°8°

682 43 62
                                    

Kiedy zauważycie, podkreślony tekst puścicie sobie muzyczkę i czytajcie dalej. Zabijecie mnie za ten rozdział... little_mills i marynikaxx te baby to mnie chyba wrzucą pod samochód...

Jestem przy tobie

Policjanci nie mieli litości. Cisnęli ze mnie co się dało. Strasznie się bałam, tymbardziej że Noah nie mógł wejść ze mną. Czekał tam na zewnątrz. Kiedy wyszłam byłam roztrzęsiona. Reporterzy i paparazzi, również nie dawali nam spokoju. Tylko wyszliśmy z komisariatu a błysk fleszy, od razu nas oślepił. Przebić się przez ten tłum było naprawdę trudno.

- Co się stało?

- Czy ta sytuacja miała związek, z napastowaniem panny Elisabeth Harris, przez Sadie Sink?

- Czy złożyliście już zeznania?

- Kim jest dziewczyna towarzysząca wam?

Nie odpowiedzieliśmy na ani jedno pytanie.
Wróciliśmy do hotelu, a Noah obiecał mi że zostanie na noc. Bałam się zostać sama... Bałam się że ten ktoś wróci.

Rano obudził mnie błysk flesza, poczułam że jestem do kogoś przytulona, a czyjeś ramię mnie obejmuje. Kiedy spojrzałam w górę zobaczyłam, roześmianą Millie i Kylie, które beztrosko robiły mi zdjęcia, znaczy nam...bo jak się okazało leżałam przytulona do Noah. Jakoś mnie to nie skrępowało, a jedynym ruchem ręki, wyrwałam Kylie jej telefon i schowałam do kieszeni bluzy Noah, którą miałam na sobie. Dlaczego akurat tam? Bluza była na tyle za duża na mnie, że materiału było tak dużo, więc jeśli nawet Millie i Kylie, próbowałyby go tam znaleźć to zajęłoby im to dużo czasu. Przekręciłam się na brzuch i ponownie zamknęłam oczy. Tym razem obudził mnie potężniejszy błysk flesza. Nad nami zobaczyłam, moje przyjaciółki próbowały, dociągnąć jakiegoś reportera do drzwi. Po pół godziny na Instagramie zobaczyłam taki post:

@news.com

Elisabeth Audrey Monica Harris, była dziś była widziana w swoim pokoju hotelowym  razem z aktorem serialu Stranger Things Noah Schnapp'em

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Elisabeth Audrey Monica Harris, była dziś była widziana w swoim pokoju hotelowym razem z aktorem serialu Stranger Things Noah Schnapp'em. Dziewczyna miała oczy zapuchnięte od płaczu. Wczoraj po wyjściu z komendy miejskiej policji w Nowym Jorku, reporterzy oraz dziennikarze czekali na wywiad. Na żadne z udzielonych pytań para nie odpowiedziała.

Lubi to: @jackdgrazer i 736 763 73 innych użytkowników

Komentarze:

@milliebobbybrown: Byłam przy robieniu tego zdjęcia. Dziennikarz wtargnął do hotelowego pokoju, co było nielegalne, ponieważ ani Elisabeth ani Noah nie wyrazili na to zgody.

@user37: Jejku! Co się stało?

@noahschnapp: Czy naprawdę człowiek nie może mieć swojego życia prywatnego?!

@KylieEvans: Brak mi słów do takich ludzi...

@elisabethharris: Do czego człowiek jest zdolny, aby osiągnąć jakiś cel... W tym przypadku naruszenie prywatności.

Zaczęło kręcić mi się w głowie. Upadłam na ziemię. Słyszałam jak podbiega do mnie Kylie i Millie. Ktoś oblał mnie zimną wodą, przez co obudziłam się ze swego rodzaju transu.

Klęczałam teraz na pasach, nowojorskiej ulicy, czując jak mój świat się wali. Klęczałam przy czarnym worku, a dwóch ratowników medycznych próbowało mnie od niego odciągnąć. Śnieżnobiałe niegdyś pasy, teraz nie miały pięknego koloru chmur, a przybrały barwę szkarłatnej czerwieni. Ułamek sekundy zdołał zniszczyć moje życie. Pewien człowiek zdołał odebrać mi całe moje szczęście, w niecałą sekundę. Moje szczęście, moje słoneczko. Osobę wspierającą mnie i dbającą o mnie jak nikt inny. Kochałam go. Klęczałam przy czarnym worku, w którym znajdowała się cała miłość, którą kiedykolwiek komuś przekazałam. Na środku pasów w sercu Nowego Jorku leżał Noah. Mój mały Noah...

Przepraszam was za to, ale pisząc ten rozdział słuchałam
get you the moon więc samo się prosiło...

You are everyhing I miss • 𝑵𝒐𝒂𝒉 𝑺𝒄𝒉𝒏𝒂𝒑𝒑 ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz