Следващия път, когато Бомгю забележи познатата светкавица на червена коса, превърнала се в закрепване на дните му, вече е полунощ. И не, не е в къщата му, както трябваше да бъде.
Той седеше сам на маса в това 24-часов бингсу магазин и разбъркваше разтопеният си сладолед. Опитваше се да не вдига поглед, за да не си срещне собствения поглед в стъклото пред него. Вместо това пронизваше парчетата ягоди, които преди това украсяваха купата с ягодовия чийзкейк сладолед. Той също щеше да даде ягодите си на Субин, защото не ги харесва. Колко жалко.
- Не мина добре? - попита Техьон, настанявайки се на мястото пред него, като звучеше все едно му пука.
Може би това е просто Бомгю и нуждата му да бъде утешен. Това го караше да вярва, че демонът има способността да се тревожи за него.
- Искаше ми се да не беше ставало. - издиша той през смях, пробождайки ягодата.
- Станах...
- Ох.
- Жалък, нали? И всъщност го очаквах с нетърпение.
- Можеш да го питаш следващия път отново - каза Техьон.
Бомгю го прие като опит за утеха на демона. Това го накара да се усмихне. Топлина изпълваше гърдите му за първи път в трите часа на чакането му.
- Ще ти помогна отново.
Сега, той дори е мил. Бомгю трябваше да се аплодира, че изглежда достатъчно тъжен, за да раздвижи леденото сърце на уж зло създание.
- Добре е, Техьон-а! Ти направи много. Обещах ти, че ще нарисувам пентаграм, нали? Нека просто...
Той се отдръпна, когато вдига погледа си, за да срещне двойката очи пълни с гняв. Техьон всъщност му беше ядосан.
- Ей... Всичко е д-добре, наистина. Техьон? Веднага ще го нарисувам!
- Сделката все още не е свършена. Ще се уверя, че ще отидеш на тази среща.
- Не, Техьон! Остави това... Техьон... - той изкрешя, само за да бъде посрещнат от тънкия въздух, докато Техьон се разсея във въздуха, оставяйки празно място.
Крясъка му привлече вниманието на собственика на заведението, който го гледаше странно. Той няма обяснение за това, нито го е интересуваше. Това беше най-малкото му притеснение.
Той просто трябваше да изчака, докато демонът се появи отново, за да вкара някои сетива в главата си. Това е добре да развали глупавата сделка, защото на първо място не получи среща със Субин, който не дойде и той просто трябваше да живее с факта, че е бил отхвърлен косвено.
Сега просто трябваше да намери начин да накара Техьон да го разбере.
KAMU SEDANG MEMBACA
"Where My Demon Hides"
Fiksi Penggemar[✘] : Върни ми чувствата! Искам да те мразя! ↳ Бомгю е просто отегчен студент в колеж, който призовава демон в класната си стая. °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Start: 23.06.20 End: - 14.07.20