XIV Kada vidiš i znaš više nego bi htio

116 18 6
                                    


Nakon kiše dolazi duga, bar tako kažu, ali šta dolazi nakon oluje ? Svi su posmatrali nonu sa izmješanim osjećanjima, samo je Nera bila ta koja ju je gledala istim blagim pogledom punim ljubavi. Ma koliko moćna i ma koliko drugačija se činila u ovom trenutku, ona je bila i uvijek će biti njena nona. Njena životna priča je jedna od onih koje potvrđuju da porodica nisu samo oni koji se vežu za nas krvlju i naslijeđem, porodica su ljudi koji te vole i bore se za tebe i tvoje dobro. Nona Zlata se borila za njenu majku, a onda i za nju, poput lavice. Niti jedno dobacivanje, tračevi ili osuđivanje nisu je slamali ili umanjivali njenu privrženost i ljubav.

- Hajdemo molim vas sjesti i pokušati razgovarati smireno i racionalno, koliko je to moguće, u ovom trenutku. Suviše toga se izdešavalo u  par minuta , svi smo jako uzbuđeni i zatečeni, ali definitivno nismo na okupu bez  razloga.

- Da gospođo Zlato, imate pravo. Siguran sam da trenutno nigdje nema na okupu toliko osoba sa posebnim moćima , kao što ih je ovog časa u vašem stanu.

- Čika Ivane hoće te li nam predstaviti ovog mladića i djevojku koje ste poveli sa sobom, mada po njihovim crtama lica naslućujem da vam nisu samo usputni stranci.

- Kao i uvijek Nero ti sve pogodiš. Daleko od toga da su stranci, ovo su moj sin Feđa i kćerka Jasmina.

Nera je bojažljivo pružila ruku iako je svjesno i iz predostrožnosti navukla bijele svilene rukavice. Upoznavanje novih lica postao joj je veliki teret. Moći su joj se razvijale sve više iz dana u dan i morala je sve više da se štiti. Nije više mogla izletjeti van ni do dućana , a da se ne pobrine da navuče rukavice.

- Par puta ih je u žurbi zaboravila i to joj je donijelo danonoćne glavobolje i nesanicu. U rijetkim trenutcima kada bi uspjela zaspati snovi su bili ispunjeni predstojećim užasima. Ukoliko ne bude mogla popričati sa nekim u vezi ovoga, osim sa nonom, vjerovatno će završiti u ludnici. 

- Feđa je posmatrao Neru sa tolikom pažnjom da je uskoro svima postalo neugodno. Jednostavno nije mogao odvojiti pogled od nje, a to nije bilo zbog njene ljepote, iako je ona bila neupitna. Njeno lice se pojavljivalo u njegovim snovima, onima koji su ga vodili na razna i čudna mjesta. Ipak bilo je tu nešto drugačije. Kao da lice nije bilo baš njeno i nije se mogao uhvatiti za nit koja ga je vukla u ubjeđenje da se u snovima ipak pojavila neka druga žena. Moguće da je to neko iz prošlosti. Prizori mjesta su bili kao iz nekog drugog vremena. Morat će dobro razmisliti o svemu tome i o porukama koje je dobio na vrlo neobičan način.

- Amidža Adem mu je stao na nogu ispod stola i prekinuo Fedžino blejenje. 

Gospođo Zlato možete li nam pokušati objasniti šta se zaista dešava. Moj brat i ja još od djetinjstva skrivamo svoje moći iz različitih razloga, sada ih imaju i moji bratanići. Naša nona nam je pričala o njima i mi smo je na neki način ismijavali, nismo htjeli da ljudi oko nas pomisle da smo čudaci i sl.

- Ti si Ademe čudak i bez moći, samo da se zna, kroz topli osmijeh je izgovorio inspektor Ivan. Uspio je malo opustiti atmosferu i smanjiti tenzije koje su se osjećale i vidjele na svima, osim Nere. Bože kako je ta djevojka bila posebna, na toliko mnogo načina, ako bi se Feđa zaljubio u nju, ne bi se iznenadio ni malo. Ona u sebi nosi ono nešto što je vrijedno ljubavi i čuvanja.

Možda jesam malo čudak brate, ali mene ne zovu "Lupa". 

- Ivan zvani "Lupa", k vrapcu, tiho je progovorila nona Zlata. 

- Šta, šta je bilo, šta vam znači moj nadimak  ?

- Inspektore Ivane vaš nadimak ništa posebno, ali ona koja vas je spominjala znači itekako. 

NeraTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang