2| İkisini de geçmişte bırakmak istiyorum.

2.2K 333 409
                                    

"Rahat duur!"

Jimin sabır dilercesine iç çekti. "Cassandra gecikeceğim."

"Tamam çok az kaldı."

"Hayır yapamıyorsun işte."

"Yapabiliyorum!"

"Yapamıyorsun.."

Balo başlayalı bir saat olmuştu. Jimin gecikiyordu çünkü Cassandra büyü kullanarak hareket ettirdiği tarakla saçlarını taramaya çalışıyordu ve iki kere mahvetmişti zaten. Hizmetçilerden biri Cassandra'nın darmadağın edeceği saçı tekrar ve tekrar düzeltmek için yanlarında sabırla bekliyordu.

"Jungkook'a yakışıklı görünmelisin."

Cassandra o kadar çabuk Jungkook'u  benimsemişti ki, Jimin onun adını ağzına aldığında bile tuhaf hissediyordu.

"Jungkook'a ismiyle hitap edebilecek kadar samimiyeti ne zaman kurdunuz, hatırladığım kadarıyla seni tanımıyordu bile."

"Tanıyor."

"Tanımıyor."

Cassandra gözlerini devirdi, "Tanıyor."

"Seni sevip sevmediğini bile bilmiyorsun, ben cevabı söyleyeyi..." Jimin, bazen Cassandra ile konuşurken onun sekiz yaşında olduğunu unutup sanki bir yetişkinmiş gibi davranıyordu. Bu da o anlardan biriydi.

Cassandra , Jimin'in kafasına vurup kaşlarını çattı.
"Sen onun ne hissettiğini bilmiyorsun."

"Ne hissediyormuş?"

"Beni görmek istiyor, merak ediyor." Jimin bir şey söylemek için ağzını açıp geri kapayınca küçük kız bunu fark etti, bilmiş bir şekilde "Ama seni hiç umursamıyor."

"Bana ne bundan?" dedi homurdanarak Jimin. Kafasında saçını taramak yerine daha da karıştıran tarağı havada tutup Cassandra'nın kucağına koydu. "Bu kadar saçımın içine ettiğin yetti bence."

Cassandra tam itiraz etmek için ağzını açmıştı ki Jimin eliyle onun ağzını kapattı. "Sakın başlama."
Kapının önünde bekleyen hizmetçiye gelmesini işaret etti, kadıncağız elinde malzemelerle birlikte yarım saattir bekliyordu. Elektriklenen saçları yatıştırmakla başladı önce, bu sırada Cassandra da baloyla ilgili soru faslına geçmişti.

"Ben de gelebilir miyim?"

"Hayır."

"Neden?"

"Vampir değilsin de ondan."

"Vampir olduğumu söylesek?"

"Daha büyük problem çıkar, çocuk vampirler hoş karşılanmıyor."

"Sonra cadı olduğumu söyleriz?"

"Balolar çocuklara göre değil."

"Ama Seulgi halamla gitmiştik." dedi son harfleri uzatarak.

Jimin de onu taklit ederek, "Ama şu an Seulgi halan yok."

Cassandra kollarını önüne bağlayıp bir süre sessizce surat astı. Eğer gitmesine izin verirse diye bir sürü plan yapmıştı, ve şu an tüm planları bozulmuştu. Babasının, Jungkook'a sinirli olduğunun farkındaydı. Sekiz sene önce yaşananları az çok biliyordu ama o sinirli değildi. Aksine tek istediği Jeon Jungkook'a kendini tanıtıp sevdirebilmekti.

fireonwater²:eternityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin