Рожденния ден на Йонджун се провеждаше в бар близо до кампуса.
Тъй като Джун е доста социален с всички, които са разговаряли с него, Гю можеше да види много лица, които не познава, докато преследваше пътя си през слабо осветената зона, пълна с хора. Той намери Йонджун само заради яркия цвят на косата му.
- Бомгю! Благодаря ти за плейлиста, между другото наистина го харесвам.
Грейна блондина, придърпвайки го в прегръдка.
- Кой е този човек? - попита той, след като се отдръпна, кимвайки към посока на човека с червена коса, който беззвучно стоеше на една крачка зад тях.
Бомгю се погрижи затова. Така че наистина работеше по-рано днес той помоли Техьон да се присъедини към него за купона, за да се забавлява за последно преди да отиде в ада, но не очакваше демонът всъщност да се направи видим за другите хора.
- Неговото име е Техьон. - отговори той.
- Честит рожден ден! - каза Техьон забавно, но и сериозно.
Бомгю почти избухна в смях на мястото, където стоеше, само защото можеше да почувства пулсиращата енергия от човека, тази, която свързва с досада, тъй като винаги усеща моментите, преди демонът да му извика.
- Хубаво парти. Благодаря за напитката.
Той се почувства толкова неудобно...
Йонджун тръгна към другите гости след това, и изглеждаше, че Техьон съжалява за всяко житейско решение, което е взел до този момент от живота си, в момента, в който Бомгю го погледна.
- Ти наистина го направи. Всеки може да те види сега!
- Не е голяма работа...
- Такава е! Дълго време, само аз можех да те виждам и да говоря с теб, сега няма да трябва да изглеждам странно, докато говоря с теб!
- Все още си странник.
Техьон избяга, като се настани на бара. В крайна сметка прекараха остатъка от времето там, седейки и опитвайки някои напитки, които споделяха помежду си. Техьон твърдеше, че е опитвал човешки алкохол, но се задушава при първата глътка водка, твърдейки, че има вкус на напитка, която идва направо от ямата на ада.
Е все пак споделиха чаша соджу, защото това е всичко, което може да издържи, което е изненадващо сладко за човек, който трябва да изглежда толкова страшен като демон. В някои моменти няколко приятели идваха да поздравят Бомгю и да го ангажират с разговор, след което признаха присъствието на Техьон до него.
Поне за Бомгю, те бяха.
- Изглеждаш като че ли ще се впишеш добре, ако живееше в човешкото царство завинаги. - каза Бомгю
- Каза ли това, защото се отказа да ме изпратиш у дома?
ESTÁS LEYENDO
"Where My Demon Hides"
Fanfic[✘] : Върни ми чувствата! Искам да те мразя! ↳ Бомгю е просто отегчен студент в колеж, който призовава демон в класната си стая. °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Start: 23.06.20 End: - 14.07.20