Z pohledu Harryho
Louis už odešel, protože se po něm scháněl jeho táta. Miluju jeho přítomnost a dnes jsem ho měl u sebe hodně blízko, vlastně blíž už to vlastně nešlo, i když vlastně šlo, ale ti by jsme spolu musely mít sex.Teď jsem si uvědomil, že do lásky k němu padám čím dál tím víc. Za chvíli že mě nebude hrozivý kriminálník, ale zamilovaný blázen. No tak to jsou dobrý vyhlídky.
Slezl jsem z postele a přešel ke skříni, kde jsem si vytáhl čisté boxerky a odešel do koupelny. Svlékl jsem se a vešel do sprchového koutu, kde jsem se pořádně umyl.
Už převlečený v čistých a voňavých boxerkách jsem vešel do pokoje, kde jsem se svalil do postele a následně si z nočního stolku vzal mobil.
Já: Zlatíčko dneska jsem si to s tebou užil ♥️. Můj nejlepší den v životě, když opomineme to, že tě málem znásilnili 2 lidi. Ale když jsme byli spolu sami v mém pokoji a ty jsi se ke mě tolik nebo když jsi se tak roztomilé červenal. Byl jsi k sežrání 💖.
Zlatíčko moje: Kdo jsi?
Já: zlatíčko zamysli se s kým jsi trávil skoro celý den.❤️
Zlatíčko moje: Hazzo?💖
Já: Bingo zlatíčko moje 💕
Zlatíčko moje: Jsem tak rád, že jsi to ty a né někdo jiný 💞.
Já: teď jsi mě zahřál u srdíčka zlatíčko ❤️.
Zlatíčko moje: 💖.
Já: Zítra na tebe budu čekat na zastávce kolem půl osmé, takže tam přijď dobře?💓
Zlatíčko moje : Dobře Hazz💖
Já: Dobrou noc maličký 💓
Maličký: Dobrou Hazz💞
Při těhle zprávách jsem se do mobilu culil jako debil. Ale já byl tak strašně moc šťastný. Jo jsem šťastný debil.
" Podle tvého culení soudím, že si píšeš s Louisem" ozval se vedle mě hlas. Já jsem tiše vypískl jako myš a můj mobil odletěl na druhou stranu postele. Podíval jsem se na vyrušovatele a spatřil Liama, který se kácel k zemi v záchvatu smíchu. Hahaha vážně vtipné až se normálně popadám za břicho.
" Ano píšu si s Louisem. Mým Louisem, takže na něj okamžitě zapomeň a co potřebuješ" zeptal jsem se naoko naštvaně. Liam se konečně přestal smát a zvedl se země.
" Za prvé Louise nechci neříkám je hezký" při téhle větě jsem zatl ruce v pěst až mi naběhly žíly, což Liama rozesmálo " ale já mám radši toho jeho blonďatého kamaráda" dořekl Li s úsměvem.
" Myslíš Nialla?" Zeptal jsem se a Liam jen kývl a zasněně se díval někam za mě do zdi. A jéje tenhle dům je přeplněný zamilovanými debili.
To už potom nemusíte být gang, ale můžete si založit klub zamilovaných gay bývalých kriminálníků.
" Li jak dlouho jsi do něho blázen?" Zeptal jsem se a slyšel Liamův povzdech. Něco mi říká, že už je do něho zabouchlý delší dobu.
" Už skoro 2 roky. Nebo jako líbil se mi už od prvního dne, kdy jsem ho poprvé spatřil, ale je mi jasné, že by s někým jako jsem já nechtěl mít nic společného" řekl Li smutně a já mu naznačil rukou, aby se posadil.
" Li je jedno kdo jsi. Láska si podle toho nevybírá. Ta tě prostě překvapí. A pokud se Niallovi líbíš tak si myslím, že nebudeš mít s tímhle problém." Řekl jsem a objal ho. " A kdyby něco jsem tu pro tebe" Li kývnul hlavou jakože chápe a přešel ke dveřím.
" Děkuji Harry a dobrou noc" řekl Li než odešel a já mu tiše odpověděl ' není zač. Dobrou noc'
Zhasl jsem lampičku na nočním stolku, kam jsem položil mobil a lehl si do postele, kde jsem se zachumlal pod peřinu, aby mi nebyla zima a s myšlenkami na mého Louise usnul.
ČTEŠ
Stalker [Larry Stylinson] (CZ)✔︎
RomansaCo se stane, když Louisovi jednoho večera napíše neznámé číslo? Co když ta dotyčná osoba o něm ví všechno? ~~ Začátek : Konec: 20.10.2020