.0.

1.9K 282 206
                                    

One direction - Story of my life

Written on these walls are the colors that I can't change~

Leave my heart open but it stays right here in its cage~

Liam POV

دستمو بالا میبرم و با تمام قدرتی که توی مشتم دارم محکم به کیسه بوکس رو به روم میکبونمش. با هرضربه ای که میزنم یه قطره عرق از روی صورتم سر میخوره و تا چونم میره. اگه کسی ندونه فکر میکنه حتما صورتمو شستم.

یه قدم عقب میرم. نفس عمیقی میکشم و دوباره با مشتای پی در پی به کیسه بوکس حمله میکنم.

- لیاااام؟ لی لی؟ کجایی؟؟

صدای آشنای لویی رو مابین صدای مشت زدنام میشنوم و دستامو متوقف میکنم. ساعدمو روی پیشونیم میکشم تا عرقاش گرفته بشه. تاپ سفیدم به بدنم چسبیده و داره حالمو بهم میزنه.

- اینجام لو. بیا طبقه ی پایین. تو باشگاهم.

طبق معمول نگهبان خونه، لویی رو شناخته و خیلی راحت گذاشته بیاد داخل. اون حتی بهم یه sms هم نداده بود که قراره بیاد اینجا.

صدای پاش رو میشنوم که داره از پله ها پایین میاد.

- واو پسر. اگه زمانی که توی جیم میگذرونی رو روی صدات گذاشته بودی تا حالا از محبوبیت اِلویس هم جلو زده بودی.

میخندم و بعد در آوردن دستکش هام، میرم جلو تا موهاشو به هم بریزم.

- خنگ نباش لویی. با وجود شما سه تا دیوونه، محبوبیت الویسو میخوام چیکار؟

از زیر دستم فرار میکنه و با غرغر موهای فندقیشو دوباره مرتب میکنه.

- پینو، اینقدر استایل جذاب منو به هم نریز. قراره بریم بیرون. اصلا اومدم که همینو بهت بگم.

حالا که به تیپش نگاه میکنم میبینم واقعا برای بیرون رفتن آماده شده. یه هودی قرمز مشکی پوشیده که آستیانش یکم بلنده و از روی مچ تا زده. شلوار جین مشکی تنگ که کنار زانوش یه بریدگی کوچیک داره. عینک دودیش هم بین موهایی که حالا به هم ریخته شدن بالای سرشه.

و من؟ با یه تاپ قدیمی و قیافه ی به هم ریخته جلوش وایسادم و دارم با گیجی نگاهش میکنم.

- قراره بریم بیرون؟

با بی اهمیتی منو شوو میکنه و به سمت حمامی که توی سالنه هل میده.

- آره پینو ولی بعد اینکه تو دوش گرفتی. به طور افتضاحی بو میدی.
در مورد بیرون رفتن هم لازم نیست به من غر بزنی. پیشنهاد هریه. میگه برای پارتی امشب باید بریم یه سری به مغازه ها بزنیم و خرید کنیم.

لباسمو از بدنم جدا میکنم و یکم بادش میدم.

- مگه دخترای شونزده ساله ایم که با هم بریم پاساژگردی؟ باشه، شما برید. وقتی کارتون تموم شد نایل و هری رو هم بردار بیار اینجا. لباسارو تقسیم میکنیم باهم.

Fall Right Into YouWhere stories live. Discover now