Hoofdstuk 18

515 32 19
                                    

Pov Reda
Leila staat huilend voor mijn deur en meteen geef ik haar een knuffel."Wat is er gebeurd?" Vraag ik terwijl ik kijk van haar naar haar koffers.Ik ga dan meteen aan de kant en breng haar koffers naar binnen.Zij loopt dan mee naar binnen en loopt naar de woonkamer terwijl ik naar de logeerkamer loop. "Leila, omg.Ik heb je lang niet meer gezien!" Hoor ik Farah roepen vanuit de woonkamer.De 2 praten nog een beetje verder en uiteindelijk wil Farah vertellen over haar zwangerschap maar ik hou haar tegen."We gaan het samen zeggen." Fluister ik in haar oor voordat ze het zegt.Ze knikt en gaat dan naar de keuken om wat te drinken te halen voor Leila.

"Wat is er gebeurd kleintje?Heeft Safouan je pijn gedaan of heeft hij jou pijn gedaan of ook maar iets in die richting?" Vraag ik bezorgd maar het enige wat Leila doet is haar hoofd schudden."We gaan scheiden." Zegt ze en meteen kijk ik geshockeerd op."Jullie gaan wat!?" Roep ik verbaasd terwijl k haar met grote ogen aankijk.Leila zou nooit zomaar zo snel opgeven,er is vast iets aan de hand.Ik weet het zeker.Hij heeft mijn zusje iets aangedaan..

"Wat is er aan de hand Leila?" Vraag ik bezorgd maar het enige dat ze doet is schudden."Niet liegen,waarom,zomaar!" Schreeuw ik nu maar ze houdt nog steeds haar mond dicht en kijkt in de leegte met een droevige blik.Ik loop naar haar toe en neem plaats naast haar en geef haar een knuffel.Ze verstopt haar gezicht in mijn trui en al meteen schokken haar schouders."Rustig kleintje,ik sta voor je klaar lieverd." Zeg ik terwijl ik troostend over haar rug wrijf.

Pov Shaitan
~~
"Ze is bij hem weg mevrouw." Zegt Ilhame wanneer ze binnenkomt in mijn kantoor."Dat is perfect,ze is werkloos toch?" Zeg ik enthousiast."Ja mevrouw,ze zoekt naar een baan." "Bied haar hier een baan aan als advocaat van de bedrijf.Ze zal denk ik geen nee zeggen." Ilhame knikt en verlaat mijn kantoor weer.

Mijn wraak actie kan beginnen..

~~
Er is een week voorbij en Leila werkt nu voor mij.Ik kan haar perfect in de gaten houden. Alles wat ze doet en zegt weet ik.

Pov Leila
Iedereen weet dat ik gescheiden ben maar niemand weet de actuele reden.Ik weet ook over de zwangerschap van Farah af nu.Ik ben echt blij voor haar,ik zou willen dat ik ook mijn blijdschap had gedeeld met ze..

"Kan ik je even spreken Leila?" Zegt mijn baas terwijl ze bij de deuropening van mijn kantoor staat."Natuurlijk mevrouw Qufl,kom binnen." Zeg ik met een lachje."Noem me alsjeblieft Samah lieverd." Zegt ze met een lachje.

Samah is zo'n lief vrouw,ik dacht eerst door haar achternaam dat ze familie van Amir was maar hij heeft geen zussen of nichten van de leeftijd van Samah.Ze is een oprechte schat,raar dat ze nog niet getrouwd is.Ze is al 26 en zo erg succesvol en heeft alles maar nog niet getrouwd, ze zit ook niet in een relatie ofzo.Ik heb gezien hoe sommige jongens om haar heen hangen maar ze wijst ze allemaal stuk voor stuk af,hoe knap of succesvol ze zijn boeit ze niet.Ze blijft haar dingetje doen,ze is echt mijn rolmodel!

~~
"Ja dat is goed." Zeg ik tegen Samah als ze vraagt als ik wil komen naar de bedrijfsfeest.Er zullen ook een andere paar bedrijven aanwezig zijn heeft ze me verteld waarmee we een contract moeten tekenen.Het zal een belangrijke samenwerking zijn dus moet de feest slagen.

"Dat is top,ik zal iemand sturen die je komt ophalen.Ik ga nu maar weer verder met mijn werk.Je mag voor de rest van de dag vrij nemen lieverd.Er is voor de rest toch niks te doen." Zegt ze en gaat dan mijn kantoor uit.

Ik rek me lekker uit en pak dan in om naar huis te gaan.Wat is ze toch een schat.
Als ik klaar ben met inpakken ga ik naar de uitgang en loop naar de bushalte.Papa had me gebracht naar werk dus ben ik niet met de auto.

Ik sta bij de bushalte te wachten op de bus.Het is best eng omdat het donker is en er is een kleine bos achter de bushalte.

Terwijl ik wacht komt er een man helemaal in zwart gekleed naast me zitten op de bank.Het voelt niet goed dit.Ik sta meteen op  maar de man trekt me terug op de bank via mijn arm en kijkt me aan met 2 ogen die mij bekend voor komen.

"Kom mee." Zegt de lage mannelijke stem.Dit kan hij toch niet zijn,oh my Allah.Hoe is dit mogelijk?Meteen deins ik naar achter maar hij pakt me ruw bij mijn arm en duwt die op mijn rug en trekt mij naar zich toe waardoor ik met mijn rug tegen zijn borstkas val en hij legt zijn hand op mijn mond.Hij dwingt mij ruw richting de bos te lopen.

Ik probeer tegen te werken en te schreeuwen maar het heeft allemaal geen zin.De kleine bos lijkt opeens enorm.We gaan steeds verder en dan zie ik de doel die hij heeft.Er is een houten huis wat verderop.Ik weet niet wat er daar gaat gebeuren maar hij heeft mij al een keer eerder bijna vernederd maar ik had toen geluk.Ik betwijfel het dat iemand hier zal zijn.Het is stikdonker en er is niemand dom genoeg om hier te komen en het is ook niet bepaald lekker weer.Het is best koud en het gaat zo meteen onweren.De donder is al te horen.

"Ga naar binnen!" Schreeuwt hij ruw.Ik schud mijn hoofd huilend en probeer weg te komen maar er lukt niks."Ik zei dat je naar binnen moest,er zullen nu straffen volgen.Het word nog pijnlijker." Sist hij woest en duwt me dan de huis in en doet het dan achter zich op slot.

*********************************************************************
952 woorden

Sorry dat ik zo erg lang afwezig was maar ik had het druk enzo.

Wie is die jongen volgens jullie?Hoe wil Samah haar wraak nemen en wat gaat er gebeuren met Leila?

Dit is de eerste hoofdstuk zonder een Pov van Safouan.

Decisions  {VOLTOOID}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu