Part 14 ~ Ketten a villa tetején

787 53 12
                                    

- Mire készülsz? - néztem rá értetlenül.
- Gyere és meglátod- kulcsolta össze a kezünket.

                                     xxx

Hirtelen Zozo elkezdett kifelé húzni majd megállt a villa bejárata előtt.
- Tudsz mászni? - kérdezte.
- Nagyjából. Miért? - kérdeztem vissza.
- Mert most mászunk oda fel! - mutatott a villa tetejére.
Nem tudtam mire készül, csak néztem ahogy elkezd felmászni az épületre, majd nehézkesen de utánamásztam. A mászás felénél jártunk, mikor hirtelen megcsúsztam, de Zozo elkapta a kezem.
- Megvagy - mosolygott majd felhúzott maga mellé.
Felértünk a villa tetejére, majd leültünk.
- Miért hoztál ide? - pillantottam rá a fiúra.
- Öt perc és meglátod - simított végig a hátamon.
És akkor rájöttem. Ma van a csillaghullás. Felhozott még közelebbről látni a jelenséget.
- Na ne Zozo.. - mondtam.
- Na de Gabi - felelt. Viszont most css mert kezdődik - karolt át.
Körülbelül 10 percig néztük ahogy a fényes csillagok hullottak majd hirtelen megszólalt.
- Tudod, hogy most kell kívánni? - nézett fel az égre, majd rám.
- Igen - mosolyodtam el. Akkor kívánjuk.
Pár perc néma csend után ismét a fiú szólalt meg.
- Én azt kívántam, hogy nyerd meg ezt az egészet és mutasd meg mindenkinek, hogy képes vagy rá. Ha nem is magad miatt, akkor értem. - tűrte el az egyik hajtincsem.
- Századjára is köszönöm - borultam az ölébe.

xxx

Mikor véget ért a csillaghullás egy kis ideig még ültünk egymás mellett, Zozo engem átkarolva és csak csak bámultuk az éjjeli égboltot.
- Gabi, ha már itt vagyunk ketten a villa tetején, vagy most mondom el, vagy soha. - pillantott ismét rám, mire csak mélyen a szemébe néztem.
- Az van, hogy az eleje óta borzasztóan megkedveltelek, ebben a másfél hónapban pedig ez a megkedvelés átalakult valami mássá, ami sokkal több mint egy szimpla baráti szeretet.. és mivel ezt nem tudom szavakban kifejezni, szeretnék adni neked valamit. - azzal közeledni kezdett felém.
Szemeim az ő szeme és az ajkai közt cikáztak. A fiú hirtelen megfogta egyik kezével a derekam, másik kezével pedig a fejem támasztotta meg, s mikor ismét csak centiméterek voltak köztünk nem zavart meg senki, Zozo egy lágy csókot lehet az ajkaimra. Megállt velem az idő. Abban a pillanatban nem érdekelt semmi és senki,csakis ő mostmár biztosan tudom, hogy szeretem és ő is így érez. Elválltunk egymástól mire hirtelen én visszacsókoltam. Látszólag élvezte a helyzetet mert puha ajkait elkezdte mozgatni az enyémeimen. Mikor ismét szétválltunk magához ölelt, s én pedig az ölébe feküdtem.
- Szeretlek - suttogta.
- Én is - mosolyogtam rá.
Az éjszaka közepén lemásztunk a villáról, s elmentünk a saját szobánkba. Úgy éreztem magam mint egy álomban és nem akartam, hogy ez a álomszerű valóság véget érjen. Egész éjjel a csókunk járt az eszemben, majd mikor álomra hajtottam a fejem, újraálmodtam ezt a csodálatos estét

xxx

Reggel ismét sikerült korán felkelnem, szóval gyorsan felkaptam valami elviselhető ruhát, s mivel hétvége volt nem vettek a kamerák. Gyorsan bekopogtam Dorka szobájába aki még mélyen aludt.
- Szép jó reggelt kívánok - ültem le a lány ágyára egy széles mosoly kíséretében.
- Viszont. Mi ez a jó kedv Gabikám? - ült fel ő is.
- Hmm hát bejött a tipped, tényleg kedvel engem - ujjongtam.
- Na ne! Te lány most szépen mindent elmesélsz nekem - örült mostmár ő is.
Szépen részletesen elmeséltem a történteket Dorkának és látszólag ő jobban felpörgött mint én.
- Azta! Mint egy szuper romantikus filmben - csapta össze a kezét.
- Azért ne túlozz - mosolyodtam el.
- Azonnal el kell mondanunk ezt Briginek is!
- Jó jó neki igen, de a fiúknak még egyenlőre ne, kérlek. - vetettem egy olyan "légyszi Dorka tartsd a szádat" pillantást a lányra, amit szerintem értett is, mert csak bólintott egyet.
Bementünk Brigi szobájába is, a lány már felöltözve szürcsölte a kávéját az ágyán ülve.
- Szia Brigi, zavarhatunk? - kérdeztük egyszerre Dorkával.
- Persze, meséljetek. - mondta majd kortyolt egyet.
Elmeséltem neki a történteket, mire ő is átváltott Dorka üzemmódba
- Aaa ez nagyon aranyos - tapsolt örömében. Akkor ti most? - kérdezte.
Vállat vontam.
- Még én sem tudom biztosan. - azzal kimentem a szobából magára hagyva a két lányt, had emésszék meg a történteket.
Úgy döntöttem Zozot is felkeltem, ezért a szobája felé vettem az irány és bekopogtam hozzá.

Nos HELLOHELLO! Eloszor is 3k olvasó azt az egeet🥺 másodszor nagyon élveztem megírni ezt a részt, nagyon beleeltem magam hehe.. remelem nektek is tetszeni fog! Ha van kedved dobj egy kommentet es egy votet.
K zozixlover 💘

Az én csillagom /Exatlon FF/Where stories live. Discover now