13-"Hayatının En Zor Seçimi."

2.4K 192 269
                                    

küçük bir not; ne kadar yorum yaparsanız bölümler o kadar hızlı gelir❣️

"Bir daha böyle bir şeyin olmasına katiyen izin vermem duydun mu beni Jimin? Gerekirse o çocuğu aldıracaksın, yine de bu herifle evlenmeyeceksin!"

Bir saat geçmişti. Yugyeom denen çocuk zar zor yürüyerek evden çıkmış, anne Park bir süre yaşadığı şoku atlatmaya çalışmıştı. Ardından sinirle söylenmeye devam etmişti.

Jimin annesini ne kadar ikna etmeye çalışsa da başaramıyordu. Yoongi ikilinin arasına girmek istemese de o son sözlerden sonra kendini tutamamıştı.

"Haddinizi bilin! Küçücük çocuğu aldırmak ne demek bu kadar mı vicdansızsınız? O çocuk yaşayacak ve biz de evleneceğiz Bayan Park. Ya siz bunu kabul edersiniz ya da kabul edersiniz. Etmezseniz de kapı orada."

Bayan Park sinirle ayağa kalktığında elini tehdit edercesine ikisine salladı.

"Ya tamamen ilişkini bitirir, o çocuğu da ortadan kaldırırsınız, ya da bana gelen bütün resimleri medyaya yansıtır hayatınızı karartırım."

Anne hızlı adımlarla evden çıktığında Jimin başını eğmiş, dolu dolu olan gözleriyle parmaklarını izliyordu.

"Yoongi annem neden bunu yapıyor?"

Büyük olan sevdiğini kucağına çekmiş, çenesini kaldırıp göz göze geldiklerinde yanağına ufak bir buse kondurmuştu.

"Annenin ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum güzelim ama bir şekilde çözeceğim. Sen sakın üzülme tamam mı?"

"Nasıl üzülmeyeyim? Torunu olacağına sevinmeden direkt aldır diyor."

"Bebeğim yapma böyle. Annen bazen fazla acımasız konuşuyor olabilir ama durulacağını biliyorsun. Onu da ikna etmenin bir yolu vardır elbet."

Jimin düşündü, eşinin her şeyi elinden alınırsa olacakları. Kendisi önemli değildi fakat çocukları sefalet içinde yaşarsa nasıl bakacaktı onlara?

"Yoongi, bu olay yayılırsa şirkete çok zarar gelir. Ne yapmayı düşünüyorsun?"

Yoongi düşünmüştü. Çok önceden böyle bir şey olacağının farkındaydı ve elbet bir B planı vardı.

"Sizin şirketiniz. Babanla konuşup şirket hisselerinin yarısını Yoonji'nin ya da Jung Gi'nin üstüne yaptıracağım. Biliyorsun baban torunlarına çok düşkün annene bile sormadan kabul edecektir. Elimizde sizin şirketinizin hisseleri olacak bunlar da çocuklarımızın üstüne olacak. Bu vesileyle benim şirketime de zarar gelmeyecek çünkü benim şirketime zarar gelirse otomatik olarak sizin şirketinizin de hisse değeri düşecek. Annen bunu göze alamaz."

Jimin şaşkınlıkla kocasının anlattıklarını dinliyordu. O cidden fazla zekiydi.

"Senin bu zekan beni fazla etkiliyor haberin olsun Min Yoongi."

Büyük olan sırıtmış, sevgilisinin üzerine eğilip tam dudaklarını birleştirecekti ki sehpanın üzerindeki bebek telsizinden iki farklı ağlama sesi duyuldu. İkisi hızlıca ayağa kalkıp yukarı çıkarken Jimin Jung Gi'yi, Yoongi de Yoonji'yi kucağına aldı.

"Benim güzel bebeklerim babalarının yakınlaştığını mı hissetmiş acaba?"

"Haklarını yeme güzelim dün gece uslu uslu uyudular."

Jimin, sevgilisine gülümsemiş ikisi de kucağındaki bebeklerle aşağıya adımlamaya başlamıştı.

"Sanırım bize gösterdikleri ilk ve son tolerans."

hangimiz; yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin