Lee Minho POV
Aku ngan Hayoung masuk kelas sesama. Hati aku dah lega sebab confess kat dia tadi. Dia pun suka ngan aku. Aku happy...wuwhwuhwuwh....
Masa masuk kelas tetibe Wooyoung panggil kitaorang. Dia tarik kitaorang suruh duduk.
"Nape ni?" tanya Hayoung.
"Yougil pengsan lepas korang keluar tadi."
"Hahhh!! Nape pulak?"
"Tak tahu pulak....tadi Jeno dah tolong hantar dia gi klinik sekolah."
Aku ngan Hayoung pandang sesama sendiri. Nape dia pengsan tetibe ni? Aku kurang ajar sangat ke tadi?
Kau boleh hilangkan ingatan orang.
Aku terus ingat apa Noona cakap ngan aku. Betul ke? Aku terhilangkan ingatan dia ke?
"Hayoung....jom jumpa Yougil jap....nak?" ajak aku.
□□□□□□
Aku ngan Hayoung pergi jumpa Yougil. Kitaorang tanya Miss yg jaga kat situ. Kata Yougil dah sedar tapi mamai2 lagi. Tapi kitaorang still jumpa dia.
"Yougil...." panggil Hayoung.
"Hmmm....hai, Hayoung."
Hayoung terus pandang aku pelik. Nape Yougil tegur dia elok2 sebelum ni macam nak cari gaduh je....
"Kau sape?"
Yougil tunjuk aku. Muka aku terus berkerut teruk. Dia.....tak ingat aku?
"Minholah....takkan tak ingat kot."
"Sape? Bila dia sekolah sini?"
Hayoung yg tengah duduk kat katil tadi terus berdiri pastu pegang lengan aku. Aku dapat rasa yg dia takut sebab Yougil jadi pelik camtu.
Aku pasti sesangat....aku dah terambil memori dia. And dia tak ingat dia yg dulu.
□□□□□□
Lee Felix POV
Aku terus peluk bahu Daehwi yg berdiri depan aku. Pasal Minho Hyung kiss Hayoung Noona dia ngan sibling dia dah tahu. Noona dia dah tunggu Hyung kat rumah.
"Noona jgn marah Minho hyung."
"Gila tak marah? Kuasa dia tu tak kuat. Noona tahu dia tak mampu nak kawal."
"Relaks dulu. Kita tanya elok2." balas Joo Heon Hyung.
Noona terus duduk sebelah Jooheon Hyung. Lepas beberapa minit, pintu rumah terbuka.. Aku terus berlari pergi depan pintu sebab aku tahu tu Minho Hyung.
Yes....aku betul.
"Annyongha....pahal kau tunggu aku kat de...."
Tak sempat dia nak habis cakap, aku dah peluk dia dulu sebab aku tahu Noona aku nak belasah dia
And, untuk kali keduanya,aku betul.
"Kau ni memang nak kena....LEE MINHO!!!!"
Daehwi terus tarik Noona. Aku pulak tahan Minho Hyung.
"Apa ni, Noona?"
"Kau....bercinta? KAN?"
Dia pandang aku ngan pandangan terkejut. Aku just angkat bahu aku tanda tak tahu. Noona tahu pun dari Daehwi sebab dia guna kuasa Daehwi yg boleh tengok future tu.
Entah bila dia tengok.Suka hati dia je guna kuasa orang.
Minho Hyung berdiri depan Noona aku. Pastu tarik nafas dia dedalam. Aku perhati je dari belakang.
YOU ARE READING
(C) The World Between Us || Lee Know ※ Stray kids
Fanfiction"Aku tak sesuai untuk manusia." "Tapi cinta tu takleh halangkan?"