2-Tastamam

2.3K 214 244
                                    


Kimjen
Aşk çocuğuyum diyorsun?

Taev
Hayır sadece gurur saçma bir şey.

Kimjen
Gurur neden saçma olsun ki?

Taev
Saçma, özelliklede aşk konusunda saçma. Aşk ve gurur olmaz, aşk yada gurur olur.

Kimjen
Sanırım birisine aşıksın?

Taev
Dışarıdan öyle mi gözüküyorum? Ama hayır kimseye aşık değilim.

Ama sen mutlaka birine aşıksındır.

Kimjen
Erkeklerin ilgisini çektiğim pek söylenemez. Genelde beni çirkin ve sıkıcı bulurlar. Bu yüzden birine aşık olsamda bunun karşılığını alamam. Salak biri değilim hiçkimseye karşılığını alamayacağım duygular beslemem.

Taev
Kendine çirkin mi dedin? Bence kedi gibi suratın var.

Ahh yani kediler tatlı olur. Süt sever sende süt seversin. Yani seviyorsundur.

Kediler güzeldir...

Bana güzelsin mi demişti? Bir dakika bir dakika beni nerden görmüştü? Hesabım açık değildi ve ne o beni takip ediyordu ne ben onu. Bu işte bir iş vardı ama şu anki sıkıntı bana güzelsin demesiydi. Güzel miydim? Neden bunu söyleyen ilk erkekti? Belkide ilk kişi, annem bile bana güzelsin demiyordu aslında ona kızamazdım ben bile kendime güzelsin demiyordum.

Kimjen
Beni kediye benzettiğin için teşekkür ederim.

Güzel olduğumu söyleyen yada güzel olduğumu kast eden ilk kişisin.

Taev
İlk kişi mi? Etrafındakiler kör olmalı.

Yani şey... off

Yani çirkin olan birisini kırmamak için bile güzelsin denilmesi lazım. Güzel olan birisine kesinlikle güzelsin denilmesi lazım.

Bana çirkin mi demişti güzel mi? Güzeli tercih ederim çirkini zaten duyuyordum.

Kimjen
Tanışmayacak mıydık ya biz?

Taev
Ahh evet tanışacaktık.

Ben Kim Taehyung. Amerika'da yaşıyorum 19 yaşındayım.

Kimjen
Amerika'mı? Uzakmışsın ben Seul'da yaşıyorum. Adım Kim Jennie ve 18 yaşındayım.

Amerika'da yaşıyorsan adın neden Kim Taehyung?

Taev
Koreliyim ama Amerika'da yaşıyorum.

Mesafeler engel olur mu ki?

Kimjen
Anladım.

Neye engel olur mu?

Görüldü
Yazıyor...
Görüldü
Taev kişisi çevrimdışı
Son görülme 12:27 p.m.

Kimjen
Gittin mi? Gitmeseydin çevrimdışı olmazdın herhalde.

Neyse sana iyi geceler.

Orada gece mi?

Aramızda kaç saat fark varki?

Boşver...

Taev
Dur dur bir yere gitme.

Bir şey baktım, aramızda ne kadar mesafe olduğuna. 11053 kilometre var.

Neden aramızda ne kadar yol olduğuna bakmıştı ki? Merak etmiştir Jennie.

Taev
Bu arada aramızda 13 saat farkı var.

Kimjen
13 saat? 11053 kilometre? Yuh. Biz birbirimize aşık olsak ne olur acaba.

Kurduğum cümlenin amına koyayım. Allah'ım nolur yanlış anlamasın nolur.

Taev
Birbirimize aşık olmak? Hızlı gitmiyor musun?

Kimjen
Yok

Yani o manada yok değil, değil manasında yok.

Off. Şakadan yazmıştım. Hani böyle birbirini hiç yüz yüze görmeden, birbirine hiç sarılmadan sevgili olan insanlar vardır ya.

Taev
Hiç öpüşmeden...

Kimjen
Bana hızlı gidiyorsun diyene bak.

Yuh.

Taev
Yok yani seni kast etmedim benide kast etmedim. Uzak mesafeli ilişkiden bahsetmiyor muyduk?

Kimjen
Ne bileyim birden hiç öpüşmeden yazınca heyecanlandım.

Bu konuşma gittikçe saçmalıyor en iyisi başka bir konu hakkında konuşalım.

Taev
Bencede.

Tanışmaya devam edelim. Dicemde orada saat geç oldu. Sen uyu yarın okuldan gelince konuşuruz. Derstede yazabilirsin benim için sıkıntı yok.

Tabii çocukta sıkıldı hemen konuşmayı bitirmeye çalışıyor. Yarın ben yazsam bile o yazmaz bana. Aman herneyse.

Kimjen
İyi geceler Taehyung...

Taev
İyi geceler Jennie...

Kilometre | TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin