Prológus

1.1K 68 12
                                    

- Felelsz vagy mersz, Taehyung? — kérdezem meg a tőlem idősebb fiút. Éppen újévi buliban vagyunk, és játszunk, mert nincs jobb dolgunk.
- Felelek! — iszik bele sojujába.
- Kivel feküdnél le legszívesebben az itt lévők közül? — mutatok végig mindenkin. Vannak itt lányok és fiúk egyaránt. Nagyon sokan vagyunk, legalább tizenegyen ülünk egy körben, plusz még a táncparketten vannak, nem beszélve a bárpultról.
- Kirával! — vágja rá azonnal, mire a csaj elvigyorodik, én pedig elfintorodom. Nem szeretem a lányokat. Idegesítőek.
- Yoongi, felelsz vagy mersz? — kérdezi Tae a menta hajút.
- Merek! — vágja rá azonnal. Hát igen, Yoongsnak nem szokása felelni.
- Mássz fel arra a fára... — mutat a virágzó barackra. — És üvöltsd el magad, hogy "buzi vagyok"! — mosolyodik el gonoszan.
- Ezt inkább Jungkooknak kellett volna adnod... — mormogja, de már indul is meg. Megfogja az egyik faágat két kezébe, majd egy egyszerű mozdulattal felhúzza magát, miközben ugrik egy kicsit, így azonnal a fán köt ki. Eközben én kikérek magamnak még egy kör whiskyt.
- Köszönöm. — veszem el a pultostól, majd iszok bele a kesernyés italba. Hirtelen meghallom Yoongi fülszaggató üvöltését:
- Buzi vagyoooooook! — kiabálja. Ez tényleg hangos. Van hangja a kis törpének. Igen, Yoongi a legalacsonyabb közülünk. Csak úgy hívjuk, hogy "morci kapitány". Azért morci, mert alig mosolyog, a kapitány meg csak rá ragadt valahonnan.
- Hát ez zseniális! — kezd el idétlenül nevetni Tae. — Jungkook! — szólít meg.
- Mi van? — forgatom meg szemeim. Lassan kezd kihalni a buli. Lehet haza kéne indulnom. — Hahó... — legyezem meg kezem arca előtt. Olyan ördögi mosoly ült ajkain, hogy kezdek félni.
- Fogadjunk! — vigyorog továbbra is. Ez nagyon nem tetszik nekem. Amikor legutóbb fogadtunk, annak sem lett jó vége. Én jöttem ki rosszul, ennek hatására pedig mindenki tudja, hogy az iskola nagy fuck boy-a igazából még nem volt együtt lánnyal. Azt viszont nem tudják, hogy azért, mert csak fiúkkal tudok lefeküdni. Túl meleg vagyok, legalább annyira, mint a radiátor.
- Miben? — sóhajtok fel. Már most érzem, hogy pórul fogok járni.
- Vagy megidézel egy démont, vagy mindenki megtudja, hogy meleg vagy. — most komolyan utál engem, vagy mi? Miért kéne ebbe belemennem? Ebből én mit kapok? Nem is éri meg nekem.
- És ha megidézem a démont, akkor mit kapok? — húzom fel szemöldököm. Időközben Yoongi is lemászott a fáról, és visszatért köreinkbe. Amúgy én soha nem hittem az ilyen lényekben, de egy próbát megér. Menőnek hangzik.
- Megcsókolok előttetek egy fiút! — vigyorog. Erre felcsillan a szemem. Mr. Hetero azt mondta, hogy képes lenne lekapni egy vele azonos neműt, akkor, ha megidézek egy démont? Megéri! Bár tuti nem sikerülne, mivel kurvára nem léteznek ilyen lények. De ebben a pillanatban pont nem tudtam erre gondolni.
- Rendben! — nyújtom ki kezem. Egy cinkos vigyor ül ajkaimon. Holnap meg is idézem az démont, de elsőre utána kell olvasnom, hogy hogyan kell ezt csinálni.
Megráztuk tenyereinket, ezzel megpecsételve a fogadást. Érdekes évnek nézünk elébe!

Új könyv, újabb kaland(?)
Már most nagyon izgatott vagyok, hogy mit fogok beleírni! Annyi ötletem van...
Köszönöm, hogy elolvastad! 💜

(2020.05.30.)

Body and Soul /JiKook ff. 18+/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang