😈 Twenty 😈

592 35 22
                                    

Álló farokkal, nehezen baktatok be a szobába, pontosabban keresem azt, hiszen ez az épület olyan rohadt nagy, hogy azt sem tudom, mi merre található. Minden egyes alkalommal elveszek, amikor kilépek az egyik szobából, és megyek át a másikba.
Vagy három másik szobába nyitok be, amint megtalálom végre azt, amelyikben nekem is a helyem van. Körbepillantok a szobában, és próbálok nem elfintorodni a sok dildó, kötél, pálca, fenyítő és a többi szex játék láttán, emiatt pedig csak nehezen veszem rá magamat, hogy az egyik kis méretű műfaszt levegyem magamnak, hiszen azt mondta Jimin, hogy seggel felfelé, egy ilyen szarral a seggemben várjam őt. Soha nem volt még ilyesféle játék bennem, és most sincs ahhoz sok kedvem, hogy ezzel elégítsem ki magamat. Vajon milyen érzés, ha egy ilyen van benned igazi helyett? Olyat már néha éreztem, de azokra sem emlékszem igazán, mert csak ultra részegen megyek bele ilyenekbe.
Az ágyra fekszem, egy ideig szemezek a játékszerrel, és már próbálom elfelejteni, hogy használnom is kéne, de beugrik Jimin ideges arca, és ahogy durván bánik velem, így hamar elhessegetem a gondolatot. Leveszem a felvett köntöst, egyenesen a földre hajítom azt. Kutyába fekszem, felsőtestemet a paplanon pihentetem, szemeimet azon nyomban hunyom le, majd vájatomnál kezdek el körözni azzal. Nyöszörögve bekapcsolom a rezgést rajta, és hogy hamarabb letudjam az egészet, egybe a seggembe dugom az egészet. Szemeim hatalmasra tágulnak az érzés miatt, egy hangost nyögést is hallatok, kezeimmel fenekembe markolok erősen, és csak jobban széthúzom farpofáimat. Rohadtul élvezem, ahogy rezeg bennem a viszonylag kicsi játék, és érzem, ahogy fenekem úgy tágul ki, ahogy az bennem mozog. Fenomenális, de közben természetesen nagyon érdekes, és egészen más, mint amiket eddig éreztem életem során. Egyik kezemmel a végéért nyúlok, majd ki-be kezdem el tologatni magamban, hangom pedig egyre csak hangosodik, ahogy az enyhén már lucskos tárgy csúszkál bennem. Nagyon jó érzés józanon az, hogy ilyen szinten ki vagyok töltve, és csak azt érzem, ahogy néhányszor eltalálja a kis tárgy a tökéletes pontot. Most már értem, miért szeretik azt jobban, ha nagyobb dolog van bennük, hiszen sokkal könnyebben el lehet találni azt a pontot, ami a fellegekbe repít, és a világodat sem tudod tőle. Eszembe sem jut visszatartani a hangomat, ki akarom engedni azt, és csak reménykedni tudok, hogy valamennyire azért hangszigeteltek a falak, és nem mindenki azt hallgatja, hogy én mennyire jól is érzem magamat egyedül itt fent, a seggemben egy ilyen szar tárggyal. Láttam, hogy rohadt nagy itt a személyzet, a nagyobb része inkább nő, így nem meglepő az, hogy eléggé féltékenyen néztek rám, amikor Jimin felráncigált a szobába. Látszólag mindenki azt akarja, hogy Jimin őket dugja. De hát ő az enyém... vagy nem tudom. Szokott másokkal is lefeküdni?
Mondjuk, amennyire Jimin perverz, a végén levisz, hogy mindenki előtt dugjon meg... ki nem néztem volna belőle, hogy ilyen is tud lenni, de hát ez van, ezt kell szeretni.
A szárnyaimat kitárom, közben megharapom a párnát erősen, és farkamra fogva verni kezdem magamnak azt a másik kezemmel, bőszen mozgatva magamban a tárgyat. Egyre többet és többet akarok, már az is megfordul a fejemben, hogy esetleg még egy ilyen méretűt magamba nyomok, hogy egyszerre kettő rezeg bennem, de ekkor megérzem azt a bizonyos csomót alhasamban, ami azt jelzi, hogy közel van a vége ennek az egésznek. Viszont mielőtt elélvezhetnék, nyílik az ajtó, de szinte nem is hallom, mert egy fülsüketítő nyögéssel könnyebbülök meg. Nagyon érzékeny lettem attól, hogy Jimin hozzám ért még a mosdóban, és nem tehetek róla, de végig az volt a fejemben, hogy esetleg ő teszi ezt velem, de legtöbbször megpróbáltam elkerülni ezt a gondolatot, de a végén azért mégis csak a nevét sikítva érem el az orgazmus általi bódult állapotot. Pihegve esek össze, rá örömnedvemre. Már hunynám le a szemeimet, amikor is egy nagyobb csattanás éri fenekemet, mire felsikkantok elvékonyodott hangon. Nagyon erős ütés volt, és mintha... nem is kézzel, hanem valami egészen más dologgal okozták volna. Nehezen kinyitom szemeimet, utána pedig hátrapillantok arra, aki megint megdorgálta a fenekemet. És hogy miért "megint"? Mert ez a bizonyos személy nem más, mint maga Park Jimin, meglepő módon.
- Jungkookie, nélkülem elélveztél? — simítja meg fenekemet, majd még egy ütést mér rá, ettől pedig egy halkat sóhajtok. — Most túl kell, hogy terheljelek, és nehezebb lesz felizgatni. Azt hittem, jó kurva módjára nem fogsz elélvezni ennyitől, de látom, hogy nagyon érzékeny vagy. — sóhajt fel gondterhelten. Átfordít tengelyem körül, és úgy méri végig izmos valómat. — Tudod, Jungkookie... — gombolja ki ingjét, amit nyelve nézek végig, hiszen nagyon kedvemre való a mozdulatsora. — úgy vagyok vele, hogy nem kell rád annyira odafigyelni. Fektessünk le néhány szabályt, mielőtt belevágunk ebbe, rendben? — rakja le ingjét, én pedig ülnék fel, hogy letapizhassam izmait, de visszalök az ágyba egy egyszerű mozdulattal. Nyűgösen fellököm erre csípőmet. Miért nem hagyja, hogy megérintsem? Bezzeg múltkor remegett az érintésem alatt, most meg annyit nem szabad tennem, hogy egy kicsit felüljek... komolyan ennyit változna a dolog, ha én vagyok alul? Parancsolgatni fog nekem, vagy mi a fene lesz még itt? Vannak fétisei? Biztosan... de milyenek? Annyira kíváncsi vagyok, hogy most milyen személyiség, mert látszólag sem az a tipikus bottom fiúcska, aki eddig volt. Vajon tizenhárom évesen is ilyen volt...?¹ — Azt kérdeztem, hogy rendben?! — kérdezi fenn hangon, közben erősen hajamba kap. Felszisszenek, és a szemeibe kezdek el bámulni mélyen, majd bólintok egy kicsit.
- Rendben, Gazdám... — látszólag a beceneve tetszik neki, így el is engedi tincseimet, egy hatalmas mosollyal dús párnácskáin. A teste nem változott -vagyis, igazából de, mivel jóval magasabb, de ez részletkérdés-, viszont most valamiért sokkal férfiasabbnak látom az én szemszögemből, mint eddig. Mivel a főbb részei mostanáig számomra a segge és a szája volt, viszont most már a felsőtestét nézegetem magamnak, az izmos combjait és az ágyékát természetesen, amire már eléggé vágyom. Komolyan, kezdem azt érezni, hogy azt a faszt minél hamarabb magamban akarom tudni, és nem szeretném, ha másnak is örömet okozna vele, csakis nekem. De nekem minél többet.
- Ügyes vagy, Jungkookie. — látom nagyon szereti ezt a becenevet... olyan fura, amikor becéznek. — A szabályok pedig, mindig hallgatsz Gazdira, nem ellenkezel. Vagy ez esetben büntetés. Nem szabad kielégítened magadat, ezt most elnézem neked tekintve, hogy ez az első ilyen eset és eddig nem is igazán tudtad ezt a szabályt. Többször ne forduljon elő. — néz rám dühösen, mire nyelve bólintok. — Beszélj, ne csak bólogassál, baszd meg! — morran rám idegesen.
- S-Sajnálom... nem fordul elő többször, Gazdám. — motyogom remegő hangon. Nagyon ijesztő, hogy így viselkedik velem. Remélem minél hamarabb befejezi, hogy ennyire megfélemlít, esetleg ellágyul. Mint azokban a szar filmekben...  vagy esetleg belém szeret. Az milyen klisés lenne már.
- Emellett, mindig Gazdámnak vagy Gazdinak kell hívnod... te is ezt tetted velem. Az összes szexuális dolgot el fogod szenvedni, amit te adtál nekem. Most pedig, jól esne, ha például leszopnál. Ha ügyes vagy, meg is raklak utána, mit szólsz hozzá? — simít arcomra, mire nyelve bólintok egyet. — Akkor térdelj le a földre, és kezdheted is a munkádat.

Éssss... megint elhúztam a részt, de tudjátok, hogy milyen vagyok :c
Köszönöm, hogy elolvastad! 💜

1 - 13 éves Dom Daddy JK 👀 (wtf xd)

(2020.11.30.)

Body and Soul /JiKook ff. 18+/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang