1- "Yoonji Hasta."

7.4K 399 379
                                    


peri'm

yoongi, uyuyor musun

min

hayır jimin, bir şey mi oldu?

peri'm

şey

Yoonji'nin ateşi çıktı

ne yaptıysam düşğremefim

gelir mşsin hastabeye götğrelim

korkuyoruö

min

jimin ağlama tamam geliyorum hemen

-🌙-

Min Yoongi üstüne önem vermeden eline aldığı telefon ve anahtarlarla hızlıca evden çıkıp arabasına atladı.

İçinden kendine küfürler savuruyordu. Ne olurdu Jimin'in evine yakın bir mevkide ev tutsaydı?

Yolların boş olmasına şükredip gaza yüklendiğinde kızı için endişeleniyordu. Yoonji daha iki yaşındaydı ve sürekli hasta olan bir bebek değildi.

Kısa sürede eve vardığında arabadan inip hızlı adımlarla kapıya ilerledi ve zile basmak yerine kapıyı tıklattı.
Kısa bir süre sonra ağlamaktan şişmiş gözleri, kızarık yanakları ve dağınık saçlarıyla aşık olduğu Jimin karşıladı Yoongi'yi.

Birkaç saniyeliğine, sadece birkaç saniyeliğine bu güzellikte kaybolurken aklına tekrardan kızı düştü. Hemen kendine gelip yavaşça içeri adımladı. Nerede dermiş gibi sorar gözlerle Jimin'e baktığında salonu gösterdi.

Yoongi küçük ellerini yumruk yapmış bir şekilde ağlamaya hazırlanan kızına baktı. Jimin'den hiçbir farkı yoktu, burnu, gözleri, dudakları her şeyi eski eşine benziyordu.

"Jung Gi nerede?"

Sonunda aklına küçük oğlu düştüğünde Jimin'e dönüp sordu.

"O üst katta u-uyuyor."

Hâlâ ağlamaya meyilli olan sevdiğini gördüğünde iç geçirdi. Koskoca adam savunmasız kalmış gibiydi.
Yoonji'ye yaklaşıp kucağına aldı ve dudaklarını alnına bastırdı. Kızı gerçekten yanıyordu.

"Ağlama artık güz..."

Yoongi kırdığı potla donup kalırken ne yapacağını şaşırmıştı. Jimin'e baktığında onun da şaşkınlıktan konuşamadığını gördü.

"Yani şey Jimin ağlama artık, biraz ateşi çıkmış olabilir çocuk o. Hadi Jung Gi'yi de al, SeokJin hyunglara bırakırız."

Yoongi kızını susturmaya çalışırken Jimin de hızla giyinmiş, oğlunun çantasını alıp dışarı çıkmışlardı.

Jimin, Jung Gi'yi yan komşularına bırakıp arabaya bindiğinde Yoongi arabayı çalıştırdı.

Kısa bir yolculuktan sonra hastaneye vardıklarında Yoongi arabayı bir kenara park etti ve kızını kucağına alıp acile girdi.

hangimiz; yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin