Pov Leila
"Leila." Gromt Safouan boos.Hij komt boos op ons af en trekt me aan mijn arm achter zich."Wie ben jij?" Vraagt hij boos aan Karim."Het is niet bepaald netjes om zo een vrouw te behandelen." Zegt Karim uitdagend."Laten we alsjeblieft gaan Safouan." Smeek ik maar hij luistert niet en is verblindend door woede.
"Ze is mijn vrouw,en niemand zit zomaar aan mijn vrouw!" Schreeuwt Safouan en haalt dan hard uit naar Karim en loopt dan weg en trekt mij met zich mee.
~~
Safouan duwt mij in de auto en stapt dan zelf ook in.Hij rijdt op een niet normaal hoge tempo en knijpt in de stuur.
"Je krijgt ons nog dood!" Schreeuw ik naar hem als hij een stoplicht dat op rood was oversteekt.
"Jij durft wel te praten hé." Zegt hij op een dreigende dat mij meteen bang maakt.
'Alsjeblieft Safouan.Het was niet mijn schuld,op alles.Ik had er niks mee te maken." Zeg ik huilend door de schrik en onrecht die mij word aangedaan."Praatjes." Is het enige dat hij zegt en rijdt gelukkig wel wat langzamer.
"Wollah,op de Quran.Hij zette opeens zijn hand op mijn schouder." Zeg ik huilend.Safouan rijd dan net de garage in."Stap uit." Zegt hij droog en gaat dan de huis in.Ik doe braaf wat hij zegt en stap uit en volg hem naar binnen.
Wanneer ik binnenkom zie ik een hele lunch klaar gelegd op de eettafel.
"Heb jij dit gedaan?" Vraag ik verbaasd."Nee me opa is uit Marokko gekomen en heeft het gemaakt en klaar gelegd." Zegt hij op een sarcastische toon.
"Je kan ook gewoon een simpele ja zeggen." Zeg ik zuchtend en ga dan zitten aan tafel.
'Dankjewel." Zeg ik dan met een glimlachje.
Safouan krijgt ook een lachje op zijn gezicht en gaat zitten aan tafel.
"Wat vind je van Dubai?" Vraagt Safouan opeens."Ik wil daar echt al heel lang naartoe." Zeg ik met een twinkeling in me ogen. Safouan moet lachen door mijn reactie.
"We gaan een weekje naar Dubai en we vertrekken vandaag." Zegt hij met een lachje."Zeg wollah!Omg dat is mijn droom sinds kleins af aan!" Schreeuw ik blij door de kamer en door mijn enthousiasme spring ik op en geef ik Safouan een enorme knuffel en een kus op zijn wang.
Wanneer ik besef wat ik net heb gedaan ga ik meteen weer terug zitten."sorry." Zeg ik zachtjes maar hij had het wel gehoord.
"Maakt niet uit,ik zou wel nog eentje willen." Zegt hij met een grijns."Excuse me." Zeg ik geschokt."Wat?Jij begon." Zegt hij dan onschuldig."Ze3hma onschuldig." Zeg ik lachend.
"Shit!" Roep ik opeens."Wat er is er?Wat is er gebeurd?" Vraagt Safouan die meteen op zijn hoede is."Ik moet nog inpakken." Zeg ik in paniek want ik wist geen eens dat we zouden gaan. "Ik dacht dat er iets ergs was.Laat me niet zo schrikken man." Zegt hij opgelucht.
"Maar die kleren Safouan,ik ga het niet meer redden." Zeur ik."Ik heb al ingepakt dus chill ff." Zegt hij dan terwijl hij rustig verder eet.
"Zei dat eerder ofzo." Zeg ik zuchtend van opluchting."Ik vond je gezicht geniaal dus neh." Zegt hij en eet dan verder.
~~
We zijn eindelijk alhamdulilaah aangekomen in Dubai.Ik had me omgekleed daarstraks omdat die kleren niet fijn zouden zitten voor een 6 uur lange vliegtuig trip.
(Oufit Leila)
Ik ga samen met Safouan naar de uitgang van de vliegveld en meteen komt een man naar ons toe."Mister el Din and miss el Din?" Vraagt de man aan ons."Yes." Zegt Safouan en de man krijgt een vriendelijke lach op zijn gezicht."Welcome in Dubai.You May follow me.(Welkom in Dubai. U mag mij volgen)" Zegt de man vriendelijk en loopt voor ons naar een Rolls-Royces.Hij houdt de deur netjes open voor mij en ik kijk Safouan twijfelend aan die goedkeurend knikt.
Ik stap in en de man gaat snel naar de andere kant van de auto en opent de deur voor Safouan en stapt dan zelf achter de stuur.
"Welke hotel heb je wel niet geboekt?!" Sis ik vragend want opgehaald worden door een Rolls-Royces doet niet zomaar elke hotel hoor."Je ziet het straks wel habiba." Zegt hij met een grijns.
~~
"Leila,word wakker.We zijn aangekomen bij de hotel." Hoor ik Safouan zeggen.Ik open rustig mijn ogen en zie Burj Al Arab voor mijn neus.
"Ben je gek geworden!" Zeg ik zenuwachtig.Het kost 2.500 duizend tot 5.000 dollar per nacht!"Weet je wel hoe duur het hier is?" Vraag ik verbaasd.
"Doe eens rustig Leila,ik kan het wel betalen hoor." Zegt hij lachend en de deur van de portier word opengedaan voor mij door die zelfde man van net.
Ook voor Safouan word de deur opengedaan en hij staat weer naast mij en heeft een arm om mijn schouders.
"Mooi he." Fluistert hij voorzichtig in me oor."Het is prachtig." Zeg ik met grote ogen."Kom we gaan naar binnen." Zegt hij met een lief lachje."Ja." Zeg ik tevreden en we gaan samen naar binnen.
~~
Ik ben samen Safouan in de suite en het is echt adembenemend mooi. (Foto van de suite)
Er zijn minstens 6 butlers die zullen doen wat wij wensen.We hoeven alleen maar te roepen.
Ik lig op bed en heb een luchtige Marokkaanse jurk aan."Lig je lekker?" Vraagt Safouan wanneer hij de kamer in komt."Ja,echt heerlijk." Zeg ik en dan kijk ik op en zie Safouan daar staan met alleen een handdoek om zijn middel.
Meteen spring ik op en denk ik meteen aan de vorige nacht.Wat hij deed was gruwelijk.Ik begin meteen te trillen door de gedachte alleen al.
"Wat is er?Is er iets mis?" Vraagt hij bezorgd terwijl hij snel naar me toe komt lopen.Wanneer hij voor mij staat zet ik meteen een paar stappen naar achter."Kom niet in mijn buurt." Zeg ik bang. Bang dat hij het zelfde zal doen als vorige keer.Bang dat ik deze keer niet zo erg veel geluk heb als vorige keer en hij mijn eer deze keer echt afneemt...
"Kifesh,ik ben je man.Ik mag in je buurt komen als ik dat wil." Zegt hij geïrriteerd en zet weer een stap naar voor in mijn richting.Ik begin dan in tranen te breken en de zenuwen breken bij mij uit.
"Doe rustig habiba,ik zal je niks doen." Zegt hij terwijl hij mij in een knuffel trekt en me probeert te sussen.Ik sta het allemaal toe want hij zal alleen bozer worden als ik zou tegenstribbelen.
*******************************************
Hoe vinden jullie Safouan nu?
Ik zei toch dat ik snel weer zal plaatsen.Ik ben echt trots dat het al zo snel weer is man.
Ik zal deze weekend zeker niet kunnen plaatsen omdat mijn nichten komen logeren en morgen zal het ook niet kunnen.
Loveyou schatjes xxx
JE LEEST
Decisions {VOLTOOID}
RandomDe 20 jarige Leila is een knappe slimme meisje.Ze is een halfbloedje Marokkaans en Yemeni.Ze is een goede moslima die haar gebeden mashallah 5 keer per dag bid en ook hoofddoek draagt natuurlijk. De Marokkaanse 23 jarige Safouan,hij is alles behalve...