😈 Nine 😈

687 44 11
                                    

Jimin szinte direkt kezd el ingerelni alsón keresztül, ami nem tetszik, így az első ütés már is a fenekére érkezik. A hangos csattanás mellett Jimin hangos sikolya is hallatszik. Bőre bepirosodott ott, ahol megcsaptam formás fenekét. Az öv helye teljesen kivehető. Elkezd remegni, és fájlalja fenekét, de nem hat meg ez sem.
- Ne játszadozz velem, Minmin. — csapom meg megint fenekét, mire teste rázkódni kezd. Talán fáj neki? Akkor mégsem annyira mazochista. Szemei bekönnyesednek, ahogy felnéz rám, szinte könyörögve azért, hogy kegyelmezzek meg neki. De nem fogok. — Nem vagy ennyire mazochista? — az a megtört tekintet, amivel rám néz... csak még többre késztet.

Olyan dolgokra, amik már szinte elképzelhetetlenek egy normális ember számára

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Olyan dolgokra, amik már szinte elképzelhetetlenek egy normális ember számára. Az ágyhoz akarom kötözni, elverni, elmondani neki, hogy az enyém, hogy nem nyúlhat hozzá más. Látni akarom a fájdalmat az arcán...
- Hogy te mekkora egy szadista állat vagy, Gazdám. — adja alám a lovat. Minden egyes tettével képes felizgatni a drága. Nem tudom meddig fogom most bírni mellette. Tényleg... Taehyung bent van.
Oldalra nézek barátomra, aki a falnak dőlve, elhűlten néz rám, teljesen kétségbeesetten. Tudja, hogy megint veszített, de nem tehet már ellene semmit.
- Végig akarod nézni, ahogy leszoptatom? — markolom meg Jimin haját, mélyen Tae szemébe nézve. Hatalmasat nyel, majd egy aprót bólint. Kezdődhet a műsor. — Legyél jófiú, Minmin, hallgass a gazdádra. — rántom hátra fejét, ezzel kimutatva szexi nyakát. Egyfolytában liheg, így álla mozog egy kicsit, majd ádámcsutkája is kimutatja, ahogy egy hatalmasat nyel.
- Szeretnék játszadozni, Gazdám. — néz szemembe Jimin, de én nem eresztem szőke tincseit, hanem jobban meghúzom azokat, néhány szálat kitépve, mire felnyekken.
- Velem? — engedem el haját végül, majd hagyom, hogy "játszon", ahogy ő mondta.
- Igen, Gazdám. — húzza le rólam az alsómat, így merev péniszemmel szembe találhatja magát. Az erek kidagadnak rajta, ahogy végre kiszabadult fogságából. Jimin egy nagy, nyálas csókot nyom makkomra. Szájnedve rajta marad farkam tetején, ezzel egy enyhe csillogást képezve annak. Vigyorogva kezdi el nyalogatni a tetejét, még jobban összenyálazva makkom. Egy kevés folyadék végigfolyik péniszemen, majd néhány csepp le is esik a padlóra, amit Jimin megpróbál a levegőben elkapni, mint amikor a fújt buborékokat pukkasztják ki a gyerekek nyáron. Néha tényleg olyan Jimin, mint egy kölyök, aki nem tud semmit. Annyira ártatlan szemeket tud mereszteni, hogy még a legheteróbb fiúnak sem kell több két percnél, hogy felizguljon rá. Itt a példa Taehyungra. Elvileg hetero, most pedig azt fogja végignézni, ahogy leszop a démonom, aki egy fiú.
Még pár puszit hint makkomra, majd lassan bekapja azt, és elkezdi szopogatni, mintha csak a kedvenc jégkréme lenne. Lehunyt szemekkel hümmög farkam tetejét szopogatva, néha pedig meg is szívja. A reakcióm nem marad el: Hangosan sóhajtozva és néha felmorranva élvezem csodálatos kényeztetését, ami semmihez sem foghatóan hat testemre. Mindenem felforrósodik, egész testem csak rá tud koncentrálni, kizárva a külvilágot. Jimin csodás ajkai és a saját élvezetem az egyetlen dolgok, amik jelen esetben érdekelni tudnak.
Újra puha tincsei közé vezetem ujjaimat, majd megint meghúzom azokat, de nem rántom rá fejét farkamra. Hagyom, hogy a saját tempójában csinálja. Aztán, ha belekezd, és utána leálll, tuti elverem az övvel. Szeretném látni a kisebesedett piros bőrét. Tuti gyönyörű látvány lesz.
Hirtelen a feléig bekapja farkam. Annyira váratlanul jött ez az egész, hogy egy mély nyögés törik fel torkomból, ami elég állatiasra sikeredik. Arcom eltorzul az élvezetre, amit Jimin ad nekem. Vigyorogva kezdi el mozgatni fejét rajtam, így egyre több ehhez hasonló nyögést hallatok. Képtelen vagyok a falnak megtámaszkodni, ha nem akarom, hogy az élvezetekre a lábaim felmondják a szolgálatot.
- Gyorshabban, ribanc... — csapom meg fenekét a szíjjal, ez pedig egy váratlan sikkantást eredményez tőle, de gyorsít, pont ahogy kértem. Alhasamban kezd lassan gyülemleni a feszültség és az élvezet, de még nem akarok elmenni. Akarom érezni azt, ahogy lemélytorkoz. Akkor akarok elélvezni, amikor méretemtől szemei már teljesen könnyesek, szinte könyörögnek nekem azért, hogy hagyjam abba, hogy legyen vége. Beteges vágyaim vannak, de Jimin mindegyiket teljesíti nekem. Már alig várom, hogy lefeküdhessek vele. Meg akarom rontani az egész testét. Magaménak akarom tudni. Annyira nehéz kivárni azt az egy hetet... viszont nem akarok meghalni, szóval kénytelen leszek megülni a seggemen. Ami mellesleg elég formás.
Jimin nyelvét bevetve kezd el kényeztetni, miközben kezeit is akcióba lendíti. Míg az egyikkel elkezdi magát ujjazni, addig az egyik golyómat kezébe véve kezdi masszírozni azt. Felnyögve azt figyelem, ahogy kissé dundi ujjai eltűnnek csodás félgömbjeiben. Már nagyon meg akarom baszni, de komolyan... olyan szintűre korbácsolódott a vágyam, hogy félek, már nem fogom tudni megfékezni. Ugye Jimin nem fog tudni megölni? És nem is akar, igaz? Nyilván élvezi azt, hogy játszadozhat velem, de mi lesz akkor, ha megun? Nem kéne erre gondolnom, de valahol belül nyomaszt ez a dolog.
Végül fejemet megrázva kezdek el megint rá figyelni, és a csodát előidéző ajkaira. Gyorsan mozgatja rajtam fejét, majd szinte látom, hogy egy hatalmas levegőt vesz, amikor mélytorokra enged. Szemeim kikerekednek, majd lenézek rá. Teljesen elnyelt...
Egy orbitálisan hangos nyögés tőr ki belőlem, miközben lábaim megremegnek, fejemet hátrahajtom, ahogy elélvezek. Szinte befolyásolni sem tudom a testem, egyszerűen csak úszok az orgazmusomban, miközben mindenemmel megtöltöm Jimin száját. Az extázis érzete egyszerre lepi el az agyam, a világ szinte forog velem, ahogy az sem jut eszembe, hogy hol a fenében vagyok. Azt az egy dolgot érzem, hogy hirtelen boldog és nyugodt leszek egyszerre, amitől egy gyenge mosoly kúszik ívelt ajkaimra.
Nem is eszmélek fel, egészen addig, amíg meg nem hallom a démonkám hangos nyögéseit, ahogy összeszorított szemekkel ujjazza magát. Felnyitom pilláimat, és beharapom ajkaim a mesés látványra. Szinte már az öklét próbálja magának feldugni, de nyilván nem tudja. Ahhoz nagyon hosszas tágítás kell, nem elég pár ujj, ahhoz spéci vibrátorok szükségesek. Mert igen, ki lehet annyira tágulni, viszont nem szerencsés.
Újra megfeszítem kezemben az övemet, majd tovább figyelem Jimint.
- Elélvezhetsz, kis kurvám. — ütöm meg megint fenekét -természetesen az övvel-, visszaemlékezve arra, hogy kell neki egy bizonyos löket a gyönyörhöz.
Szinte azonnal robban, ahogy kiejtem ajkaimon mocskos szavaimat. Egy nőies -mint amilyen ő is- nyögés kíséretében nadrágjába élvez, pont ahogy kértem. Nem nyúlt magához elől, csakis hátulról elégítette ki magát, és ehhez hozzá is kell szoknia. Én csak nyalni szoktam, szopni nem. Azt azok csinálják, akik alul vannak. És én nem vagyok alul.

Iam so fucking happy CCCCC:
Jfaofhnshfkachi
Help
Köszönöm, hogy elolvastad! 💜

(2020.07.03.)

Body and Soul /JiKook ff. 18+/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant