Pov Safouan
Ze gaat me haten,ik kan het niet zeggen."Ik kan het niet zeggen." Zeg ik terwijl ik oogcontact probeer te vermijden."Zeg het alsjeblieft Safouan." Smeekt Leila mij huilend en staat dan op en komt naar mij toe.Ze pakt me hand en gaat op haar knieën en blijft mij huilend smeken."Niet doen Leila." Zeg ik en laat haar staan op haar voeten.Ik leg mijn handen op haar wangen en laat haar mij aankijken.Ik veeg haar tranen weg en kijk haar indringend aan."Ga voor niemand behalve Allah op je knieën.Hou je hoofd opgeheven,je bent een koningin.Laat niemand je anders vertellen.Je bent de knapste,liefste,slimste en de meest loyale vrouw die ik ken.Laat niemand je wijs maken dat je dat niet bent.Ik zal er altijd voor je zijn en ik zal je altijd beschermen.Als je bij mij blijft of weggaat." Zeg ik en geef haar een kus op haar voorhoofd.Het is puur uit de hart.Zij maakt mij dingen wijs dat mijn zogenaamde vader nooit heeft gedaan.Hij moedigde mij altijd aan met deze shit drugs.Het enige dat hij wou was geld.Mama was verblind door de liefde die ze had voor mijn pa.Ze heeft nooit haar liefde voor mij en mijn zusje verloren maar toch zag ze nooit hoe die man mij behandelde.Mijn zusje kreeg altijd alle liefde en ik haat haar daar niet voor,ze is onschuldig. Leila doet me denken aan mijn zusje maar dan de sterkere versie.Ik heb het niet makkelijk gemaakt voor Leila en dat weet ik ook.Ik heb er spijt van maar spijt zal de tijd niet terugdraaien.
Ik zal haar de liefde geven die ik haar nooit heb gegeven.Ik geef Leila een knuffel,ik wil haar het liefst nooit meer loslaten.
"Wanneer ga je het me vertellen?" Vraagt Leila weer.Ik slik even en kijk haar spijtig aan.Ik voel me echt schuldig maar ik wil het haar gewoon echt niet vertellen.Ik ben bang,ik kan haar niet nogmaals verliezen.Als het aan haar ligt zal ze mij de gevangenis in krijgen.Ik zal dan niet terugvechten,ze heeft de recht daarop en ik zal haar recht niet nog eens van haar afnemen.
Ze zucht even maar laat het dan zitten."Ik moet gaan lieverd." Zeg ik en geef haar nog snel een kus en ga dan weg.
Pov Leila
Ik vraag me af wat er is gebeurd dat zo erg was dat ik zelfs van hem wou scheiden.Ik weet niet wat er is gebeurd en ik weet verstandig om het te weten komen,maar ik wil geen geheimen.Ik besluit maar af te spreken met Dounia.Misschien dat ze weet wat er is gebeurd,maar ik betwijfel het.
~~
Ik en Dounia hebben afgesproken om samen naar een vrouwen sauna te gaan in Amsterdam.Het is inclusief massage en gezichtsbehandeling. Ik denk dat ik dit wel heb verdiend na deze zware week.Ik pak ook meteen mijn zonnebril en zet die op want het is vandaag erg zonnig.Ik pak de Range Rover die in de garage staat.Ik heb zulke auto's altijd wel fijn gevonden en het is ook nog eens automatisch.
~~
Wat later sta ik voor de huis van Dounia.Ik stap uit mijn auto en bel aan bij Dounia.Ze doet dan al snel zelf de deur open en geeft me blij een knuffel."Je wilt niet weten hoeveel ik onze uitjes heb gemist." Zegt ze vrolijk.Ik voel me meteen beter dan daarstraks doordat ik Dounia zo blij zie."Laten we gaan dan meid!" Zeg ik blij.Ik heb het ook gemist om samen te shoppen en te zwemmen in vrouwenzwembaden.Echt de beste tijden van mijn leven.
Ik en Dounia gaan lekker los in de auto.We zingen en dansen op elke liedje en viben echt hard samen.
"Hoe gaat het tussen jou en Safouan?" Vraagt Leila uiteindelijk als we moe zijn."Het gaat best goed,alleen vind hij het moeilijk om te vertellen waarom ik hem de eerste keer heb verlaten." Zeg ik pijnlijk."Ik vraag het me ook af.Je was echt hopeloos verliefd op hem." Zegt Dounia dan.Ik zucht even,zij weet het dus ook niet.
~~
Ik en Dounia hebben samen echt een geweldige middag.Na de sauna en gezwommen te hebben en de rest zijn we uit eten gegaan.We zijn naar een Jemenitische restaurant waar ik vaak uiteten ga met mijn ouders.De eten is daar echt geweldig.Dounia heeft altijd al onze eten lekker gevonden en dat was echt chill,want ze was vroeger echt vaak bij ons toen ik nog bij mijn ouders woonde."Besef even hé,je bent over een paar dagen jarig." Zegt Dounia opgewekt.Ik knik lachend."Ik word echt oud." Zeg ik grappend."Nee joh,perfecte leeftijd om een moeder te worden.Ik wil daarnaast nog steeds tante worden." Zegt Dounia terwijl ze met haar wenkbrauwen."Hou je mond gek.Vertel me eens wat over jou liefdesleven want mevrouwtje is nog steeds single." Zeg ik om haar onder druk te zetten."Ik wil ook dat er opeens een knappe jongen mijn leven in komt vliegen en me hand komt vragen ofzo.Ik ben helemaal klaar met deze single life." Zegt Dounia en ik begin het uit te schateren.Dounia is echt een enorme gek,maar ze is echt de liefste en de grappigste.
~~
Wat later breng ik Dounia terug thuis en ga dan zelf weer terug onderweg naar huis.Onderweg naar huis stopt mijn auto opeens in de ghetto wijk van Utrecht.Dit kan je echt niet menen.Ik stap uit mijn auto en doe mijn motorkap open.Ik kijk ernaar en kijk er onbegrijpelijk naar.En wat moet ik nu doen dan?
"Hulp nodig?" Er komt een jongen naar me toe,maar ik zie vanaf een afstandje nog een andere groep jongens geconcentreerd naar mij kijken."Nee bedankt." Zeg ik en doe de autoportier open.
Ik stap in en wil net de deur dichtdoen maar ik word tegengehouden door de jongen van net.Hij is niet lelijk ofzo,hij is gewoon eng."Ik denk niet dat je zo veel verder komt." Zegt de jongen en doet de portier helemaal open.Ik kijk hem geïrriteerd aan."En ik zei dat ik geen hulp nodig heb." Zeg ik boos." "We hebben dus te maken met een pittige tante." "Nee we hebben te maken met boze man als je niet nu weggaat." Zeg ik boos."Schattig." Zegt hij spottend en komt dan bijna de auto in maar ik duw hem hard weg waardoor hij achterover valt en ik doe dan snel de portier dicht en doe het op slot.
Ik pak in paniek me telefoon en bel Safouan.
************************************
1083 woorden
Safouan heeft niks gezegd...
Vergeet niet te stemmen mensjes,het is een kleine moeite.
En lees ook mijn nieuwe boek 'Best mistake'.
Succes,ik ga maar weer eens❤️
JE LEEST
Decisions {VOLTOOID}
RandomDe 20 jarige Leila is een knappe slimme meisje.Ze is een halfbloedje Marokkaans en Yemeni.Ze is een goede moslima die haar gebeden mashallah 5 keer per dag bid en ook hoofddoek draagt natuurlijk. De Marokkaanse 23 jarige Safouan,hij is alles behalve...