Ezekkel a gondolatokkal aludtam el, egy halvány mosollyal az ajkaimon.
Ma van a nagy nap és az igazat megvallva borzasztóan össze vagyok zavarodva.. össze vagyok zavarodva és egyedül érzem magam.
- Huu nyugi Gabi, menni fog - nyugtattam saját magam.
Gyorsan felkaptam a versenyruhám, lesétáltam a lépcsőn, majd bekaptam egy kis müzlit. Amint a tányérra néztem ismét megint csak Ő járt a fejemben és az, hogy ma igaz nem versenyezve, de látom ami már jót jelent. Gondolataim miatt elmosolyodtam, majd kimentem a többiekhez és Palik Lacihoz.
- Szia Gabi! Hogy vagy? - kérdezte barátságosan Dorci.
- Kicsit össze vagyok zavarodva de minden okés.. asszem - feleltem a lánynak mire bólintott egyet felém megértően.
- Hölgyeim kérlek válasszatok 2-2 pályát és ügyességit is. Aki a szetteken belül több meccset nyer meg az választhat harmadik pályát ha erre sor kerül - mondta Palik.
Mindketten választottunk pályát és ügyességit is. A verseny előtt még volt egy kis időnk így próbáltam lelkileg rendbeszedni magam egy egy kicsit.
- Indulás - kiabált a sofőr.
Nagynehezen rávettem magam az indulásra, s beültünk a kisbuszba ami elszállított minket a versenypályára. Útközben eldöntöttem, hogy igenis ott leszek fejben és ebben senki és semmi nem tud megakadályozni.xxx
A pályára érkezve egyszerűen fantasztikus érzés volt látni a többieket a kispadon. Megnyugtatott a tudat is, hogy szurkolnak nekem és számítanak rám. A szemem egy embert kereset a többi közt, meg is találta. Egyszerre egymásra mosolyogtunk Zozoval s egy perce minden gond elszállt a fejemből. Összekaptam magam, s felálltam a rajthoz az általam választott pályán.
- Gyerünk Gabiii! - kiabálta Dorka direkt elnyújtva az "I" betűt.
Startoltunk Dorcival.. a pályán megelőzött mivel tartalékoltam az erőmet az ez utáni körökre. Mikor én kiértem a lány már dobálta le a totemeket, de mivel ez az ügyességi viszonylag jól ment hamar beértem és megszereztem a döntő első pontját.
4-2 az állás és egy pont választ el az első game szett megnyerésétől. A pálya felénél járhattam, mikor meghallottam Olit a pálya széléről.
- Hajrá Gabi meg tudod csinálni piu piu piu! - adott ki sirály hangot.
A szurkolásuk meghozta az eredményt, az első fordulót meg is nyertem.
- Bravo így tovább! - paskolta meg a hátam Zozo.
Hirtelen Bogit megláttuk a mi kispadunk mellett.
- Gyere befogadunk téged is, nyomjunk egy bajnokokat - mosolygott Geri Bogira.
- Köszönöm - mondta zavartan Bogi.
Nyomtunk közösen egy bajnokokat, majd indultunk vissza Dorcival a következő mérkőzésekre.xxx
- Dorci szsz -
- Megint 4-2 az állás ez nekem nem megy - fújtam ki a levegőt.
- Sokkal jobb vagy nála ne add fel még simán meglehet - rázogazott Adu.
- Dodo igérd meg hogy küzdesz! - bíztatott Viki.
- Jólvan na mostmár engedjetek - löktem félre mindenkit az útból.
- Dorci szsz vége -Újra 4-2-nél vagyunk és csak abban reménykedem, hogy ez a meccs ismételni fogja az előzőt. Gyorsan végigmentem fejben a pályán majd kinéztem a pálya szélére egy kis motivációért, mikor megláttam, hogy a többiek egymás hátán vannak. Bogi Gerin Nóri Olin és Dorka Zozon. Így szurkoltak hangosan, sirály hangot kiadva. Meghallottam a sípot és futottam. Leelőztem Dorcit a pályán és robbantam az ügyességihez. Kicsit eldobáltam az elején a labdákat de egy már bent volt. Akkor az utolsó mellettem lévőt eldobtam és..
- GAME SZETT MECCS! AZ EXATLON BAJNOKA DR. BUSA GABRIELLA! - kiabálta torkaszakadtából Palik.
Színes konfettik repültek a levegőben.. szinte fel sem fogtam ezt a mondatot.
- Megnyertem az exatlont én akinek a célja annyi volt, hogy ne elsőnek essen ki és most itt vagyok célban és megnyertem. Számomra még mindig hihetetlen - gondolkodtam magamban.
Hirtelen meghallottam szurkoló csapattársaim és feleszméltem, hogy nem csak álmodom. Elsőnek még maradék erőmmel Zozo két karja közé futottam. Ő felkapott megpörgetett a levegőben, majd a külvilágot kizárva mindenki és a kamerák szeme láttára magához húzott majd megcsókolt. A többiek hangos ujjongásban törtek ki, s én is boldog voltam. Boldog hogy ott van nekem ő és megtörtént.
- Megcsináltad Gabi! Megcsináltad! Én már az elején megmondtam - szorított oda magához a fiú.
- Még mindig hihetetlen.. de nélküled nem sikerült volna - mosolyogtam.
- Ez aztán még a Dorka üzemmódnál is egy milliószor jobb volt! - borult a nyakamba Dorka is.
Mindenki gratulált majd csináltunk egy fotót közösen, külön Zozoval és a kupámmal is. A verseny után már nem kellett a villába mennünk, de még nem köszöntem el a helytől, mivel holnap még férfi döntő amiben természetesen itt leszek szurkolni Davenek.xxx
- Mehetünk? - nyújtotta a kezét Zozo.
- Mehetünk - fogtam meg a kezét.
Kiléptünk az exatlon forgató helyszínéről. Ismét felszabadult voltam. Felszabadult voltam vele ahogy ketten sétáltunk végig a tenger aranyló partján a hotel felé.Sziasztok! Huuu hát ez egy nehéz szülés volt szepen fogalmazva. Remelem tetszeni fog es elvezitek ezt a részt is! Ha tetszett nyomj egy voteot es dobj egy kommentet heyhey!
K zozixlover 💘
YOU ARE READING
Az én csillagom /Exatlon FF/
Fanfiction- Látod azt a csillagot?- Mutatott Zozo az égre. - Amelyik olyan fényesen ragyog?- kérdeztem. - Igen.. az vagyok én, a te csillagod, és mindig ott fogok ragyogni az égen, vigyázok rád. Erre csak elmosolyodtam és fejemet a vállába fúrtam.. Noos ez...