° Chapter 24 °

95 9 3
                                    

Всички тези въпроси водят Бомгю в разговор с единствения човек, който знае отговорите.

Той намери Кай в библиотеката, игнорирайки оплакванията му, че трябва да работи, докато влачи първокурсника в уединения ъгъл на мястото. Разбира се, просто трябваше да бъдат рафтовете със сатанински култови книги. Мястото, където той прекарваше часове, "да се мотае" с демона, който го притискаше, за да намери начин да го върне обратно у дома.

След като обясняваше проблема, Хюнинг седеше на пода със замислен поглед в очите, докато потъркваше брадичката си.

- Може би това е така, защото той не трябва да атакува хората?

Бомгю го погледна странно.

- Техьон е един от тези дребни демони. Най-ниският вид! Той не е като тези големи, зли демони, които поглъщат души и пият кръв. Никой дори не призовава неговия вид за начало.

- Аз го направих - издъхна той

- Случайно.

Поради което объркването на Бомгю нарастна. Той никога не е разказвал на Кай подробностите за идиотизма си в статистическата класна стая, рисувайки куп пентаграми, само за да извика случайно очевидно дребнав демон.

- Говорих с демона. Техьон, нали? - Кай продължи да обяснява, преди Бомгю да може да разпръсне въпроси.

- Бях притеснен за теб, затова отидох да разпитвам мотивите му. Оказа се, че той е просто един от тези безсилни демони. Затова не те притеснявах отново.

- Но... Не го разбирам. Сключихме сделка и всичко...

- Хьонг, не знам каква сделка си сключил с него, но не те виждам бавно да се поддаваш на лудост или да завършваш със смърт. Какъв демон би сключил сделка, която не им е от полза?

Той го мразеше, по начина, по който започна да обвинява поведението на Техьон, давайки си сметка да се съмнява, че е толкова зъл, колкото си мислеше. Така че той отново плесна бузата си. Звукът проникна през тишината на района и накара Кай да скочи на мястото си, гледайки го с чифт големи, изненадани очи.

Мисли рационално. Това не е единственото, за което е виновен Техьон.

- Добре, но демонът все още се храни с чувствата ми. - кимна той решително.

- Ти беше прав, че те представляват опасност. Когато той изсмука емоциите от мен същата вечер, веднага забравих всички лоши неща за него. Всички негативни неща, които чувствах към него. Не е ли по-опасно? Ако той се появи отново, може просто...

Той се отдръпна, когато забеляза изражението на Кай, изглеждащо по-объркано и конфликтирано, колкото повече слушаше Бомгю.

- Какво? - намръщи се Бомгю

- Какво?

- Значи казваш, че никога не съм имал отрицателно чувство към демона?

- Не е ли малко очевидно, хьонг?

"Where My Demon Hides"Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon