KAPITOLA 1. - JAK TO VŠECHNO ZAČALO
Upozorňuji, že všechna důležitá data použitá v příběhu jsou použitá z knihy a žádné není vymyšlené.
Vše začalo jedním osudným dnem, kdy ereborské zlato přilákalo chamtivého draka. Jmenoval se Šmak. Šmak zničil město pod horou Dol i království Erebor. Po dlouhá desetiletí žili erebortští trpaslíci ukrytí po celé středozemi. V roce 2859 se, ale něco změnilo. Na svět tehdy přišel synovec Thorina, syna Thráinova, krále pod horou. Matka Dís mu dala jméno Fili. Už od začátku bylo jasné, že malý blonďáček něco změní. Jako Durinův potomek to měl v krvi. S otcem si nikdy nebyl blízký a tak hledal zastání u matčina bratra Thorina. Fili si, ale vždy připadal osamělý. A tak se stalo, že se mu v roce 2864 narodil bratr Kili. I přes Kiliho hnědé až černé vlasy a Filiho blonďaté si oba bratři byli velmi podobní. Krátce po Kiliho narození zemřel otec obou chlapců a manžel Dís. Tímto padla veškerá zodpovědnost na Dís, ale Thorin si vzal pomoc jí jako úlohu staršího bratra. Opečovával tehdy osmiletého Filiho a tříletého Kiliho jako jejich otec.
Tak, první díl, ač trochu kratší, je na světě. Komenty nebo vote mi dáte najevo zda mám pokračovat. Ačkoli těch 10 čtení možná jako znamení stačí. Omlouvám se za chyby.
Vaše
*AMAZINGIS*
ČTEŠ
From birth to death - Kili&Fili (CZ)
FanfictionFanfiction na Hobita. Konkrétně na život Filiho a Kiliho. Tento příběh popisuje jejich životy od narození až do smrti. By: Amazingis