POV Leila
Ik voel me langzaam duizelig worden en probeer uit de armen van Safouan te komen om ergens te kunnen zitten maar hij heeft me te stevig vast."Bed,duizelig." Zeg ik vermoeid.
Safouan tilt me op en legt me op de bed.Hij komt naast me liggen en meteen kruip ik de andere kant op.Ik durf het echt niet om in zijn buurt te zijn.
"Wtf is er mis met jou!Mag een man geen eens meer naast zijn vrouw liggen!" Schreeuwt hij boos.Hij komt nog een keer dichterbij liggen en ik ga steeds verder.Uiteindelijk voel ik bijna geen bed meer onder me en val bijna op de grond maar ik word snel gepakt bij mijn middel en ruw terug de bed opgetrokken.Ik kom dan hard tegen de borstkas van Safouan.
Ik wil uit zijn armen komen maar hij heeft me stevig vast."Stop met bewegen." Zegt hij rustig en duwt me wat stevig tegen zich aan.
Ik tril van angst.Safouan streelt geruststellend over mijn rug en sust me tot ik in slaap val.
POV Safouan
Ik heb het echt verkloot met haar man.Ik wou dat ze bang was voor mij maar ik wou haar niet traumatiseren.Dit is echt slecht nieuws man.Ik hoop dat ze mij vergeeft als ik wat dure kleding voor haar koop.
~~
Volgende dag word ik eerder wakker dan Leila die nog vredig in me armen slaapt.
Ik merk dat ik naakt ben en als ik naar beneden kijk zie ik dat mijn handdoek los is gegaan.
"Shit." Zeg ik zachtjes en sta meteen op en doe de handdoek weer om.Maar goed ook dat Leila nog niet wakker is.Ze zou anders misschien een aanval krijgen als gisteren.
Ik ga naar de kast en doe een onderbroek aan en een broek.Ik doe ook even een hemd aan en laat dan de butlers de ontbijt klaar zetten.
POV Leila
Ik word wakker en lig in me eentje op bed.Ik kijk om me heen maar zie Safouan nergens.Ik sta op en maak mezelf klaar voor de dag.
Ik ga dan naar de woonkamer (A/N Ik weet echt niet hoe ik het moet noenem.) en daar ligt ontbijt klaar en een briefje.
"Sbah al gheir habiba,ik ben even naar de sportzaal en ik zal snel terug komen.Bsaha lieverd. Liefs je man."
Staat er in de brief.Ik krijg een glimlach op me gezicht zonder dat ik het doorheb en begin met een lekker gevoel de dag.
Terwijl ik aan het ontbijten ben gaat de deur van de suite open en komt Safouan tevoorschijn
"Is het lekker?" Vraagt hij en ik knik uitbundig."Ik ga me even omkleden en dan gaan we wat dingen kopen." Zegt hij en ik knik en eet verder mijn ontbijt.
~~
Ik en Safouan zijn net aangekomen in de winkelcentrum en Safouan trekt me meteen een winkel in.Ik heb geen eens de tijd gehad om te lezen hoe de winkel heet.
JE LEEST
Decisions {VOLTOOID}
RandomDe 20 jarige Leila is een knappe slimme meisje.Ze is een halfbloedje Marokkaans en Yemeni.Ze is een goede moslima die haar gebeden mashallah 5 keer per dag bid en ook hoofddoek draagt natuurlijk. De Marokkaanse 23 jarige Safouan,hij is alles behalve...