Aku dah suka ngan dia....

226 36 6
                                    

Lee Know POV.

Aku gi sekolah cam biasa. Aku masuk kelas pastu duduk kat tempat aku. Hayoung pulak tengah baca komik.

"Komik apa yg awak baca tu?"

Aku pun ngintai komik dia tu. Cam menarik pulak.

"Komik ni....cite romance. Comellah cite ni...."

Dia tunjukkan sikit komik dia tu. Aku pun baca ngan dia. Sweet siak cite ni...

Tengah syok baca, Hayoung selak muka surat sebelah....ada kiss scene. Satu page besar pulak tu. Aku terkejut jap.

Aku pandang Hayoung. Hayoung just baca dialog page sebelah lagi. Tapi aku.....tak alih pandangan aku langsung kat dia.

"Awak dah habis baca belum? Saya nak a...."

Ayat Hayoung terhenti lepas dia pandang aku yg tengah tenung dia. Dia pandang muka aku lama2 jugak.

Aku alih tangan aku pergi kat sisi kerusi Hayoung pastu rapatkan muka aku ngan dia.

Aku tengok bibir dia yg pink tu. Lawa betul Hayoung ni....

Dia tutup mata dia perlahan2. Aku rapatkan lagi muka aku ngan dia. Masa bibir aku nak cium dia....

"Mr. Baek tak datang!! Wooooohhooo!!"

Aku terus tarik muka aku. Hayoung pun terus masukkan komik dia bawah meja. Sumpah...kitaorang terkejut.

Jeno jerit kat depan kelas sambil angkat tangan dia tinggi2. Yg lain pun bersorak sebab Mr.Baek tak datang. Ada yg campak buku lagi.....happy betul tu.

"Minho...."

Aku pandang sebelah. Nampak Yougil...apalah perempuan ni nak buat??

Dia ambik kerusi dia duduk kat meja aku. Sape suruh dia duk sini siak....apa ni??!?!?

"Awak nak lepak ngan geng saya tak nanti?"

"Tak...taknak. Nape tetibe tanya ni....."

"Betul awak taknak?"

Dia rapatkan muka aku ngan muka dia. Aku berdiri sebab.....GELI SETAN!! Klu Hayoung yg buat takpelah....

"Saya nak keluar jap."

Aku terus keluar kelas. Rasa nak muntah pulak.....sendu jap.

□□□□□□

Song Hayoung POV.

Aku terkejut. Nape dia buat camtu? Aku pun biarkan je pulak tu. Lepas masukkan komik bawah meja, aku terus termenung.

Aku teringat eksperasi muka dia time tu. Aku tak dapat baca....first time ada orang pandang aku camtu.

Mata dia...lawa...hidung...bibir dia. Masa dia alih tangan dia kat kerusi aku....aku berdebar giler. Macam nak mati....

Tak tahulah.....aku macam....dah fall in love ngan dia...

"Hayoung."

Aku pandang Wooyoung yg tetibe panggil aku.

"Nape?"

"Tadi Minho sempat kiss kau tak?"

Mata aku terus bulat. Dia nampak ke apa kitaorang buat tadi?

"Apa kau merepek ni?"

"Aku nampak tau. Sempat tak?"

"Mana ada Minho kiss aku..."

"APA??!! Minho buat apa kat kau?"

(C) The World Between Us || Lee Know ※ Stray kidsWhere stories live. Discover now