Taev
Birlikte film izleyelim mi?Kimjen
İzleyelim.Taev
Yemeğini hazırla.Kimjen
Aç değilim.Taev
Jennie lütfen.Kimjen
Aç değilim Taehyung.Taev
Jennie arkadaşımsın ve senin iyiliğini istiyorum. Yemeğini hazırla. Sonrada numaramı kaydet buradan zor oluyor Whatsapp'dan konuşalım. Hazır olunca beni görüntülü ararsın bende bu arada izleyeceğimiz filmi seçeyim.Yazmış ve diğer mesajında da numarasını yollamıştı hemen onun numarasını kaydettim ve mutfağa girdim. Neden bu kadar inatçıydı ki?
Bir dakika Jennie! Asıl noktayı kaçırıyorsun. TAEHYUNG İLE GÖRÜNTÜLÜ KONUŞACAKSIN.
Onu göreceksin o seni görecek. Konuşacaksınız, belki göz göze bile geleceksiniz. Kalbim neden bu kadar hızlı atıyorsun? Lütfen cevap ver.
Vermedi.
Holdeki boy aynasının karşısına geçtim. Ve kendime baktım. Yeşil pijama takımım tatlıydı, tatlı ve çocuksu. Saçlarımı sıkıca tepeden topladığım için kafam acıyordu. Uykusuzluktan gözlerimin altında mor halkalar vardı. Ve yüzümde hiç makyaj yoktu. Yani Jennie'ydim, ben buydum. Belkide birkaç saatliğine kendim olmamalıydım. Sadece ona güzel gözükmek için...
Ama her şeyden önce yemeğimi hazırlamam lazımdı. Mutfağa geçip buzdolabını açtım ve tencereyi ocağa koyup altını açtım.
Neden Jennie?
Ne neden aptal?
Neden ben? Dünyada o kadar kız, kızı geçtim insan varken neden ben?
Güzelsin çünkü aptal kabul etmesende güzelsin.
Hayır hiçde bile güzel değildim. Değildim ki, ben güzel değildim. Bakımsızdım, bakımlı olsam bile güzel değildim.
Kapı birden açılınca korkuyla buzdolabının yanına saklandım. Kızlar bu saatte evde olmazdı, annemi saymıyorum bile, Jin bu saatte isteydi. Eve hırsız mı girmişti? Yada seri katil? Evet evet kesinlikle seri katil girmişti. Abim, evet evet Jin'i arayabilirdim. Siktir telefonum içeride kalmıştı. Olduğum yere çömeldiğimde içeriden çıkaramadığım bir erkek sesi geldi.
"Kardeşleri ne zaman gelecek?"
"Onların gelmesine daha var biz işimizi halledip gideceğiz zaten bir iki saate biter."
"Burada yapmak zorunda mıyız? Basılırsak?"
"Off Namjoon Jin bize kimsenin gelmeyeceğini söyledi niye uzatıyorsun?"
"Sadece geriliyorum bebeğim."
"Ben seni gevşetmesini bilirim." Dediğinde sesler kesildi, içeriden çok kısık şekilde bir ses geliyordu ama ne sesi olduğunu anlamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilometre | Taennie
FanfictionHer şey Taehyung'un yanlış kişiye attığı bir mesajla başladı kim bilebilirdi saçma sapan bir mesajın büyük bir aşk doğrucağını? -Mesafeler aşka engel midir? -Aşka engel olan mesafeler değil, düşüncelerdir. Gözlerini kapatıp hayal edersen beni oluru...