Már végleg össze csomagoltunk és kitakarítottuk a házat. Patrik és Csepel arról veszekszenek az Alfa mellett, hogy ki üljön elől, Kitti és én Mr. Philipet próbáljuk elhelyezni úgy a kocsiba, hogy semminek ne legyen baja, és lehetőleg túlélje az utat, Anett az ajtót zárja be, Imi pedig Zozoval tárgyal valami hihetetlen fontosról.
-Maradj itt kicsi, nem lesz baj, okés?-magyaráztam a kacsának, aki ijedten ült a kocsi ülésén.
-Ugye tudod, hogy ez egy kacsa, és nem érti amit mondasz?-kérdezte Kitti engem méregetve.
-Nem, nyílvan hülye vagyok.-vágtam vissza, mire a lany helyeslően bólintott egyet.
-Ezt eddig is tudtam.-nevette el magát.
-Ha lefossa az ülést, te fizeted a takarittatását!-kiabáltam oda a felénk haladó barna hajú lánynak.
-Te is segédkeztél az ellopásában.-vágta rá egyből és becsukta maga után a kaput.
-Akkor felezünk.-forgattam meg a szemem.
-Te ülsz hátra a kacsával.-mondta Kitti Anettnek és már futott is az anyósülés felé.
-Mr. Philip.-javította ki Anett morgolódva.
-Vigyázzatok magatokra, vezess óvatosan.-öleltem meg Zozot.
-Ugye tudod, hogy otthon találkozunk?-kérdezte nevetve.
-Igen. De azért vigyázz.-suttogtam neki, majd elléptem tőle.
-Szia kicsi.-intett majd beült a volán mögé. Csepi egy diadalittas mosollyal az arcán ült be Zozo mellé, Patrik meg mosolyogva intett búcsúképpen. Vissza siettem a saját kocsimhoz és elfoglaltam a helyem a kormány mögött. Hirtelen kaptam egy értesítést, ezért amíg a két Thót testvér veszekedett megnéztem mi az.
@patrik_kempf megemlített téged a bejegyzésében
Egyből megnyitottam az instámat és lecsekkoltam miben jelölt meg. Egy insta-storyt tett ki, amiben megjelőlt mind a hatunkat.
A nyaraló teteje és az ég volt a képen. "Köszönjük a kiruccanást @laura_kempf, köszönjük a szállást @anett_toth és @kitti_toth, a reggeli is fantasztikus volt @zozokempf, és a humorotok nélkül nem éltük volna túl @csepelcservenak és @gogimi". Ez a felirat állt a kép közepén. Egyből rámentem az "elhelyezés a történetedbe" kék feliratra, újra megjelöltem mindenkit, beleértve Patrikot is, majd nyilvánossá tettem. Újabb értesítésem jött, de nem néztem meg, a telefonomat csatlakoztattam a hangszóróra, és a hevesen beszélő Kitti kezébe nyomtam a telefont.
-Szóval ezért kell nekem venned egy pulcsit.-kaptam el Kitti utolsó mondatát.
-Majd karácsonyra megkapod.-zárta le a témát Anett.
-Mehet zene?-kérdezte Kitti engem vizslatva.
-Aha.-bólintottam és elindítottam a kocsit. Hátra fordult és várakozóan pillantott a hugára.
-Nem nem. Haljuk szépen Kittike, hogy ki is van veled meg a kisfiúval?-célzott Anett Imire, én pedig nevetve vettem be egy kanyart.
-Semmi, te jó ég. Majdnem öt év van köztünk.-hitetlenkedett Kitti.
-Az csak pár év.-huzogattam a szemöldököm nevetve.
-De nemár.-nyávogott kislányosan.
-Nagyi és a kisfiú kapcsolata. Uff.-kalandozott el Anett gondolata.
-Nincs köztünk semmi. Ő egy kisfiú. Jó húzni az agyát, és egy hullámhosszon vagyunk, de nem lesz köztünk semmi.-jelentette ki magabiztosan Kitti.
YOU ARE READING
A kishug
Romance"-Mi a baj? Én vagyok a baj! Mindenkinek én vagyok a kibaszott baj! Sajnálom, hogy én nem vagyok olyan tökéletes, mint a média által ismert Kempf testvérek.-kiabáltam testvéreim szemébe." "-Vettünk egy kibaszott kacsát?-kiabáltam a telefonba, mire a...