(Kitabımı Medyaya Koyduğum Müziklerle Okuyabilirsiniz, Çoğu Bölümde Olaylar Medyadaki Müzikle Aynı Duyguyu Taşıyor)
@ponçiklendin
Kaynaşma postu... Herkes gördüğü saati yazsın aynı olanlar tanışsın falan yazmayacağım ben o saçma hesap sahiplerinden değilim, ben kitaplara değer veren adminlerdenim. Herkes en sevdiği kitabın adını yazsın. Kitap okumayanlar I'm not sorry okuyun amk bana ne! Bu arada, İyi geceler aşkitoşlarımm❤️❤️
E; Şeker portakalıııı
34 yanıtB; Hz. Muhammed'in hayatı.
167 yanıtM; Salı Günleri Sex Yapılmaz
890 yanıtR; Uçurtma Avcısı
54 yanıtO; Kitaba gerek yok numaramı isteyen Dm'ye gelsin. İsterse nude atarım.
4567 yanıtC; En son okuduğum kitap Keloğlan'dı ksizkso
67 yanıtY; Yeni bikinimi görmek isteyen durumuma baksın.
249 yanıtY; 4N1K Yarpak'ı sevmiyorum gelinde biraz sövelim amk çocuğ!!
134 yanıtKimjen; Aşk ve Gurur...
0 yanıtTelefonumu kapattım ve telefonu yatağın diğer ucuna fırlatıp yatağa iyice yayıldım. Gözlerimi tavana dikmiş uyumak için havada uçan inekleri sayarken telefonuma gelen bildirim sesiyle inekler yeri boyladı.
Telefonuma 365 yılda bir bildirim geldiği için heyecanlanmıştım. Telefonuma gelen bildirimin bankadan gelmemiş olmasını umarak telefonu açtım. 'İnstagram'dan bir mesajınız var!' Banka çalışanları herhalde İnstagram'dan yazmazlardı değil mi? Bence yazmazlardı.
Taev
Senin amına bir korum yarını göremezsin piç! O monitörü al ve götüne sok. Takım oyunu oynayacağız diye girdik. Sen son bir kişi kala takım arkadaşını bombayla patlatıyorsun. Hayır kazansan yine bir bok demeyeceğim. Elinde Awm ve Groza'n var 3. seviye yeleğin, kaskın var, oğlum 8x'in vardı lan elinde, 8x. Bokunu çıkarttı adam senin hemde silahsız bir şekilde. Tavayla öldürdü lan seni. Piç madem oynamayı bilmiyorsun beni niye patlattın!?Bu neydi?
Kimjen
Pardon?Taev
Pardonda götüne girsin. Evrendeki her şey götüne girsin sonrasında hepsini kendi elimle çıkartıp orana pamuk tıkayacağım.Polisi mi arasam? Saçmalama. O zaman deli hastanesi numarası lazımdı. Evet evet kesinlikle spastikti karşımdaki.
Taev
Az bak az bak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilometre | Taennie
FanfictionHer şey Taehyung'un yanlış kişiye attığı bir mesajla başladı kim bilebilirdi saçma sapan bir mesajın büyük bir aşk doğrucağını? -Mesafeler aşka engel midir? -Aşka engel olan mesafeler değil, düşüncelerdir. Gözlerini kapatıp hayal edersen beni oluru...