°5°

791 51 149
                                    

A ja powoli zasypiałam w jego objęciach.

Pov. Noah

Byłem przerażony stanem Elisabeth. Ja nie wiem co zrobię Gatenowi jak go spotkam. Udusić go czy może wywieść do lasu i tam zarżnąć? Z Elisabeth znam się nie więcej niż 10 godzin a już tyle się stało. Nie wierzę że znalazłem sobie dziewczynę w ciągu dziesięciu godzin. Dziesięciu! Albo jestem mistrzem podrywu, albo największym kretynem chodzącym po planecie ziemia. Kiedy wszedłem do hotelu wręcz modliłem się aby nikogo oprócz recepcjonistki nie było w hallu. Może i na to liczyłem, ale się przeliczyłem. Pod recepcją, czekały na mnie tłumy paparazzi. No nie wieże i co jeszcze? Może tygrysa bengalskiego z zoo sprowadzą? - pomyślałem. Chociaż tygrys nie jest, ani nie będzie równy, mojej wkurzonej mamuśki, jak zobaczy na pierwszej stronie gazety, zdjęcie jej nastoletniego syna, niosącego na rękach jakąś śpiąca dziewczynę. Ah już widzę te nagłówki: "Słynna gwiazda serialu Stranger Things, znalazła swoją miłość?" "Czy relacja gwiazdora z nieznaną nam dziewczyną jest głębszą czy to może tylko jednorazowa przygoda?" albo"Aktor ostatnio widziany był, gdy niósł nieprzytomną dziewczynę na rękach do hotelu. Czy coś dzieje się z 16-latkiem?". Awanturę mam jak w banku, ale kit z tym. Na chwilę zatrzymałem się przed hotelem zakładając kaptur, chociaż wiedziałem że nic to nie da. Nie wiem czy Bóg bardzo chciał mnie oszczędzić, czy poprostu on też bał się denerwować moją mamę, ale udało się. Udało mi się przejść niezauważenie. Jakim cudem? Nie mam pojęcia. Po szczęśliwym wejściu do hotelowego pokoju, byłem tak zmęczony że najchętniej walnął bym się na łóżko, ale przecież w ramionach miałem śpiącą Elis. Nie mogłem przecież rzucić jej na podłogę wycierając sobie o nią buty, a następnie rozwalić się na całe łóżko. Delikatnie położyłem śpiącą dziewczynę , po czym sam z braku siły i chęci jak stałem tak walnąłem się na łóżko, zdejmując z siebie bluzę (przykro mi wszystkie napalone laski ale Noah miał pod bluzą koszulkę😬 I'm sorry)

Obudziłem się w środku nocy. Elisa cała trzęsła się z zimna, więc wziąłem swoją bluzę i założyłem ją Eli. Od razu przestała się trząść ale widziałem że nadal było jej zimno. Nie mając już żadnego pomysłu, po prostu położyłem się obok niej i ją przytuliłem. Ta przez sen tylko jeszcze bardziej się we mnie wtuliła a ja zpowrotem zasnąłem. (Jak to pisałam to miałam takie UwU 🥰)

Pov. Elisa

Obudziłam się w nie swoim łóżku. Wręcz modliłam się o tabletki na ból głowy. Po tym jak Gaten zaczął tańczyć urwał mi się film. Nagle usłyszałam że ktoś wchodzi do pokoju.

- Kac, morderca, nie ma serca. Mam rację ?
W drzwiach stał Noah trzymając szklankę wody i jakieś tabletki.

- Nie żartuj sobie, tylko daj mi te tabletki bo głowa mi pęka.
Odpowiedziałam.

- No już dobrze, dobrze, tylko nie zabijaj.

- Masz pecha Schnapp, bo aktualnie na raz mam kaca i okres. Więc nie wkurzaj mnie bo będzie z tobą źle.

- Zaczynam bać się o moje zdrowie i życie.

- A bój się! I w tym momencie daj mi te tabletki, bo zaraz umrę.

- No i masz Noah. Teraz masz zgonującą dziewczynę w pokoju, która w dodatku ma okres. Już wołał bym być w jednej klatce z niedźwiedziem brunatnym, niż z dziewczyną z okresem w jednym pokoju. A jestem już doświadczony, bo mam taką szopkę z Millie co miesiąc.
Noah przynieś mi chipsy i dżem! Noah przynieś mi tabletki! Noah idź mi do sklepu po ogórki kiszone! Noah zrób to...zrób tamto! - mówił Schnapp, naśladując głos Millie, podczas gdy ja dusiłam się ze śmiechu.

- Właśnie Noah, jak już o sklepie to idź mi do sklepu po nutelle.

- No to załatwiłem sobie właśnie cały dzień niewolnictwa, bo jak dziewczyna ma okres to nie warto z nią zadzierać.

You are everyhing I miss • 𝑵𝒐𝒂𝒉 𝑺𝒄𝒉𝒏𝒂𝒑𝒑 ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz