Part 1 ​တွေ့ဆုံမှုအစ

5.2K 256 18
                                    

Unicode

မိုး​တွေသည်း​နေတဲ့တစ်​နေ့... လူငယ်​လေးတစ်​ယောက်​မှောင်ကြီးမည်းကြီးထဲမှာ​လျှောက်သွား​နေတယ်သူ့ကြည့်ရတာလမ်း​ပျောက်​နေတဲ့သိုးငယ်​လေးလို
​မောကြီးပန်းကြီးနဲ့သွား​နေရင်း ​တောနက်ထဲကတစ်​နေရာမှာလဲကျသွား​တော့တယ်... အဲ့ဒီအချိန်မှာဘဲတစ်စုံတစ်​ယောက်ကလူနံ့ရတာ​ကြောင့်အနားကို​ရောက်လာခဲ့သည်.. သူ့ရဲ့ပုံကအရပ်၆​ပေ​ကျော်​လောက်ရှိပြီး ကိုယ်လုံးကိုယ်ထည်​တောင့်သလို အသားအရည်ကလဲနှင်းလိုဖြူ​ဖွေး​နေသည် အသား​တွေက​အေးစက်​နေပြီး​သူ့မျက်လုံး​တွေကရှေ့ကလူသား​လေးကိုစိုက်ကြည့်​နေတယ် ချစ်စရာ​ကောင်းတဲ့မိုး​ရေ​တွေရွှဲ​နေ​သောအသားတုံး​လေးကိုတယုတယ​ငေးကြည့်ပြီးသည်နှင့်အစွယ်​ဖွေး​ဖွေး၂ဖက်​ပေါ်​​အောင်ပြုံးလိုက်ပြီး ထိုလူငယ်​လေးကို​ပွေ့ချီ​ခေါ်​ဆောင်သွား​တော့တယ်...

Vampireတို့စတည်းချရာ​နေရာ🏛⛼

လူသား​တွေ​တော်ရုံတန်ရုံ မသိနိုင်​သော​နေရာဖြစ်​သော်ငြား သူတို့ရဲ့အရှင်က လူသား​ကောင်​လေး၁​ယောက်ကို​ပွေ့ချီလာတဲ့အခါမှာအားလုံးကအံ့ဩသွားကြတယ် မိတ်ဖက်​သေဆုံးသွားတည်းက​ပျောက်ဆုံးသွားတဲ့ နူးညံ့မှု​တွေကဒီလူသား​လေးနဲ့မှဖြစ်​ပေါ်လာတာလားသူ့အတွက်ဘာ​တွေများခံစားရလို့လဲဆိုပြီး​တွေး​နေကြမှာအ​သေအချာပင် အားလုံးရဲ့အကြည့်​တွေကို​ရှောင်ပြီး သူက"မိုးခိုဖို့"လို့၁ခွန်းတည်း​ပြောပြီး သူ့ရဲ့ပင်မအိပ်​​ဆောင်အခန်းထဲကို​ခေါ်သွားခဲ့သည်.. ဒီ​ကောင်​လေးကိုမြင်လိုက်ရစဥ်ကရင်ထဲတစ်မျိုးခံစားလိုက်ရတယ် သို့​ေသာ်လ​ည်း​သွေးစုတ်ဖုတ်မျိုးနွယ်ဝင် ​ခေါင်း​ဆောင်အကြီးအကဲဖြစ်​​နေရှာ​တော့ သူ့ရဲ့ခံစားချက်ကိုဖုံးကွယ်ဖို့ကြိုးစားလိုက်တယ် လူသား​တွေကိုအန္တရာယ်မ​ပေးတတ်​ပေမဲ့ နှစ်သက်တာလည်းမဟုတ်​ပေ ဇနီးဖြစ်သူဆုံးပါးသွားရခြင်းမှာလူသားမျိုးနွယ်ရဲ့ပ​ယောဂ​ကြောင့်ပင် ထို့အတူ ၎င်းရဲ့ မျိုးရိုးကိုဆက်ခံမယ့်သားဖြစ်သူလည်းရှိ​နေပြီး​တော့သူ့အတွက်က ​နောက်ထပ်အိမ်​ထောင်ပြုချင်ရင်​တောင်ပြသနာမရှိ​ပေ ​အေးစက်​သောမျိုးနွယ်ဖြစ်၍ ​သွေးသားဆန္ဒမှာ လူသား​တွေ​လောက် မရုန်းကြွ​သော်လည်း ဆင်ခြင်တုံတရားနှင့်ထိန်း၍ ဇနီးသည်ဆုံးပါးပြီးတည်းကမည်သူနှင့်မျှမထိ​တွေ့ခဲ့​ချေ။ အခုဒီ​ကောင်​လေးနဲ့မှသူ့စိတ်​တွေထိန်းချုပ်မရနိုင်။ သူတို့မျိုးနွယ်စုသည် သစ္စာတရားကိုတန်ဖိုးထားသည် ​တော်ဝင်မျိုးနွယ်စုရဲ့​ခေါင်းဆောင်၁​ယောက်အဖို့မည်မျှပင်​စောင့်စည်းရမည်နည်း။ လူသား​တွေလိုone night standထားဖို့​တောင်မလွယ်​ပေ ။ မျိုးနွယ်ထိခိုက်မည့်အရာမှန်သမျှ​ရှောင်ရှားခဲ့သူ သူသည်...

(How Long Will I Love You)ကိုယ်မင်းကိုဘယ်​လောက်ချစ်သလဲဆိုရင်...Where stories live. Discover now