♦️4.kapitola♦️

1.2K 89 47
                                    

Z pohledu Louise

Miláček ❤️: teď jsi mě ranil

Já: no tak to mě „vážně" mrzí.

Miláček ❤️: hahahahahaha

Já: Nemáš smysl pro humor.😒

Miláček ❤️: Za to ty jo😒

Já: Že jo😂

Miláček ❤️: Nemysli si, že nedostaneš trest za to, že jsi šel na tu stanici a za to, že tě mám nechat na pokoji. Takhle se totiž hodný chlapec nechová.

Něco vám řeknu. Ta osoba je pěkně otravná.  Ale je tu ještě jedna věc a to ta nejhorší. Zítra jdu do školy!! Jak já tam nechci. A ještě když máme první hodinu matiku s tím divným učitelem.

Vstal jsem z postele a přešel je stolu, kde jsem otevřel první šuplík, ve kterém mám všechno učení a připravil si všechny předměty do tašky. Bože máme 8 hodin já nechci.

Vlezl jsem zpátky do postele a podíval se na mobil a jelikož jsem se nudil, tak jsem rozklikl 2 nepřečtené zprávy od osoby

Miláček ❤️: Lou?

Miláček ❤️: Lou jsi tady?

Já: hmmm

Miláček ❤️: Jak se těšíš zítra do školy?

Já: no moc ne

Miláček ❤️: Proč?

Já: protože máme první hodinu matiku a na matiku máme jednoho úchylnýho učitele, co na mě furt čumí.

Miláček ❤️: já vím. Je otravnej. Kdyby na tebe něco zkoušel řekni a já to vyřídím ❤️.

Já: počkat! Ty ho znáš?

Miláček ❤️: chodím s tebou do třídy

Já: a proč nemůžu vědět, kdo jsi?

Miláček ❤️: všechno se dozvíš zlato, ale až bude správný čas.

Já: a ten bude kdy?

Na tohle už mi neodpověděl. Vážně bych chtěl vědět kdo si se mnou píše. Mobil jsem zhasnul a položil ho na noční stolek. Vlezl jsem do sprchového koutu, který máme v koupelně a pomalu na sebe pouštěl teplou vodu. Jen s ručníkem kolem boků jsem se vydal do pokoje, kde jsem si vzal čisté boxerky a odešel zpět do koupelny. Už v čistých boxerkách jsem zalehl zpět do postele a zase popadl mobil, který jsem otevřel a měl jsem 1 nepřečtenou zprávu od Miláček ❤️ ihned jsem si jí rozklikl. A potom, co jsem si jí přečetl mě zamrazilo.

Miláček ❤️: Jen v tom ručníku vypadáš sexy. Chtěl bych tě, ale vidět nahého. Jak dlouhého ho máš 😘.

Já: Kde jsi?

Miláček ❤️: někde odkud tě můžu vidět, ale ty mě ne😘

Teď mě docela děsí víc než normálně, ale už jsem to neřešil a mobil odložil na stolek. Zavrtal jsem se pod peřinu a po chvilce jsem upadl do říše snů.

" Zkurvenej budík" jsou první slova, která vypustím z úst potom, co mě zbudil ten hnusnej zvuk. Ano po ránu jsem příjemný, že?

Po přemýšlení jsem se konečně vyhrabal z peřin a přešel do koupelny, kde jsem spáchal ranní hygienu.

Vrátil jsem se do pokoje a přešel je skříni, kde jsem vyhrabal četné skinny džíny, černé uplé tričko a přes to přehodil černou Adidas mikinu.

Dneska jsem měl nějakou pochmurnou náladu. Sešel jsem dolů a vzal si z linky jablko, do kterého jsem se okamžitě zakousl. Tak trochu jsem totiž milovník jablek, ale ještě radši mám mrkve.

Přešel jsem k ledničce, že které jsem následně vytáhl pytlík mrkví a strčil si ho do batohu. Jak já miluju mrkve.

Vyhodil jsem ohryzek od jablka a přešel do předsíně, kde jsem si nazul černé boty značky Vans a pomalu vyšel z domu. Zamkl jsem ještě dveře a vydal se pomalým tempem na zastávku. Autobus po mém 5 minutovém čekání konečně přijel a já nastoupil.

Dneska nejel ani Niall a ani Zayn. Vezli je jejich rodiče, a tak jsem si sedl sám do zadu na jednu z volných sedadel.

Autobus zastavil u školy a já spolu s ostatníma vystoupil. Pomalu jsem se rozešel za Niallem a Zaynem, kteří jakmile si mě všimli na mě začli mávat. Přišel jsem tedy k nim a pozdravil je. Pozdrav mi oplatili a vydali jsme se do školy.

Přešel jsem ke svojí skříňce a z batohu vyndal vše kromě matiky, penálu a svačiny. Chtěl jsem jít za Niallem a Zaynem, ale narazil jsem do osoby. Pomalu jsem zvedl pohled na osobu, do které jsem vrazil a díval jsem se tváří v tvář ...........................


Stalker [Larry Stylinson] (CZ)✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat