😈 Eight 😈

700 40 28
                                    

Taehyung tényleg megtette. Megcsókolt egy fiút. Az a fiú pedig nem más, mint az egyik elsőéves, Min Hohyun. Viszonylag törékeny természetű srác, aki mindenkivel jóban volt már az első pillanatban. Lehunyt szemekkel csókolja vissza barátom, aki már a nyelvét is bevetette a csatájukba. Szegény fiú látszólag alul maradt a harcban. Olyan rossz ezt nézni úgy, hogy tudom, akit én akarok megcsókolni, az itt van mellettem, de nem tehetem a démon mivolta miatt. Pedig ha tehetném, egész nap azokon a dús ajkakon csüngnék. De még mindig nem tudom, hogy milyen hatással lehet a testemre a csókja. Lehet veszélyes, ha egy ilyen lényt megcsókolok. Majd megkérdezem tőle, az lesz a legjobb.
- Hohyun! Hohyun! Hohyun! — kántálja mindenki a fiú nevét, amit mosolyogva figyelek. Nem csoda, hogy Taehyung őt választotta, hisz egy elég pozítiv természetű fiú. Pont mellé illik a bolond gondolkodásmódjával. Mindkettő celeb-típus, vagyis más szóval mindenki ismeri őket. Nem sokat beszéltem Hohyunnal, de meg tudom mondani, hogy a gyerek agyilag nem normális. Mármint, nagyon furcsa, mivel rendkívül okos és intelligens, de mégis vicces és benne van a sok-sok hülyeségben, amiről szintén tud az egész iskola. Én személy szerint nagyon sokszor ültem a diri előtt, oldalamon Taehyunggal vagy esetleg mással. Nem vagyunk jó "gyerekek", ez biztos. A szüleink nem igazán foglalkoznak ezzel. Amíg jók a tanulmányi eredményeink és nem rúgnak ki, addig nekik aztán mindegy, hogy milyen csínyt űzünk egy adott nap az iskolában.
Lassan elválnak egymástól a fiúk, Taehyung pedig rákacsint Hohyunra, majd elengedi eddig fogvatartott derekát. Itt van annak az ideje, hogy belépjek a körbe, Tae mellé.
- Sikeresen végrehajtottad a rád kiszabott feladatot? Ha már vesztettél a fogadásban... — vigyorgok. Jimin azonnal utánam tipeg, szorosan mellém jőve, nagy, aranyos szemeket meresztve rám.
- Mint látod. — mutat végig magán. Haja kissé zilált, mivel a kis elsőéves rendesen szétszedte. Hohyun ruhája kicsit el van csúszva, amit gyorsan megigazít. Taehyung beletúr dús tincsei közé, majd egy észveszejtő mosolyt küld Jimin és Hohyun felé egyszerre, mire muszáj vagyok közelebb húzni magamhoz az előbbit.
- Ne flörtölj vele. — mordulok rá, nem érdeklődve a többi iránt. Nem szeretem, ha valaki megpróbálja többszörösen elvenni azt, amit én akarok.
Kihúzom Taet a tömegből, így szegény Hohyun marad bent a körben, akit azonnal kérdezgetni kezdenek az emberek. Jimin lassan utánam verekedi magát, megfogva kezemet. Magamhoz rántom, hogy ne szorítsák be őt is a körbe. Elindulunk a mosdó felé, hogy ott beszélhessük meg a dolgokat. Most úgyis mindenki szegény Hohyunnal van elfoglalva, így lesz időnk beszélgetni, és mire valaki feleszmél, hogy vécére kell mennie, mi már itt sem leszünk.
- Na, milyen volt? — kérdem, mikor beérünk a mellékhelységbe. — Gondolhattam volna, hogy ilyesvalakit fogsz megcsókolni. — dőlök neki a falnak, mire Jimin szorosan átölel. Szegény... szerintem máris lerészegedett. Olyan csöndes és végig cukiskodik. Ha tudtam volna, hogy ilyen részegen, már az első nap leitatom.
- Hát... Hohyun volt igazából a közelben, meg aztán mégiscsak egy elég szubmisszív srác, én pedig domináns vagyok. — húzza ki magát, mire muszáj vagyok felnevetni.
- Tudod te, hogy milyen az a "domináns"? — kérdem tőle, térdeimet csapkodva, mintha annyira nagyon vicces lenne a dolog. — Te közel sem vagy domináns.
- Mert te talán az vagy? — vigyorog gúnyosan. A mondatára Jimin láthatóan összehúzza magát, hát igen, nem kicsit vagyok domina. Engem maximum akkor lehetne megdugni, ha halottan feküdnék a földön vagy esetleg teljesen le lennék bénulva, annyira, hogy nem tudnék mozogni. Engem nehéz leteríteni... talán egy hatalmas, néger fickó seggbe tudna rakni akaratom ellenére. Legalább rendesen kielégülnék a nagy farka miatt. Mindegy, hagyjuk.
- Neeeeem... — nyújtom el, direkt cinikus hangnemben. — Egyáltalán neeeeem. — vigyorgok idétlenül, kimutatva nyuszi fogaim.

- Ha ennyire nagyon dominánsnak érzed magad, mutasd be Jiminen, hogy milyen vagy

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Ha ennyire nagyon dominánsnak érzed magad, mutasd be Jiminen, hogy milyen vagy. Nem hiszek neked. Tuti nem tudod ledominálni Jimint. Fogadjunk! — mosolyodik el megint. Az előbb is vesztett, akkor meg mit szeretne? Csak még nagyobb gödröt ás magának, mert nem volt elég a múltkori. A végén hatalmasat fog zuhanni. — Ha felül tudsz kerekedni a démonodon, akkor összejövök Hohyunnal, és addig nem szakíthatok vele, míg ő nem teszi azt. Emelett Jimint is békén hagyom, és soha nem nézem meg úgy. — nyújtja ki kezét. — Viszont neki is próbálkoznia kell, nem hagyhat mindent. — én is kinyújtottam kezem.
- És mi van akkor, ha én vesztek? — ez nyilván nem fog megtörténni, de azért megkérdezem, hogy biztosra menjek.
- Az egész iskolának elmondod, hogy ő itt — mutat Jiminre. — le tudta teríteni a nagy Jeon Jungkookot! — vigyorog.
- Kihívás elfogadva. — fordulok Jimin felé, majd a falnak lököm. — Térdelj, ribanc. — szólítom meg Jimint, mire azonnal letérdel. Taehyungra vezetem tekintetem, aki láthatólag teljesen megilletődött már a megnevezéstől is, nemhogy attól, hogy Jimin azonnal tette az utasításom. — Mivel részeg vagy, így nem tudsz olyan tökéletes munkát végezni. Otthon ezért majd még egyszer leszophatsz. — simítok feje búbjára.
- Rendben, Gazdám. — hódol be nekem azonnal, ami tetszik. Mindig ilyen, soha nem ellenkezik. Lehet csak szimplán tudja, hogy az milyen következményekkel járna.
Elkezdi kicsatolni övemet, amit vigyorogva nézek.

- Közben, ha akarod, ujjazhatod magad

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Közben, ha akarod, ujjazhatod magad. De a farkadhoz nem érhetsz. — nézek mélyen szemébe, megtámaszkodva a falon. — De csak akkor élvezhetsz el, amikor én mondom. Emelett nem fog érdekelni, ha a nadrágod tiszta gecis lesz. — folytatom tovább. — Veszek neked újat. — sikeresen leszedte övemet. — Add azt ide. — kezembe nyomta az övet. Ezzel majd tudom csapkodni a csodálatos gömb seggét, mivel így nem érek le a kezemmel fenekéhez. Pedig úgy sokkal jobb, mert még hozzá is érhetek felhevült, puha bőréhez. Így viszont jobban meglátszik. — Húzd le a nadrágod és az alsód úgy, hogy a feneked kint legyen, de a farkadat nem akarom látni. Nem szeretném, hogy ott is magadhoz nyúlj. — természetesen azonnal teszi, amit kérek, majd rólam is leszedi a farmert. Megnyalja farkam bokszeremen keresztül, mire egy fújtatást hallatok. — Szopj, ribanc. — mondom érzelemmentesen.

Mindig félek, hogy túl messzire megyek TwT
Emelett... kaptam egy kihívást!

1. Jelöld meg a kihívót
Destiny_is_there , nagyon szépen köszönöm! 💜
2. Mi a kedvenc italod?
Limonádé
3. Mennyire vagy előítéletes?
Attól függ kivel szemben. Általában nem vagyok az 🤷🏻‍♀️
4. Hordasz-e szemüveget vagy fogszabályzót?
Nem, de fogszabályzó kelleni fog.
5. Kedvenc énekese(i)d?
Jungkook - BTS
Jimin - BTS
Ariana Grande
Felix - Stray Kids
Chanyeol - EXO
6. Hanyadikos vagy?
Nulladikos
7. Kedvenc film?
Venom
8. Kedvenc zene?
BTS - Fake Love
9. Egy kép magadról. (Nem muszáj/kihagyható)

10. Mi jellemző rád? (Pl.: tárgy/szokás)
Nyalogatom az ajkaimat.
11. Kedvenc színészed?
Dwayne Johnson
12. Hívj ki legalább 13 embert!

Köszönöm, hogy elolvastad! 💜

(2020.06.30)

Body and Soul /JiKook ff. 18+/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora