Capitolul 1.

12.9K 270 33
                                    

Mereu am fost fata timidă dintr-un anumit loc , unii abia de mă observă , sunt practic invizibilă , mă simt singură... mereu am fost singură .

Uneori starea mea este influienţată de oamenii din preajma mea , sunt o persoană bipolară , mă pot schimba în ori ce clipă .

Uneori am tendinţa de a sparge peretele timidităţii dar asta foarte rar..

Ca ori ce fată , am şi eu o prietenă , este singura care a lăsat aparenţele deoparte şi şi-a dat silinţa să mă cunoască , numele ei este Jennifer .

O fată înaltă , blajină , cu ochi albaștrii , buze cărnoase , păr lung , blond , gropiţe adânci , talie de viespe , picioare lungi , subtiri , cu o intelegenţă destul de mare .

Intodeauna am fost geloasă pe inteligenţa și personalitatea ei tupeistă , mi-aș dori să fiu ca ea , dar din păcate sunt eu .

Numele meu este Makenzie Hollister , am 17 ani şi locuiesc în Londra alături de părinţii mei Mikel şi Christine doi oameni obijnuiţi , destul de simplii , ce mi-au oferit o educaţie bună şi un trai destul de decent .

Suntem o familie oarecum normală, tata are un simţ al umorului foarte dezvoltat , iar mama la fel , uneori nu îmi pot da seama dacă glumesc sau vorbesc serios .

Tata este plecat de cateva luni cu afacerile , eu şi mama stând singure

~ Dimineaţă ~

Mă trezesc destul de devreme datorită alarmei , îmi fac toate necesităţile apoi mă îmbrac într-un hanorac alb cu mesajul " Music is life " ,o pereche blugi negrii , iar în picioare teneşii mei albi .

Îmi trec peria de două-trei ori prin păr apoi cobor . Ca de obicei , mama se afla în bucătărie savurându-şi cafeaua amară , fără cub de zahăr , cum poate bea aşa ceva ?

- Neaţa , îi spun plasându-i un sărut pe obraz

- Neaţa scumpo , pleci aşa devreme ?

- Da , vreau să împrumut o carte de la biblotecă pentru un referat

- Nu-ţi iei micul de jun ?

- Îmi voi lua ceva pe drum

- Ok , să ai o zi frumoasă

- Mersi

Îmi i-au geanta din living şi plec . Pe drum mă întâlnesc cu Jennifer , era îmbrăcată într-o bluză neagră , mulată , ce îi scotea în evidenţă abdomenul subţire , o pereche de blugi albi , iar în picioare UGG-uri negre .

- Neaţa , îmi spune ea căscând

- Neaţa , obosită ?

- Oarecum... , ai mei iar s-au certat şi a trebuit să stau cu Miley

- Aaa... îmi pare rău

- Haha... , de parcă nu aş fi obijnuită , ia spune , ce ai făcut weekend-ul ăsta ?

- Mai nimic... , am ajutat-o pe mama la curăţenie

- Pe bune ? Te-am sunat de 1000 de ori , puteai venii cu mine la o petrecere

- Petrecere ? La cine ?

- Kevin Savard

- Băiatul ăla din a 12 a cu multe tatuaje ?

- Da

- Mai bine că nu am răspuns...

- Oh... , dar a fost tare

Two Friends [ NEEDITATĂ ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum