13-Hikayem Bitmedi

1.5K 161 114
                                    

<~Ben Hastayım~>

Jin öküzü sofrayı toplama işini bana bırakarak evden gittiğinde hızla sofrayı topladım. Odama gelip aynamın karşısına geçtim. Kendimi anlatmayacaktım, berbat haldeydim.

Sinemaya gideceksin Jennie kendine gel! Ve şu dolabından adam akıllı şeyler giy.

Sadece üzerime düzgün bir şey giysem, altımdaki pijama dursa. Zaten altımı görmeyecek.

Mal mal konuşma.

İç seslerimin konuşmadı bittiğinde dolabımın kapağını açtım. Gözüme beyaz bir tulum takıldığında acıyla gülümsedim ve tulumu askısından çıkarıp üzerime tuttum. En son babamın doğum gününde giymiştim.

Üzerimdeki pijamaları çıkarttım ve üzerime tulumumu giydim.

Saçımı salık bırakıp aynanın karşısına yeniden geçtiğimde gülümsedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı salık bırakıp aynanın karşısına yeniden geçtiğimde gülümsedim. Taehyung'la sinemaya gitmeden önce sinemanın yarıda kesilmemesi için tedbir almam gerekiyordu. Kilerden uzatma kabloyu aldım ve fişe takıp çalışma masama bilgisayarın yanına kadar uzattım. Bilgisayarı şarja takdıktan sonra telefonumuda alıp sandalyeye oturdum.

Taehyung'a hazır olduğumu söylemeden birkaç prova yapmam gerekiyordu. Antrenmansız olmazdı. Telefonu ayarladıktan sonra provama başladım.

"Selam! Yok bu olmadı. Naber! Yok yok bu da olmadı. Merhaba! Napıyon? Off ne dicem ben bu çocuğa? Dur doğaçlama gidelim." Dedim ve kameraya girip kendimi videoya çekmeye başladım. Karşıdan nasıl göründüğüme bakmam gerekiyordu.

"Ayyh heyecanlandım. Naber lan telefon! Jennie iyi misin? Yap çocuğun yanında böyle şeyler sonra sana verdigi sözü tutmasın. Yoo bana söz verdi. Sende ona söz vermiştin Jennie."

"LAN SİZ İÇ SESİMSİNİZ NEDEN DIŞARDAN KONUŞUYONUZ!?"

"Doğru. Aman, az dur şimdi el ele vermemiz gerekiyor. Ne dicez? Bence susalım o konuşsun ilk başta. Omen Tonrem sen çok zekisin, aptal ya ilerleyen dakikalarda çocuk tıkanırsa yada konuşmayı senin başlatacağını zannediyorsa. O zaman ne yapıcaz deha küpü?"

"Off susun salak dış sesler. Artık Allah ne verdiyse giriyorum." Dedim ve videoyu kapattım. İzlemek yerine hemen videoyu sildim ve Taehyung'a yazmak yerine direk aramaya karar verdim.

'Taehyung kişisi görüntülü arama'
Onayla
Reddet

Derin bir nefes verdim ve onaylama tuşuna bastım. Kendime bakarak saçımı ve kıyafetimi düzeltiyordumki aramayı kabul etti.

Allah Allah bu tip!

Dur Jennie. Kameran açık.

Kameram açık.

Kapat lan görmesin seni.

Evet lan.

Kilometre | TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin