Kiedy Masz Okres/poprawiony/

152 27 7
                                    

~Natsu

Nie zdążył dobrze wejść do mieszkania, a już go wywaliłaś. Nawet on wpadł na pomysł, że możesz mieć okres (wcale nie spytał Lucy) i wrócił z twoimi ulubionymi słodyczami.

~Gray

Był świadomy tego, że masz okres, dlatego nawet do ciebie nie przychodził przez pierwsze parę dni. Unikał cię wtedy jak ognia nie chcąc paść ofiarą twojej złości.

~Laxus

Wszedł do twojego mieszkania z czekoladą w ręku, rzucił ci ją pod nogi, co cię zirytowało, ale koniec końców uznałaś, że będziesz tolerowała jego obecność.

~Freed

Był wtedy na misji, więc o niczym nie wiedział.

~Sting

Gdy ochrzaniłaś go za stanie obok twojego łóżka, pobiegł do Yukino i zaczął ją wypytywać, co mogło ci się stać.

~Rogue

Nawet podczas okresu nie mogłaś podnieść na niego głosu, chłopak był i tak przejęty tym, że nie ruszyłaś się z łóżka od rana i biegał po wszystko czego potrzebowałaś.

~Rufus

Przyszedł do ciebie z torbą słodyczy oraz tabletkami przeciwbólowymi i zaproponował wspólny seans.

~Lyon

Spytał Sherry, co może dla ciebie zrobić. Nasza dowcipnisia odparła, aby przyszedł do twojego pokoju i zabrał ci pilot do telewizora. Nie skończył zbyt dobrze...

~Jellal

Chłopak wszedł do twojego pokoju, chcąc zabrać cię na misję. Niestety nie powiodło się, a na dodatek oberwał poduszką w twarz, następnym razem wracając z twoim ulubionym jedzeniem.

~Cobra

Na początku myślał, że po prostu wróciłaś poobijana z misji i potrzebujesz chwili odpoczynku, gdy następnego dnia również przeleżałaś parę godzin przyszedł i spytał o co chodzi. Zamiast odpowiedzi, prawie dostał w głowę lampką..

~Zeref

Zeref doskonale wiedział, że gdy masz okres, musiał obchodzić się z tobą delikatniej, o ile tak się dało. Zawsze robił ci herbatę, przynosił jedzenie i tabletki przeciwbólowe, a później wychodził i czekał aż sama go zawołasz.

Fairy Tail Preferencjo-ScenariuszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz