I n d i g o
Přes noc jsem téměř nespal. Spíš jsem přemýšlel a různě se převaloval v posteli ve snaze usnout. Zrovna nejlíp to nešlo.
Už kolem páté ráno jsem vstal z postele, protože jsem slyšel cinkání hrnečků z kuchyně. Natáhl jsem na sebe aspoň šortky, ať tam nejdu jen v trenkách jako naháč.
,,Nemůžeš spát?" Přišel jsem do kuchyně a brunetka povyskočila na místě po tom, co jsem promluvil.
Poté na mě pohlédla, usmála se a kývla.,,Trpím nespavostí," pověděla a povzdychla si, chtěl jsem se zeptat, co to konkrétně je.. asi to vycítila a vysvětlila mi to, ,,nemůžu moc spát a když usnu, spánek je doprovázen nočními můrami, které mě straší i v realitě.. takže ty nejhorší noční můry. To čeho se nejvíc bojíš se ve snech objevuje, je to jako bys v tom snu žil a vypadá to všechno příliž pravdivě," řekla mi a já jemně kývl, ,,je to druh nespavosti." opět jsem jen kývl a posadil se na své obvyklé místo. Chystala zrovna kávu a ani se mě neptala, jestli chci. Do dvou hrníčků nalila horkou vodu a druhou polovinu zalila mlékem.
,,Co tě straší i v realitě?" Zeptal jsem se, zatímco přede mě postavila hrníček s kávou. Lehce znejistila. Posadila se a dlouze vydechla. Zamyslela se a poté prostě odpověděla.
,,Spousty věcí.." pověděla a já se na ní podívala, ,,že na ulici potkám otce, ostatní.. a tak.." lehce si povzdychla a zadívala se na zem.
,,Promiň," omluvil jsem se, nechtěl jsem, aby si na to vzpomněla. Ale jsem rád, že se u mě doma cítí dobře. Cítí se u mě jako doma? Jako na místě, kde je jí dobře a je klidná?
,,To nic, prosím tě," lehce se uchechtla a upila si kávy. Musím přiznat, že se mi rána, kdy si můžu s člověkem upřímně povídat, víc, než líbí. Líbí se mi rána s ní, kdy si s ní můžu klidně a hlavně upřímně povídat. Přijde mi, že se od toho dne, kdy jsem ji sem přivezl, velmi zklidnila a je jí lépe, nebývala tak povídavá.
,,Nějaké plány dneska?" Usmála se a znovu si upila kávy.,,Dneska se chtěj kluci opít, nechceš jít s námi?" Zeptal jsem se opatrně, jakožto jsem zjistil, že její otec pil alkohol, nechtěl jsem tohle téma moc vytahovat..
,,Nepiju alkohol, ale půjdu.. někdo vás uhlídat musí," uchechtla se a já se široce usmál.
,,Čemu se jako směješ?" Pobaveně se usmála a já ji bedlivě sledoval s přivřenýma očima a nafučeným obličejem.
,,Co já vím, co děláte, když jste pod vlivem," Propadla smíchu a já s ní. Vzpomněl jsem si na Calina, který se jednou nedokázal ani pořádně postavit a plazil se chudák po zemi.
,,Takže nás dneska jen tak pohlídáš?" Usmál jsem se po tom, co jsme se dosmáli a ona s širokým úsměvem
kývla.
,,Aspoň někdo nebude nalitej," zazubil jsem se na ní.- - - - -
Odpoledne jsme jeli opět na oběd, přestože Lili nabízela, že oběd udělá doma.
Pak jsme přijeli zase domů a Calin mi oznamoval, že jedeme na chatu.
,,Na chatu?" Zeptala se nejistě Lili a zvedla jedno obočí. Nevypadala z toho zrovna nadšeně.. já taky nebyl nadšenej, páč chata s kámošema nedopadá dobře. Pak se někdo probere v lese nebo v prázdné vaně.. navíc je to i hříšný místo, kde se někdy za opilosti dějí nekalé věci.. je to divný, ale Lili nesmím nechat s klukama samotnou.
,,Já vím, taky z toho nejsem nadšenej, ale bude to jen na ten víkend," nervózně jsem se zasmál a lehce ji pohladil po rameni.
,,Takže si sbal věci na dvě noci, to bude v pohodě," usmál jsem se a snažil se ji ujistit, ale i přesto se mi z toho lehce svíral žaludek.,,Dobře," usmála se a otočila se, aby si vzala cestovní tašku. Tu tašku, se kterou utekla. Nejistě jsem se usmál nad tou vzpomínkou jak jsem ji vezl k sobě. Otočil jsem se a šel si taky sbalit. Snad nebudou kupovat tolik alkoholu.
Nechci si to přiznat, ale ta holka pro mě hodně znamená. Do háje.,,Mari?" Přilítla do mé ložnice a já lehce povyskočil.
,,Joo?" Zeptal jsem se s úsměvem a otočil se za ní.
,,Kdo všechno tam bude?" Zeptala se a já se zamyslel. Kolik nás tam jede? Zatraceně. Docela hodně.. zamyslel jsem se nad tím, koho všechno mi Calin říkal a poté jsem odpověděl.
,,Umm.. Calin, Petr, Kojo, nějaký dvě holky.. a Persil," lehce jsem se v duchu zašklebil, jelikož jsem nemohl přehlédnout, že by ji chtěl.. ale to teď není důležitý.
,,Aha.. dvě holky?" Zeptala se Lili nejistě a lehce překvapeně se na mě podívala.
,,Ty jedou s Petrem. Co já vím, asi pojedou trojku," vyprskly jsme smíchy a pokojem se ozýval náš smích. Po tom, co jsme se dosmáli si utřela Lili oči a lehce se uchechtla.
,,Dobře, tak já už nebudu otravovat, jdu si dobalit," uculila se a zmizela za rohem. Uchechtl jsem se nad tím a otočil se zpátky ke skříni do spodního prádla. Zašmátral jsem pro ponožky a spodní prádlo, které jsem si následně sbalil do cestovní tašky. Nakonec jsem si po chvíli dobalil a hodil sbalenou tašku do rohu svý ložnice.
Po dalších dvou hodinách, co si dobalila i Lili a koukali jsme na film mi začal zvonit telefon.
Zvedl jsem to Petrovi a dal to nahlas, aby ho slyšela i Lili.,,No čau. Už budete vyjíždět?" Zeptal se Petr do telefonu a zívl si.
,,To ses až teď probral? A Jo, budem vyjíždět tak za půl hodiny," odpověděl jsem mu a on se uchechtl.
,,Jo, vstával jsem před dvěma hodinama. Taky budu vyjíždět nějak za půl hoďky." Řekl Petr a já zakýval hlavou i přesto, že to nemohl vidět.
,,Jo, tak zatím čau, Petře," řekl jsem mu a on mi pozdrav oplatil.
,,Čau," Típl hovor a já si oddychl.Podíval jsem se s úsměvem na Lili.
,,Už půjdem?" Jen zakývala hlavou a vstali jsme. Vypli televizi a vše, co bylo zapnuté. Vzali jsme si věci, nazuli boty a vyšli. Byt jsme zamkli a nastoupili do výtahu, kde jsme vyšli v přízemí, šli rovnou na parkoviště a následně do auta, mezitím, co jsme dali na zadní sedačky dvě cestovní tašky.Sedli jsme si tedy do auta a já nastartoval. S klukama jsme si dali sraz na benzínce kousek odtud.
V kapse, kde jsem měl mobil mi zacinkal mobil s přicházející zprávou.Kojot🤪
Pico jsem tu jedinej aspon ty me tu nenech😂😅😳Začal jsem na klávesnici psát a odeslal mu zprávu.
Me
Jo už jedu. Dej mi pět minut😁Schoval jsem mobil do kapsy a nastartoval auto. Vyjel jsem z parkovacího místa, načež jsem se podíval na Lili a poté znovu na vozovku. Rozjel jsem auto a mířil na benzínku, kde už stál Kojo a čekal na ostatní. Zastavil jsem za benzínkou a vylezli jsme z auta.
,,Ahoj," pozdravil Lili jeho hrubším hlasem a objali se, načež jsem vystoupil z auta taky a objal ho též.
,,Kdy přijedou ostatní?" Zeptal se Kojo a Lili jen trhla rameny s nejistým obličejem a podívala se na mě.,,Nejspíš do půl hodiny," odpověděl jsem a vytáhl si krabičku cigaret z kapsy, Kojo udělal to samé a já nabídl i Lili. K mému překvapení si cigaretu vzala a vložila si ji do úst. Zapálil jsem ji zapalovačem cigaretu během toho co jsem se jí díval do očí, na chvíli se naše pohledy spojily a ona vdechla nikotin do plic. Kojo se na ni nejistě podíval.
,,Nevěděl jsem, že kouříš," překvapeně ji řekl a ona se usmála, načež vydechla cigaretový kouř do ovzduší.
,,Jen někdy. Nejsem nijak extra závislá, ale nevadí mi si někdy zapálit," vysvětlila mu a on jen tiše přikývl, načež se usmál a dál jsme jen tiše kouřili cigarety.
Po pár minutách už přijeli všichni, na cestu jsme si koupili nějaký pití a Lili si vzala i bagetu.Nasedli jsme do aut a mohli jsme jet.
•••
Je tady ještě někdo?😅
Díky prázdninám jsem úplně zapomněla na povinnosti a snad se teď zase rozjedu víc, když zase začne školní rok😅😅• neptejsemenanic •
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ČTEŠ
Kontrol
Hayran Kurgu,,Kam to jedeme?" Zeptala se nejistě a já se zamyslel, jak bych měl odpovědět. Zastavil jsem na semaforu a zadíval se na ní. Tiše si mnula rukáv od mikyny. Asi vycítila můj pohled a podívala se na mě. ,,Už mi to povíš?" Zeptala se, už podrážděně a z...