Hoofdstuk 29

598 30 8
                                    

Pov Leila
Daar staan we dan. Het is een paar maanden later. De bedrijf van Safouan gaat op rolletjes en ik ben nog steeds advocaat van dezelfde bedrijf, alleen met een andere baas. Farah gaat bijna bevallen en vandaag is het de gender reveal feest van mijn kleine baby. De hele familie gaat komen.

Ik hoop persoonlijk dat het een jongen word. Hij kan dan zijn zusjes beschermen. Is altijd wel leuk. Maar als ik een dochter krijg zal ik zeker niet minder blij zijn. Een zoon of dochter maakt mij geen eens veel uit. Zolang hij of zij maar gezond is.

Ik draag een mooie lange zalm kleurige jurk.

Ik draag een mooie lange zalm kleurige jurk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn bolle buikje steekt eruit.

Ik wrijf even op mijn buik en kijk er trots naar. "Hij of zij word de eerstgeborene van mij en Safouan," zeg ik zacht,

Opeens word ik geknuffeld van achter. Door de manier waarop weet ik meteen dat het Safouan is.

Hij legt zijn hand op de mijne en laat zijn hoofd rusten op mijn schouder.

"Ik ben niet perfect, maar ik ga mijn best om jullie veilig te houden." Fluistert Safouan in mijn oor. "Daarom hou ik van jou. Je doet je best." Zeg ik en draai me dan om naar Safouan.

De liefde in zijn ogen en de manier waarop hij tegen mij praat laat mij elke dag weer verliefd worden. De manier van doen en de manier van gaan.

Ik heb veel keuzes moeten maken.

Decisions....

Sommige keuzes zouden dingen erger maken en als ik sommige andere keuzes zou hebben gemaakt zou ik niet hier staan tegenover Safouan.

Safouan geeft mij dan een liefdevolle kus op mijn voorhoofd. "Kom, we moeten naar beneden." Zegt Safouan dan. Ik knik en ik loop samen met Safouan voorzichtig de trap af.

Als ik beneden kom zie ik dat alles klaarstaat. We hadden mensen gehuurd die het zouden klaarzetten. Ze staan daar wat met elkaar te praten maar stoppen wanneer ik en Safouan binnenkomen.

"Jullie hebben het prachtig gedaan!" Zeg ik enthousiast. Meteen verschijnt er een glimlach op iedereens gezicht.

"Jullie hebben jullie zelf overtroffen. Dit is echt perfect." Zegt Safouan met een lieve lach.

Ik en Safouan lopen dan weer weg. Maar dan gaat de bel.

Safouan laat mij dan in mij eentje en gaat weg om de deur open te doen.

Ik ga snel naar de keuken en pak wat snoep en chocola. Terwijl ik zit te genieten van mijn chocola schraapt er opeens iemand zijn keel.

Decisions  {VOLTOOID}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu