , s indultunk is a kisbuszba ami elvitt minket a pályára.
- Itt sok a víz, Dávid ez neked menne, te kajakozol! - figyelmeztettem a fiút.
- A vizes pályák tényleg az eseteim - biccentett felém.
- Rendben akkor Dávid mehetne az első kiválasztási körben - gondolkodott Szandi.
- Jó, akkor kilépek Petire- felelt az említett fiú.
- Gabi, te hogy érzed ezt? - kérdezte Brigi.
- Ha belejövök, menni fog - vontam vállat.
- Jó akkor első körben vidd Alexát, aztán a többiek meg osztoznak ha nem lépnek ki rájuk.
- Vége a taktikai egy percnek! Kihívók ki az első? - szólította a kék csapatot Palik.
Adu?
- Zozo.
Gabi?
- Alexa kérlek.
Dorci?
- Fatima.
Dávid?
- Peti.
Timi?
- Szandi
Misi?
-Flóri
Innentől automatikus, Brigi Bogival megy.
Az első kiválasztási kör nem jött a javunkra, 5-2-re a kihívók vezettek, itt a csapat kissé összeroskadt de Zozo próbálta feldobni a kedvet, ami össze is jött neki; mivel elég szépen feljöttünk 8-6-ra majd pedig 9-8-ra a mi javunkra. Az utolsó futamra engem jelöltek mert az ügyességi viszonylag jól ment. Felálltam a rajthoz, és a hétfői elbukott futam volt a fejemben. Egész végig az motivált, hogy ezt most meg kell csinálnom a csapatért. Fej-fej mellett jöttünk Bogival, aztán jött az ügyességi. Bogi 2-t ledobott míg én 1 totemet a 3-ból, majd szerencsémre a lány mellédobált így be tudtam húzni a győztes pontot. Örömömben mutattam egy szivet csapattársaim felé, mire csak mosolygó arcokat kaptam vissza.
Lepacsiztunk a többiekkel, majd visszavittek minket a szálláshelyünkre, ami sajnos még a tábor volt. Beérve lekuporodtunk a földre, és mindenki örömködésben tört ki.
- Holnap azért örülök, hogy előnnyel indulunk - mosolygott Szandi, s ebben mindenki egyetértett a lánnyal.
Mikor befejeztük a beszélgetést a többiek kimentek nézni a csillagokat, amíg én elmentem lefürödni. A víz még mindig jéghideg volt..
- Brrr ez még mindig hideg - jöttem ki vacogva immár a pizsomámban, majd lekuporodtam a lépcsőre a többiek mellé.
- Gabi! Téged megtámadtak odabent? -nevetett Misi.
- Most miért? - forgattam meg a szemeim.
- Ah uhh juj ne uhh hideg - utánozott Dávid kislányos hangon mire az egész csapat nevetésben tört ki. Ezen az estén szerencsésnek éreztem magam. Szerencsésnek, hogy egy ilyen csodás csapatnak lehetek a tagja.
- Ideje bemenni, kiélveztük már a mai napot - mondta Brigi.
- Szerintem is, kezdek fázni - helyeselt Szandi.
- Gabi te nem jössz be? - kérdezte a lány.
- Hmm.. picit még kint maradok, szeretem nézni a késői eget. - válaszoltam.
- Rendben, de ne maradj sokáig - ölelt át.
Kb tíz perce üldögélhettem kint az éjszakában, a csillagokban gyönyörködve, mikor valaki
fölémhajolt mire én felnéztem.

Sziasztok! Igen tudom elfelejtettem irni hehe.. és bocsánat, hogy későn írom ezt a részt is, de megszállt az ihlet. Viszont Zozi kiesése nagyon megviselt 🥺 Nektek mi a véleményetek? Hamarosan új rész, jó olvasást
zozixlover💘

Az én csillagom /Exatlon FF/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora