Hoofdstuk 19

507 29 9
                                    

Pov Leila
"Doe mij alsjeblieft niks,ik heb je geen pijn gedaan." Smeek ik terwijl ik huilend naar achter kruip."Mijn gezicht is helemaal verneukt door jou f*cking ex man. Allemaal door jou, ik zal jou terugpakken. Ik zal je vernederen voor de hele wereld." Mijn adem word steeds zwaarder en ik word steeds lichter in mijn hoofd.

Niet weet alsjeblieft niet nog een keer.Maar ik was tenminste met Safouan getrouwd.Ik ben niet getrouwd met Amir..

Dit mag niet,dit is haram.Allah alsjeblieft help me.Het boeit me niet hoe en wie alsjeblieft help me.

Ik blijf huilen en huilen.Ondertussen pakt Amir een camera en doet die in zijn zak van zijn jas en komt naar mij toe en tilt me op.Ik ben te zwak om tegen te stribbelen.

Ik voel dan opeens een bed onder me,ik ontwaak meteen.Amir zet de camera aan en legt die op een plek dat goed uitzicht heeft op de bed.Ik neem dan mijn kan en spring van de bed af en ren zo snel mogelijk richting de voordeur en net voor de voordeur word ik gepakt en slaat hij mij hard op mijn wang en sleurt me aan mijn arm mee terug mee naar de kamer maar doet dit keer de deur op slot.

Ik kijk om me heen en zoek naar een manier om van hem af te komen maar er is niks dat ik tegen hem kan gebruiken.Ik begin te schreeuwen als 1 of andere psychopaat en schop als een gek om me heen en sla alles wat ik maar kan slaan."HOU EENS JE BEK!" Schreeuwt Amir woest en gooit een spiegel kapot tegen de muur tegenover.

Ik rol mezelf op en en hou mijn handen tegen mijn oren.Ik huil net een klein kind waarvan zijn lolly is afgepakt.

Pov Safouan
"JE ZEI DAT ZE WERD ONTVOERD EN JE DEED NIKS!" Schreeuw ik woest naar de bodyguard van Leila.Gescheiden of niet,ik zal haar blijven beschermen."DOORZOEK OER DIRECT DEZE HELE *** BOS!" Schreeuw ik weer en zelf ren ik ook de bos in.

Ik ren en blijf rennen tot ik een huisje zie.Ik ren er meteen naartoe en hoe dichterbij ik kom hoe meer lawaai ik hoor uit de huis.Ik hoor opeens een harde schreeuw,het is de welbekende stem van Leila.Ik probeer de deur meteen open te maken maar het is op slot.Ik beuk er hard tegen aan,gelukkig is het hout en niet ijzer ofzo.De deur gaat meteen open en ik ren naar binnen en ik hoor een raam die word kapot wis gemaakt."Hou vol Leila,ik ben er!" Schreeuw ik terwijl ik de kamerdeur open beuk van de kamer waar ze in zit met weet ik veel wie.De deur gaat open en ik ga snel naar binnen.

Ik schrik van de beeld die ik te zien krijg.Het is die vuile hoerenhond Amir!En dat is niet het enige maar hij heeft een pistool gericht op de hoofd van Leila en zij zit zelf vol met sneetjes bij haar arm en bij haar benen.

"Kom je je vrouwtje halen?" Vraagt hij lachend. "Oh wacht ohja,jullie zijn gescheiden." Zegt hij waarna hij nog harder begint te lachen.Mijn woede word steeds erger en ik zet een stap naar voor maar Amir duw nu de pistool tegen de hoofd van Leila.

Ik voel me machteloos en rek uit naar Mijn pistoolholster."Denk er ook maar niet aan,je zal anders je meid moeten uitzwaaien.Of wacht ik heb een keuze voor je." Zegt hij en meteen begin ik hopeloos te knikken.Ik negeer de huilende Leila.Ik zal haar redden,dat zal ik blijven doen zolang ik leef.

"Je gaat op je knieën nu en gaat mij smeken. Anders mag je je vrouwtje uitzwaaien." Zegt hij en meteen doe ik wat hij zegt.Ik ga met glazige ogen op mijn knieën.

Pov Leila
"Niet voor hem op je knieën gaan!Hij verdient het niet!" Schreeuw ik huilend."Hij heeft besloten,je mag nu gaan.Ik kom je een andere keer halen." Zegt Amir tegen mij terwijl hij mij weg wuift.Ik kijk hem ongelovig aan en kijk dan naar Safouan die zijn zicht naar de grond heeft gericht.Ik kijk dan naar Amir die zijn gezicht strak op Safouan heeft gericht.

Hij heft langzaam zijn hand op waarmee hij de pistool vastheeft.Ik kan dit niet toelaten!Ik ren op Amir af en duw hem weg net voordat hij schiet en de kogel gaat zo mijn buik in.

Pov Safouan
Nu is hij te ver gegaan!Ik pak meteen mijn pistool en schiet Amir in beide armen en binnen.Leila is neergestort op de grond.

Ik ren als een gek op haar af en pak trillend me telefoon.Ik bel de ambulance huilend op en laat ze mijn ip adres adresseren.Ik til Leila op en ren met haar in mijn armen naar de bushalte die wat verder op is.Ik hoor de sirenes al luiden en mijn tranen blijven vloeien.

Ik zie al snel de ambulance voor me en Leila word al snel overgenomen van mij."Zijn er nog meer gewonden?" Vraagt de ambulance broeder en ik knik als antwoord."De man die haar dit heeft aangedaan." Zeg ik huilend en de man knikt en ik ga dan mee in de ambulance.

We gaan met luide sirenes naar de ziekenhuis.

~~
"Hoe gaat het met haar?Is de operatie gelukt? Alsjeblieft dokter." Bombardeer ik de vragen los op de dokter zodra hij naar buitenkomt."De operatie is gelukt,ze heeft wel veel bloed verloren en er zaten glasscherven in haar hoofd.Ze heeft waarschijnlijk een zware hersenschudding.Ze zal een bepaalde tijd niet kunnen herinneren en ze zal ook sommige gebeurtenissen.Ze ligt nu in coma en we wachten tot ze wakker word.Maar de politie zou graag willen vragen wat er is gebeurd."  Ik knik dan en zucht even en ga dan zitten.Ik ga door mijn haar en ik hoor een aantal voetstappen.Ik kijk op en zie daar Reda staan en hij is woest.

"Wat is er met mijn zusje!Waarom ligt ze in de ziekenhuis?Antwoord a hoerenkind!" Schreeuwt Reda naar mij terwijl hij mij pakt bij mijn nek."Ik heb je zusje niks aangedaan." Zeg ik droog en kijk hem emotieloos aan.No way dat er iemand mij gaat zien huilen.

"Meneer el Din." Zegt een stem en ik draai me om en zie daar een agent staan die mij en Reda raar aankijkt."Als mijn zusje iets overkomt zal ik je hele leven verzuren en ervoor zorgen dat je geen vrouw of man meer gaat aanraken." SIT Reda boos en de politie agent schraapt even zijn kil."Dit is eigenlijk strafbaar meneer.Bent u de broer van mevrouw bin Rohi?"Zegt e agent en Reda laat me dan los."Ja,ik ben haar broer." Zegt Reda netjes."Meneer el Din had uw zusje gered van meneer Qufl. Dus mag ik vragen waarom u boos bent op meneer el Din?" Vraagt de agent terwijl hij een knopje indrukt op zijn holster."Deze meneer el Din is de ex man van mijn zusje ja!Wat moet hij daar?Wat moet hij in de buurt van mijn zusje?Wat moet een man bij zijn verdomme ex vrouw!" Schreeuwt Reda woedend naar de agent. Wajow deze man is niet.

"Word even rustig meneer bin Rohi.Wij zullen alles onderzoeken.Er lag ook een camera in de kamer die nog aan was.We hebben de video bekeken en mevrouw bin Rohi is duidelijk de slachtoffer.We gaan nu meneer al Din verhoren van wat er is gebeurd en wat hij daar deed." Zegt de agent kalm.Reda loopt dan woedend de kamer van Leila in.

~~
"Zullen we dan maar beginnen?" Vraagt de agent als we in de verhoorkamer op de politiebureau zijn."Hoe sneller hoe beter." Zeg ik zuchtend en ga door mijn haar.

"Kunt u even vertellen wat er is gebeurd?" Vraagt de agent terwijl hij mij recht in de ogen aankijkt.

"Zoals u al weet zijn ik en Leila gescheiden maar ik voelde me schuldig omdat ik haar niet meer kon beschermen.Het was ook mijn schuld dat ze wou scheiden.Ik heb bodyguards ingehuurd die haar 24/7 beschermen en mij melden als er iets gebeurd.Ik kreeg vanavond een telefoontje van haar bodyguard waarin hij zei dat ze was ontvoerd.Ik ben er meteen achteraan gegaan.Ik bezit een pistool en die heb ik ook meegenomen.Ik hoorde de geschreeuw van Leila uit de huisje en ik ben naar binnen gegaan om haar te redden.De rest vanaf dat staat op de video." Vertel ik met glazige ogen.

"Waarom had u de politie niet ingelicht?" Vraagt de agent."Ik was bang dat er iets met haar zal gebeuren als ik te laat was en dacht niet meer aan de politie dus had ik zelf actie ondernomen." Zeg ik als antwoord."Waarom bezit u een pistool?" Vraagt de agent daarna. Deze man praat teveel wajow."Ik heb het als veiligheid in geval dat er iets gebeurd net als vanavond.Het is voor zelfverdediging." Zeg ik kalm.De agent knikt dan."Dat is goed,nu moeten we nog wachten totdat mevrouw bin Rohi wakker word en haar kant van de verhaal kan zeggen. Hartstikke bedankt voor uw samenwerking." Zegt de agent en staat dan op. Ik doe het zelfde en schud zijn hand waarna ik mag vertrekken.

***************************************
1536 woorden

Oké,wat vonden jullie van deze deel?Ik ben nog niet thuis mensen maar ik had teveel inspiratie die ik gewoon niet kwijt kon raken.

Waarom vind Leila de kogel op van Safouan volgens jullie?Ze haatte hem toch?Dat is wat zij zei maar je vangt geen kogel op voor iemand die je haat.

Decisions  {VOLTOOID}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu