KAPITOLA 10. - HODEN KRÁLOVNY
MOJE NEJLEPŠÍ KAMARÁDKA MI NA TUTO STORY JEDNOU ŘEKLA ,,NJN, PŘEKLADY MAJÍ VŽDYCKY ÚSPĚCH" TOHLE NENÍ PŘEKLAD!!!!!! JE TO Z MOJÍ VLASTNÍ HLAVY!!!!!
17. Leden 2884 Modré hory
,,Vidíš ji? Je tak nádherná." Říkal nepřítomě Fili Kilimu.
,,Jestli vidím koho?" Nechápal Kili.
,,Ji," Filiho prst zamířil na hnědovlasou trpasličí dívku, postávající kousek od obou bratrů.
,,Kdo to je?"
,,Katira. Ta nejnádhernější trpaslice pod sluncem."
,,Cože? Zbláznil jsi se? Nemůžeš se zamilovat! Co bych bez tebe dělal?" Kilimu se Filiho myšlenky vážně nelíbili a hodlal udělat vše proto, aby spolu nebyli. A to i kdyby měl Filimu namluvit, že se s ní tajně schází. Katira se náhle otočila a usmála se na ně. Fili to vzal jako gesto náklonosti a usmál se nazpět, Kili jen mírně pokýval hlavou. Katira sice byla nesmírně krásná a bohatá, ale její srdce bylo jako z kamene. Kili se rozhodl, že není pro jeho bratra dost dobrá. Ještě několik minut tam tak stáli, pozorovali trpaslici a dohadovali se o ní. Nakonec se rozhádaně vrátili domů, ale ať se Dís vyptávala jak chtěla, nikdo nic neřekl. Thorin tam nebyl, protože odjel na návštěvu k příbuzným do Železných hor.
,,Zítra ji oslovím."
,,Cože?!" Kili se málem zadusil kouskem večeře.
,,Oslovím ji. Je nanejvíš zřejmé že o mě také jeví zájem, tak jaký je v tom problém?" Fili nerozuměl Kiliho nesouhlasu.
,,Má srdce ze železa kovaného v samém středu země! Očarovala tě svojí krásou! Pijavice prokletá!" Ke konci Kili hlas znovu ztišil, aby je z vedlejší místnosti neslyšela matka.
,,Ty žárlíš! Žárlíš, že se jí líbím já a né ty!" Fili začínal být podrážděný, nestává se často, aby se s bratrem neschodli."
,,Co?! Hloupost! Dělej si co chceš, já se tě jen snažím chránit!"
,,Já vím, a moc si toho vážím, ale tohle rozhodnutí je na mně Kili, jen já mohu rozhodnout s kým ztrávím zbytek života." Fili se snažil, aby jeho slova vyzněla co nejcitlivěji, a asi se mu to povedlo, protože Kili už nic nenamítal.
,,Thorinovi se to nebude líbit Fili."
,,Ne nebude, ale ani jeho život to není."
Kili se svěšenou hlavou opustil místnost a zanechal bratra samotného. Samotného se svojí představou šťastného manželství, krásné ženy a spousty malích trpasličích dětí.
18. Leden 2884 Modré hory
Fili zrovna nejistě, ale oddaně kráčí k jednomu z vysokých dřevěných domů. Několikrát se zhluboka nadechl a dvakrát prašil pěstí o černé dveře.
Dlouho nikdo neotvíral, tak usoudil že nejsou doma a otočil se k odchodu.
,,Potřebuješ něco?" Katiřin jemný hlas probral Filiho ze zamyšlení, ihned se tedy podíval jejím směrem.
,,Jen jsem tě přišel navštívit." Nerzvozita z něho opadla hned jakmile se trpaslice usmála a ustoupila stranou, aby mohl projít. Zavedla Filiho do malé kruhové místnosti vymalované do tmavo zelené a pokynula mu, aby si sedl.
,,Katiro?" Dívka se na něho se zájmem otočila.
,,Něco jsem ti přinesl," vytáhl z kapsy malou dřevěnou krabičku a vložil ji Katiře do dlaně. ,,Na důkaz mé náklonosti." Katiře se na tváři rozlil překvapený a šťastný úsměv, když otevřela karbičku a spatřila zlatý prsten s blankytně modrým kamínkem ve tvaru oválu.
,,Je nádherný, děkuji." Vydechla.
,,Zvaž můj návrh Katiro, budu čekat." S těmi slovy Fili opět odešel domů.
KILI
,,Vážně jsi to udělal." Kili se své pohoršení skrývat nesnažil.
,,Ano, a nelituji toho, myslím že i její náklonost ke mě je zřejmá.'' Fili si nic nedělal z bratrových připomínek a dál se věnoval svému meči.
,,Zkazíš si život! Měl bys počkat! Jsi ještě mladý, lidé by tě nazvali dítětem!"
,,Je mi jedno jak mě lidé nazvou! Své lože budu sdílet ským budu chtít, vezmu si koho budu chtít a kdy budu chtít! Nemůžeš mi v tom zabránit! Pokud se o to budeš snažit, nebudu tě nazývat svým bratrem!" Filiho rozčílený hlas museli slyšet až na druhém konci města.
Kili zůstal stát s otevřenou pusou, ,,dobrá, až ti dojde co jsi právě řekl a co hodláš udělat, už za mnou nechoď." S těmi slovy odešel a nezapoměl pořádně třísknout dveřmi.
,,Kili!" Zakřičel za odcházejícím trpaslíkem. ,,To jsem nechtěl." Poslední slova zašeptal už spíše pro sebe.
19. Leden 2884
,,Dobré ráno Kili," pozdravila ho matka.
,,Dobré," pro Kiliho vůbec dobré nebylo, ale snažil se nezkazit matce den.
,,Přišel jsi pozdě, co se stalo?"
,,Přišel jsem před svítáním a nestalo se nic."
Dís jeho odpovědi nevěřila, ,,nevěřím ti, co se děje Kili?" Než však stačil odpovědět vstoupil do místnosti Fili a Dís hned pochopila co se děje.
,,Dobré ráno." Ani Fili nepřekypoval radostí.
,,A dost!" Oba dva sebou při hrozivém zvuku jejího hlasu cukli.
,,Okamžitě mi tu vysvětlíte co se mezi vámi dvěma včara stalo!"
,,Myslím, že by ti to měl vysvětlit Fili, on to ví lépe nežli já." S těmi slovy opustil místnost. Fili se nešťastně dal do vysvětlování téhle prkené situace.
,,Zbláznil jsi se?! Odvrhnout vlastníhi bratra kvůli nějaké děvečce?" Dís jen zakroutila hlavou a odešla hledat Kiliho. Fili také odešel. Odešel za Katirou. Musí znát její názor. Musí se rozhodnout.
O PŮL HODINY POZDĚJI
,,Katiro, " začal Fili, ,,musím znát tvůj názor, vím je to brzy, ale nemám jinou možnost." Naléhal Fili na trpaslici sedící vedle něho na lavičce před jejím domem.
,,Jak ráda bych souhlasila Fili. Jak ráda bych s tebou odešla. Ale ten prsten je hoden královny. Hoden ženy, která s tebou bude moci být." Fili se na ni nechápavě podíval.
,,Jak to myslíš?"
,,Jsem zaslíbená jinému," Katiře stekla slza po tváři.
Fili ztuhl. ,,Chápu."
Katira mu vtiskla do dlaně krabičku i s prstenem, pohladila ho po rameni a vešla do domu. Fili tam ještě dlouho seděl a litoval svých činů. Když se slunce přehouplo za obzor, zvedl se a vracel se domů. Tam našel, v jídelně sedět, Kiliho s matkou. Dís tázavě pozvedla obočí, ale Fili ji nevěnoval žádnou pozornost, místo toho se obrátil ke svému bratrovi. ,,Omlouvám se. Byl jsem hlupák zaslepený krásou a bohatstvím. Je mi líto co jsem ze zlosti řekl." Kili nic neříkal jen vtáhl bratra do obětí.
Zamilovaný Fili, WTF?
Snad se kapitola líbí a omluvte prosím chyby.
Vaše,
*AMAZINGIS*
ČTEŠ
From birth to death - Kili&Fili (CZ)
FanfictionFanfiction na Hobita. Konkrétně na život Filiho a Kiliho. Tento příběh popisuje jejich životy od narození až do smrti. By: Amazingis