- Pobogu Brzi od svih mogućih mjesta ti izabereš naći se ispod mosta, ti nisi normalan, hoćeš da nas Temza obojicu uguši. Jesi li ti vidio koliko pada. Ma što se čudim, ti si bio i ostao jedna blentovina.
- Ma daj Lepi.
Lepi, e pa još mi je samo to trebalo, od svih kodnih imena koja ste mi prišili, ti se uhvatiš tog sladunjavog.
- Nemoj mene kriviti za to, obrati se gospojici Dari i onim beograđankama sa obuke. Misliš da nisu svi primjetili koji časovi su najposjećeniji.
Brzi, znaš li ti koliko je meni godina?
- Očigledno da to pripadnicama ljepšeg spola nije smetalo.
Ma daj nemoj me više zamajavati, smrnut ćemo se ovdje. Šta je razlog da si me dovukao ovamo?
- Kapetane Zvrk, došao sam do novih tragova za ono povjerljivo pitanje za koje ste me zadužili.
E tako, to kapetane mnogo bolje zvuči.
- E da, i kako ste naglasili vi imate mnoga kodna imena, a niko od nas ne zna vaše pravo ime. - - Tako je bolje, vjeruj mi Brzi. Više po vas sa kojima sam u kontaktu, nego po mene.
- Nego šta imaš zanimljivog za mene?
- Mlada žena o kojoj ste se raspitivali zove se Sara Baroni, ali izgleda da to nije njeno pravo ime. Vaš potrćko kojeg zovete Rumeni kaže da je par puta vidio kako ulazi u Scotland Yard.
Zašto vas ona toliko zanima?
Brzi , ako je to sve , ja bih da se gibamo odavdje.
Još samo nešto , u tajni stožer je stigao šifrirani telegram za vas. Morate biti tamo rano ujutru.
Uredu Brzi, igramo se razlaza. Hvala ti, ali slijedeći put ne postavljaj pitanja za koja znaš da nećeš dobiti odgovor.
Dogovoreno Lepi.
I evo opet ti, diraš mečku, balavac jedan!
Moram malo, do viđenja Kapetane.
Do viđenja i čuvaj se Brzi, otvori četvero oči i uši.
Promrzao i pokisao do kosti Jasmin je uhvatio taxi i nekako se dovukao do malog stana u neupadljivoj kućici skoro na rubu Londona.
Požurio se presvuči, samo mu je još falilo da dobije upalu pluća. Davno nekoć je jednu jedva preživio, a onda su krenula sjećanja. Bože kako je mrzio londonske kiše,maglu i tu sjetu koja se počne provlačiti kroz njega poput paučinastih niti, a onda je tkala priče koje su ga pritiskale i proganjale. Ovo veče je očigledno bilo rezervisano za jedno tako davno vrijeme, skoro da je i zaboravio njene crte lica, ali ta kosa, taj glas zauvijek će ostati utisnuti u njega. Znao je da se zavarava, znao je da ne može ispuniti prazninu i bol koju je osjećao zbog Zlate., ali njena vedrina, zaigranost i putenost su ga na kraju slomile i odvele u njen krevet. Bilo je lijepo dok je trajalo, i znao je da joj slama srce, ali oboje su bili svjesni da ono što imaju nije dovoljno i da se sa duhom druge žene između njih ne može graditi život i budućnost. Bože gdje li je sada, da li je sretna, udata, ima li djecu. Da li je živ njen gorostas od oca, čovjek ljudina koji ga nije omrznuo, koji mu je spasio život i pružio utočiste, kada mu je najviše trebalo.
Vatra je pucketala u kaminu, ugrijao se, a osjećaj mu se vratio u sve udove. Bilo je ovo baš čudno i napeto veče. Ono u što je sumnjao se potvrdilo, dama koja se krije iza imena Sara ima veze u Scotland Yardu, a kako je imao priliku vidjeti i sa mnogo njemačkih visokih oficira. Stalno je susreće na raznim događajima i banketima, otkrit će ko je ona zaista i kakvu igru igra , ne zvao se on Jasmin.
YOU ARE READING
Nera
FantasyOna je pametna,lijepa, i luda za čitanjem,ali totalno nesvjesna koliko je zaista posebna, dok je to ne ostavi prestrašenu i pomalo nespremnu za sve... Njen dodir će razmrsiti prošlost i spašavati budućnost , zovu je kratko i jasno Nera....