Sabah uyandığımda hiçbir şeyi hatırlamıyordum. Ne zaman eve gelmiştim, ne zaman yatmış uyumuştum, hiçbir şeyi hatırlamıyordum. Taehyung...
Hızla yataktan kalktım ve telefonumu aramaya başladım. Umarım uçurumda unutmamışızdır. Heh buldum. Aşk ve Gurur kitabımın üzerindeydi. Ama kapanmıştı. Şarjı bitmişti. Hemen çekmeceden şarj cihazını aldım ve fişe taktım.
Birkaç dakika sonra telefon açıldığında ağzım şaşkınlıktan açık kaldı. 'Taehyung kişisinden 234 cevapsız çağrı' 234 mü? Gerçekten beni merak etmiş olmalı. Kim olsa merak etmezdi? Tam onu arayacaktım ki telefonum birden çalmaya başladı. Hâlâ beni arıyordu...
"Jennie! İyi misin!? Seni nasıl merak ettim anlatamam. Bir an her şeyi yok sayıp yanına gelmeyi bile düşündüm."
"Ben senden çok özür dilerim."
"Jennie iyisin değil mi?"
"Evet iyiyim."
"Sen neden böyle bir şey yaptın?"
"Her şey üzerime geliyordu Taehyung. Yapamadım, daha fazla dayanamadım. Üzüntülerimin geçmesini istedim."
"Herkes her sıkıntısında uçurumun tepesine çıksa bu dünyada adam kalmazdı."
"Biliyorum, biliyorum. Yaptığım çok saçmaydı. Ama sende en az bir kere deli gibi ölmek istemişsindir."
"Evet istedim. Bana elveda dediğin an bende ölmek istedim." Seslice yutkundum ve gözlerimi kapattım. Acımı dindirir miydi? Yoksa acımı ikiye mi katlardı?
"Taehyung..."
"Hıh?"
"Sinemaya mı gitsek?"
"Olur. Gidelim."
"Haydi gel yanıma."
"Biliyor musun bazen her şeyi yok sayıp gelmek istiyorum."
"Neyi yok sayacaksın?" Sorumun arkasından gelen uzun sessizlikten sonra konuşmama devam ettim. "Sonra söylersin."
"Sonra söylerim... Ne izlesek?"
"Bilmem."
"Bence korku filmi izleyelim. Belki korkarsın filan." Dedi gülerek.
"Sana sarılmam için illa korku filmimi izlememiz gerekiyor?"
"Bana sarılman için ilk başta aramızdaki mesafeleri yok etmemiz gerekiyor."
"Sence, Mesafeler aşka engel midir?"
"Aşka engel olan mesafeler değil, düşüncelerdir. Gözlerini kapatıp hayal edersen beni olurum yanında, belki gözlerini açtığında yanında olamam ama..."
"Neden? Günde yüzlerce gereksiz kişi görürken beni, sen neden göremiyorsun? Yüzlerce aptal kız seni görürken ben neden göremiyorum?"
"Sanırım dünya adil biryer değil."
"Evet değil."
"Olsun. Biz gözlerimizi kapatınca yan yana oluruzki."
"Evet oluruz." Dedim ve gözlerimi kapattım. Evet yanımdaydı. Birlikte uzanmış film izliyorduk.
"Taehyung."
"Efendim?"
"Şampuanın çok güzel kokuyor."
"Seninkide, seninkide çok güzel kokuyor. Ama bak senin yüzünden ne dediklerini okuyamadım. Konuşturma beni."
"Tamam sustum." Dedim gülerek. Belki aynı yerde değildik ama aynı hayaldeydik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilometre | Taennie
FanfictionHer şey Taehyung'un yanlış kişiye attığı bir mesajla başladı kim bilebilirdi saçma sapan bir mesajın büyük bir aşk doğrucağını? -Mesafeler aşka engel midir? -Aşka engel olan mesafeler değil, düşüncelerdir. Gözlerini kapatıp hayal edersen beni oluru...