16- "Garip bir akşam."

1.7K 161 98
                                    

!Başlamadan küçük bir duyuru!
Selam. Uzun zaman oldu, geç kaldığım için özür dilerim. Fakat geç kalmamda maalesef sizin de katkınız var. Siz yorum yapmadıkça ya da oylamadıkça benim bölüm atma hevesim kaçıyor. Uzun zamandır oy ve yorum sayıları çok düştü. Lütfen satır arası yorum yapmayı ve eğer beğendiyseniz oylamayı unutmayın. İyi okumalar.♥

-🌙-

"Park Jimin, her zamanki gibi çok şıksınız."

Jimin, duyduğu sesle boğazına gelen öğürme isteğini geri çevirdi ve samimi olduğunu düşündüğü bir gülümseme gönderdi karşısındaki adama.

Planı uygulamaya başlayacağı gün, bugündü. Birkaç gün önce Yoongi ile Hyunjin'i gördüğünde fazlasıyla kırılmıştı ama bir şey diyememişti. Aslında o gün çocukları Yoongi'ye bırakıp Taehyung ile buluşacaktı. Gördüğü görüntü sonrasında bu düşünceden vazgeçmiş, planını ise başka güne ertelemişti.

Geçen hafta Taehyung'a mesaj atmış, uzun zaman sonra buluşup konuşmak istediğini söylemişti. Bunu bekleyen Taehyung da anında oltaya takılmıştı. Günlük bir yere gitmek için anlaşmışlardı. Şimdi ise Jimin'in evinde, ikisi de fazlasıyla çekingen bakışıyorlardı.

"Teşekkür ederim, gidelim mi?"

Bir baş sallamasıyla arabasının kapısını açan Taehyung, Jimin'in geçmesi için kenara çekilmiş, bu sayede de küçük olan koltuğa yerleşmişti.

Taehyung da sürücü koltuğuna yerleştiğinde onlar için fazlasıyla gergin -Jimin için sinir bozucu- bir yolculuk başlamıştı.

"Uzun zaman oldu Park, nereden aklına esti?"

"Dediğin gibi uzun zaman oldu Tae, başımda artık Yoongi gibi bela yokken seninle buluşmak istedim."

Jimin, ağzından zar zor çıkarttığı cümlelerle üzgünce dilini ısırdı. Yoongi hakkında böyle konuşmak, hatta bu şerefsizin yanında konusunu geçirmek bile istemiyordu ama kendisini inandırmak için buna ihtiyacı vardı.

Jimin'in planına göre, Taehyung ile eskisinden daha yakın olup en derinine sızacak ve onu tamamen batıracaktı. Eğer bu planı yapmadan direkt Yoongi ile konuşup halletmeye çalışsaydı, sevgilisi kendine hakim olamaz, Taehyung da onlarla uğraşmaya devam ederdi.

"Yoongi'yi bela olarak mı görüyorsun Park? Bunları senden duymak fazlasıyla şaşırtıcı."

Jimin hafifçe sırıttı ve sağındaki camı izlemeye devam etti.

"Aslında artık ona karşı bir şey hissetmediğimi farkettim. Fazla naz aşık usandırır derlerdi, haklılarmış."

Taehyung, yüzünde kazanmışlığın verdiği sırıtma ile yola odaklanmaya devam etti.

Kısa süre sonra günlük ama şık bir kafeye vardıklarında arabayı park etti ve inmesi için Jimin'e kapıyı açtı. İkisi de mekâna ilerlediler, yan yana. Jimin, tam olarak diken üstünde geldiği yolculuktan en azından kasvetli bir ortamdan çıktıkları için sevinirken Taehyung da planının tıkır tıkır işlemesinin verdiği mutlulukla dolup taşıyordu.
Rezervasyon yapılan güzel manzaralı bir masaya vardıklarında Jimin'in oturması için sandalyeyi hafifçe çekti Taehyung. Jimin zoraki gülümsemeyle oturup karşısına geçmesini bekledi.

Taehyung sandalyeye yayılıp etrafı incelerken konuştu.

"Nasıl, sevdin mi burayı?"

Büyük olan kafasını sallayıp Taehyung gibi etrafa bakındı. Gördüğü beden ile donakalırken karşısındaki çocuğa belli etmemek için yerinde rahatsızca kıpırdandı. Jungkook, bir arkadaşıyla gülümseyerek sohbet ediyordu.

hangimiz; yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin