😈 Seven 😈

633 42 9
                                    

Mikor odaértünk, egyszerűen csak bekopogok, és várok, hogy valaki ajtót nyisson nekünk. Jimint szorosan magam mellett tartom. Nem szeretném, ha elkószálna valamerre.
- Emlékszel a szabályokra, amiket megbeszéltünk? — suttogom fülébe, ő pedig csak bólint. Ekkor nyílik az ajtó. Egy elég ittas állapotban lévő nő nyit ajtót, rázva magát, kezében pedig azt hiszem egy pohár alkoholos puncs foglal helyet.
- Gyertek beljebb. — kuncog, miközben végigmér, majd beharapja ajkát. Tipikus. Megforgatva szemeimet bemegyek a házba, ahol már párszor jártam, mivel a tulajdonosával egészen jóban vagyok.
A barátaim azonnal integetni kezdenek nekem, hogy üljek le oda melléjük. Jiminnek intek, hogy oda megyek és, hogy ne nagyon menjen el messze az asztalunktól, mert látni szeretném, hogy mit csinál. Nem mintha egy démon nem tudna magára vigyázni, de félek, hogy kinyírna valakit, ha hozzáér. Jimin a bárhoz ment, míg én a barátaim körébe ültem le.
- Sziasztok. — ülök le Hyejin és Minhyuk közé. Ahn Hyejin amúgy az egyetlen lány, akit beengedtünk a körünkbe. Jó fej és vicces, amit a fiúk is bírnak. Van barátja -egész pontosan a mellette ülő Jeongin-, akit szintén nagyon szeretünk. Emlékszem, amikor elsőre bejött a suliba, még volt fogszabályzója, de mivel Hwasának -Hyejinnek, csak néha így szólítjuk, mivel szóló karrierbe kezdett és ez az előadóneve- megtetszett, így abban a pillanatban el volt döntve, hogy ő bizony a mi csoportunkba fog tartozni. Nem sok embert fogadunk be. Minhyuk mellett Taehyung, őmellette pedig Yoongi foglal helyet. Még páran hiányoznak a baráti körünkből, de egész sokan itt vannak már. És ugyebár ma lesz a nagy esemény, amikor Taehyung lekap valakit, aki egy fiú lesz. Már mindenki tud róla a bulin, hogy mi fog történni, de senki nem tudja ki lesz a kiválasztott. Tae még abba is belement, hogy nyelves legyen az a bizonyos csók. Én erről nem rég értesültem (túlságosan el voltam foglalva a pettinggel és Jiminnel).
- Szia, Jungkook. — köszönnek vissza egy kicsit késve, de elnézem nekik. Éppen egy történet mesélés kellős közepén voltak, amikor betoppantam. Ide kéne rendelnem Jimint...
Nem is kell kétszer kigondolnom, a szőke máris mosolyogva terem az ölemben, kezében egy Cuba Libre koktéllal, amit lassan iszogatva fogyaszt.

- Minmin

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Minmin... megnézted, hogy mit raktak az italba, igaz? — vonom fel szemöldököm, őt méregetve. Érdekel, hogy mennyire hallgatott rám.
- Természetesen, Gazdám. Citromlevet, kólát és egy kevés rumot adtak hozzá nekem. Direkt szóltam, hogy ne tegyenek bele annyit, mert nem bírom az alkoholt. — veszi ajkai közé a szívószálat, majd lassan kortyolgatni kezdi a hideg italt, ami láthatóan tele van rakva jéggel, így picit köhécselni kezd a hirtelen hidegtől, lehet félre is nyelte a koktélt. Hátát kezdem ütögetni mosolyogva, pár perc múlva pedig abba is hagyja a köhögést, és hálásan bújik mellkasomhoz.
- Félrenyeltél? — simizem hátát gyengéden. Pedig otthon közel sem vagyok ilyen vele... de azt nem mutathatom másoknak, csak neki. Ha valaki megtudná, hogy egy szadista állat vagyok, akkor lehet mindenki félne tőlem. Azt pedig nem akarom, hogy én legyek az iskola nagy rémálma. Még a végén a diáktársaim felnőtt korukban velem ijesztegetnék a gyerekeiket, hogy: "volt ez a Jeon Jungkook srác. Kibaszott nagy szadista volt és nem voltak érzelmei." Mondjuk sokban nem tévednének... de nekem is vannak érzéseim, maximum nem annyi, mint a legtöbb embernek. Egyáltalán nem vagyok egy romantikus alkat.
- Igen, Gazdám, de már jobban vagyok. — villantja felém azt az elképesztő mosolyt. Olyan édes, mint a méz. Vajon az ajkai is legalább olyan édesek, mint a mosolya? Már amikor szopott, akkor tökéletes volt... de milyen lehet megcsókolni? Egy démont lekapni... vágyom a bűnős ajkaira! Azok a dús párnácskák csak úgy hívogatnak magukhoz, de nekem sajnos vissza kell tartanom vágyamat. Nem tudom a következményeket. Nem szabad elhamarkodottan tenni dolgokat. De akkor is... nagyon kívánom. — És hideg is volt. — biggyeszti le azokat a mesterműveket.

- Én is megkóstolhatom? — biccentek az üveg felé, ő pedig vigyorogva iszik belőle egy kortyot, és mutatja, hogy nyissam szét ajkaimat

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Én is megkóstolhatom? — biccentek az üveg felé, ő pedig vigyorogva iszik belőle egy kortyot, és mutatja, hogy nyissam szét ajkaimat. Így teszek, ő pedig felém hajol, és szépen átfolyatja a számba az alkoholos italt. Ez a művelet más esetben undorító lenne számomra, de most rendkívül izgat. Ezt a testem sem gondolja máshogy, érzem, hogy farkam megrándul nadrágomban Jimin kis akciója miatt. Ez a fiú tényleg tudja hogyan lehet felizgatni... teljesen ismeri az össze beteg gondolatomat. Tökéletesen passzol hozzám.
Az alkohol annyira nem marta a torkomat, mivel -ahogy Jimin is mondta- elég kicsi az alkoholtartalma ennek az italnak. Kóla meg rum. Nem nagy dolog.
- Vegyen Gazdi neked másik koktélt, Minmin? — kérdezem, ő pedig kiszáll az ölemből, így fel tudok állni.
- Igen, kérem. — néz rám csillogó szemekkel, amiknek nem tudok ellenállni. Amúgy azért kérdeztem, mert elfogyott, ami eddig a kezében volt.
- És milyen koktélt szeretnél? — indulok meg a bárpult felé, majd leülök az egyik forgószékbe.
- Jungkook! Minő meglepetés itt látni. — mondja szarkasztikusan a bárpultos, Baekhyun. Elég gyakori vendég vagyok a bulikon. — Mit adhatok?
- Minmin, milyen koktélt szeretnél? — mutogatom neki a táblára feltett különböző italokat.
- Aperol Spritz. Tetszik a neve. Legyen az. — mutat rá az említett sárgás-pirosas színű italra.

 — mutat rá az említett sárgás-pirosas színű italra

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Hallottad. Egy aperolt. — vigyorgok. Abban "kicsit" több az alkohol, mint a Cuba Librében.
- Máris készítem. — mondja, majd olyan fél perc múlva már Jimin kezébe is nyomja az italt, jéggel és narancsgerezdekkel szépítve azt. Ez egy elég közkedvelt olasz koktél, nagyon sokan isszák. Mondjuk én nem vagyok annyira ezeknek a híve, inkább iszom töményet és sört, esetenként sojut.
Jimin lassan kezdi iszogatni az italt az előzőből tanulva, de hirtelen nagy lesz a hangzavar, így kénytelen vagyok odamenni, hogy megnézzem mi történt, Jimin pedig természetesen a seggemben lihegve jön utánam, mint egy igazi pincsikutya. Kis hűséges.
Mikor odaérünk, vigyorogva nézem a jelenetet, ami elénk tárul. Hát... Taehyung lekapott egy fiút... Az első sorba rángattam Jimint, hogy onnan nézzük a kiválasztottat. Pont Ő? Komolyan?

Hehe. Hehe. Hehe.
Köszönöm, hogy elolvastad!

(2020.06.23)

Body and Soul /JiKook ff. 18+/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora