9.~Laura

472 26 0
                                    

A kör asztal körül helyezkedtünk el, mindenki kezében nyolc darab UNO kártya pihent, és néha-néha fellestünk a saját kártyáink mögül, hátha valaki arca árulkodik a lapjairól, akár a pókerben.

Jobbra tőlem Zozo foglalt helyet, mellette pedig Anett méregetett gonosz tekintettel. Az ő jobb oldalán Patrik foglalt helyet, és sután bámulta a mellette ülő Kitti mogorva arcát. Póker arc. Imi a bal oldalam ült, és mosolyogva nézett végig társaságunkon. Utolsó tagunk, Csepel pedig Kitti és Imi között terpeszkedett.

-Én csapok fel, Kitti kezd.-jelentette ki Patrik, és már nyúlt is az asztal közepe felé, hogy egy lapot felforsítson.

Anett ivott először, ugyanis Zozo letett egy +2-es kártyát. Az arca egy pillanatra eltorzult miután lehúzta az italt, amit Kitti töltött neki. Kitti és Imi is ivott, mert ők is átlépték a tíz kártyát. Néha hangosan felnevettünk Imin, aki hangosan kommentalta az eseményeket.

-Laura kezében hat lap van, nem áll fenn a veszéje, hogy innia keljen.-mondta hangosan.-És egy zöld ötöseel viszi tovább a kört. Vajon Zozo erre milyen kártyával reagált? Megszivatja Anettet, vagy inkább hagyja tovább menni a kört?-mondta mint egy igazi tudosító. Először Csepel érte el az UNO felkiálltást, es innia is kellett. Kitti egy +4 kártya lerakása után zöld színt kért, ezzel nem engedte kiesni a fiút. Talán fél óráig is játszhattunk, mire már csak Kitti és Patrik voltak játekban. Fapofával méregették egymást pár pillanatig.

-Kitti kezében csak két lap van, Patika kezében viszont öt. Valyon értékes lapok lehetnek?-kommentálta tovább a játékot Imi.

-Patika?-mordult fel az öcsém. Imi csak nevetve bólogatott.

Én csak kétszer ittam, Anett barátnőm négyszer is. Zozonak háromszor járt ki az alkohol keserű íze, Iminek viszont hatszor is. Patrik már több mint nyolcszor ivott, Kitti pedig hasonló mennyiségű alkoholt üríthetett a szervezetébe. Csepel is csak kétszer ivott, akárcsak én, mondhatni mi voltunk a játék józanai. Patrik lerakott egy +2 felirattal ellátott kártyát. Kitti elhúzta a száját, és rátett egy zöld ugyan olyan lapot.

-UNO!-kiáltott fel és nyúlt a pohárért. Lehúzta a keserű italt, és rácsapta az utolsó lapját a paklira. Egy +4 feliratú kártya volt.-Kéket kérek.-jelentette ki. Pillanatokig nézett a két versenyző egymás szemébe.

-Elmész a picsába.-nevetett fel Patrik és az asztallapra ejtette a lapokat.

-NYERTEM!-ujjongott a lány.

-Igazából nem.-húzta el a száját Anett, de megveregette nővére vállát. Kitti a magasba emelte a saját abszintos poharát.

-Igyunk rám!-kiáltotta és lehúzta az alkoholt. Én is a számhoz emeltem egy poharat amiben a kék folyadék lötyögött, majd egy gyors mozdulattal lenyeltem. Égette a torkom, mégsem vágtam fintort. Imádtam ezt a kellemes meleg érzést, mint mikor a "szerelmed" megdobogtatja a szíved.

-Játszunk én még sohát!-dobta fel az ötletet a mellettem balra ülő fiatal fiú.

-Jó!-kiáltottam fel boldogan.

-De nem ezzel.-állt fel Anett és a kezébe kapta az abszintos üveget.

-Sör!-kiáltotta Zozo, majd felpattant és Anettel együtt a konyhába vonultak. Zöld üvegekkel a kezülben lépdeltek felénk. Mindenki elé letettek egyet, majd vissza ültek a helyükre.

-Én nem ismerem ezt a játékot.-nézett ránk kikerekedett szemekkel Kitti.

-Mondunk egy állítást, mondjuk "én még soha nem hánytam le senkit" és ha te már hánytál le valakit iszol, ha nem, akkor nevetsz a többieken.-magyarázta gyorsan Patrik, avagy Patika. Kitti csak némán bólogatott.

-Én kezdek!-kiáltotta Zozo, es gondolkodni kezdett.-Én még soha nem vezettem jogsi nélkül.-mondta és minket pásztázott. Én a számhoz emeltem az üveget és bele ittam. Senki más nem követte cselekedetem, ezért kérdőn néztek rám.

-Valahogy minden buliból haza kellett jutni.-rántottam vállat rövid válaszom után.-Anett felé megyünk.-vezettem az asztalra a tekintetem, ugyanis nem bírtam Patrik égető pillantását.

-Én még soha nem kamuztam a szüleimnek, hogy egy barátomnál alszom, és igazából bulizni mentem.-mondta büszkén a lány. Egy pillanatig gondolkoztam, majd rájöttem, hogy én nem tettem még ilyet. Imi és Kitti viszont ittak. Kérdőn pillantottunk feléjük, és magyarázni is kezdtek.

-Anya nem volt mindig ilyen engedékeny.-rántott vállat Imi. A fiúk mindenttudóan bólogattak és Kittire függesztették a szemüket.

-Engem elengedtek volna, de így bulisabb volt.-ivott egy újabb kortyot a söréből.

-Én még soha nem csaltam meg a pasim vagy csajom.-mosolygott Patrik. Zozo a szájához emelte az üveget és nagyot kortyolt bele.

-Nagyon részeg és fiatal voltam.-sütötte le a szemét szomorúan. Végül felemelte a fejét és Kittire biccentett.

-Én még soha nem voltam szerelmes osztálytársba.-jelentette ki a lány.

-Erősebbre számítottam.-mosolygott kihívóan Imi, és a szájához emelte az üvegét. Követtem a peldáját, ahogy mindenki más is. Kittin kívül mindenki ivott.-Szerintem itt nem kell magyarázat.-nevetett halkan Imi, és várakozóan Csepelre nézett.

-Én még soha nem flörtöltem tanárral.-húzta ki magát a fiú. Anettel egymásra néztünk, és egyszerre szakadt ki belőlünk a röhögés a régi emlékek miatt. Az üveget a szánkhoz emelve ittunk a keserű italba.

-Fogadás volt.-magyarázta Anett miután abba hagyta a nevetést.

-Nagyon rossz fogadás.-bológattam helyeslően. Patrik rosszallóan nézett rám, de én csak mosolyogva idéztem fel magamban az emléket.

-Én még soha nem voltam szerelmes viszonzatlanul.-közölte Imi, ezzel megszakítva a vissza emlékezésemet. Én újra inni kezdtem, ahogy Csepel és Zozo is. Nem magyaráztunk, ahogy elemeltem a számtól az üveget megszólaltam.

-Nekem még soha nem volt egyéjszakás kalandom.-ejtettem ki a szavakat bátran. Zozo újra inni kezdett, ahogy Anetten és rajtam kívül mindenki.

-Nem csalódtam bennetek.-biccentett elismerően Kitti.

-Én még soha nem vezettem részegen.-nézett végig a társaságon a bátyám.

-Te rá vagy állva a vezetésre.-nevetett Kitti, és ivott. Ahogy én is, és Imi is.

-Te tudsz egyáltalán vezetni?-kérdezte a fiútól Anett.

-Maximum áramot.-vágtam rá, mire mindenki felnevetett.

-Van jogsim.-hagyta abba a nevetést Imi. Már talán egyikünk se volt józan, de bátran ki merem jelenteni, hogy nem voltunk részegek, maximum kicsit ittasabbak.

-Én még soha nem jártam háztetőn.-büszkélkedett Anett. Zozo, Patrik, Csepel és Imi inni kezdtek.

-Nagyon sokszor.-nevetett Zozo mikor elemelte a szájától az üveget. A többiek nevetve bólogattak. Meg egy kortynyi sör volt a zöld üvegembe, és ezt tanulmányoztam, mikor Patrik megszólalt.

-Én még soha nem bántottam meg családtagot.-nézett rám komoran. A tekintetek köztem és Patrik között cikáztak, Zozo befeszülten készült elhárítani a vitát. A számhoz emeltem az üveget, és ittam.

-Te is ihatsz.-biccentettem Zozonak.-Aztán te is.-közöltem komoran Patrikkal.

-Miért is?-kérdezték egyszerre a fiúk.

-Mert mind a hárman bántottuk meg már egymást. Legalábbis ti engem biztos, ahogy én is titeket.-tartottam Patrikkal a szemkontaktust.-És tudod mit? Én nem is egyszer bántottalak meg.-kaptam ki a mellettem ülő fiú kezéből az üveget és elkezdtem kiinni a maradékot. Imi megszeppenve bámulta a cselekedetem.

-Én nem iszok.-jelentette ki Patrik.

-Pedig az összes ember közül akiket valaha ismertem, te törtél össze a legjobban.-köptem neki a szavakat, majd lassan feláltam, és a ház felé indultam. A szobámba trappoltam, leültem az ágyamra, és magamban rájöttem, hogy ez még csak egy vita kezdete volt.

A kishugWhere stories live. Discover now